![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is heel gemakkelijk te bewijzen zelfs met cijfers van het Vlaams Belang ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De no-go zones in Brussel zijn gekleurd zo simpel is dat en als je dat niet ziet dan wil ik je wel een rondgang geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Alleen heb ik ze nog niet ontdekt. Zullen goed verstopt zijn ofzo?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 2 november 2008 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat ik zeg is dat we hoofdzakelijk de meeste problemen hebben met gekleurden in de steden wat betreft criminaliteit. Als u het daar moeilijk mee heeft om dit te geloven, dan raad ik u eens aan om ' s nachts mee te patrouilleren met de politie in Brussel of Antwerpen. U zal versteld staan hoeveel interventies er zijn met betrekking tot gekleurden. Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 2 november 2008 om 19:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is zelfs niet zo dat we "hoofdzakelijk" de meeste problemen hebben met "gekleurden". Criminaliteit staat in verband met de socio-economische situatie van iemand. En de meeste criminelen in ons land zijn nog altijd blanken. In een andere draad heb ik dit reeds bewezen met een wetenschappelijke studie van de KU leuven.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 2 november 2008 om 19:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nee, u bent aan het kronkelen door te proberen mijn woorden te verdraaien. Ik kan het nog op 100 verschillende manieren schrijven als u wilt en toch blijft mijn stelling dezelfde. Maar als u mijn woorden telkens verkeerd interpreteert dan ligt het probleem bij u en niet bij mij. Huh en nog iets... Iemand die een link plaatst op een open forum voor het maken van een 9mm machinepistool is volgens mij pas serieus aan het kronkelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fallen Angel, probeer eens de omgeving Rotterdamstraat, Handelstraat, St Elisabethstraat, Muizenstraat en dit rond middenacht. Liefst op een warme zomernacht!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Indien niet probeer dan nog eens een zin te formuleren ![]() Hoezo? Is overblijfsel van een draad waarin ik bewees dat ge niemand kunt tegenhouden om zelf een effectief vuurwapen te maken met primitieve middelen.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 2 november 2008 om 19:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zit meer in Antwerpen.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De gevangenispopulatie van St Gillis en Vorst al eens bekeken?
Laatst gewijzigd door Blaft : 2 november 2008 om 20:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ik had het erover dat criminaliteit niet afhankelijk is van kleur of afkomst
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hebt u cijfers?
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ben niet zeker maar volgens mij is dit wel strafbaar! Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 2 november 2008 om 20:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het enige dat strafbaar is is het plaatsen van geheim materiaal en informatie over nucleaire en thermonucleaire wapens.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 2 november 2008 om 21:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Minister
|
![]() Ok, ik hoop voor u dat het waar is!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zo iets beter?
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 2 november 2008 om 21:25. |
![]() |
![]() |