![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik doe niet triomfantelijk! Ik ben gewoon opmerkzaam. Deze post bevat meer uitlatingen over het feit dat het allochtonen zijn dan over het feit dat er criminelen ontsnapt zijn! Men gaat er automatisch van uit dat het weer buitenlanders zijn alvorens er zelfs namen bekend zijn. Wanneer de namen uiteindelijk bekend geraken is er op bigbadkitty na niemand die er iets over zegt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je hebt gelijk: ik haalde de twee ontsnappingszaken inderdaad door elkaar. De vier andere namen van Merksplas zijn niet in de media verschenen (voor zover ik weet). Mea culpa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De gevangen: Mogen niet werken met scherpe voorwerpen. Mogen niet werken met zware voorwerpen. Moeten constant onder toezicht staan. Moeten na de arbeid gecontroleerd worden. .......... Een hele waslijst aan voorwaarden waarvoor extra personeel nodig is. Daarbij moet het op vrijwillige basis gebeuren daar dwangarbeid uitgesproken moet worden door de rechter. Zoals ze al eerder in deze topic aanhaalden, een rad laten voortbewegen om stroom te maken, dat zou iets zijn. Ze zouden fitniss hebben, weinig toezicht nodig en de stroom gratis.
![]() |
![]() |
#125 |
Burger
|
![]() 3 minuten na de feiten: 'Weer gevangenen ontsnapt! Het zullen wel weer vreemdelingen zijn! Het is een schande! Stuur ze allemaal terug naar hun eigen land!'
10 minuten na de feiten: 'Oei, der is toch nen blanke bij, zelf nen Belg.... Maar het zijn nog altijd allemaal vuile vreemdelingen! Smijt ze buiten!' Enkele dagen na de feiten: http://www.standaard.be/Artikel/Deta...kelId=0U2D916V WOEPS! |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |