![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Minister
|
![]() Dajjal heb ik inderdaad gevonden op het Internet, vermits ik mij niet kan herinneren dat hij in de Qu'ran vermeld wordt.
Dajjal kan je wel terug vinden in de Hadith.
![]() |
#123 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben enkel nogal terughoudend tegenover Marokkanen, omdat ik daar al VEEL negatieve ervaringen mee gehad heb. Maar ik tel wel een paar Marokkanen in mijn vriendenkring. Ben dus niet het klassieke toonbeeld van een racist. Wel door ervaring op mijn hoede. Levenswijzes en visies zijn niet altijd compatibel.
Laatst gewijzigd door Dajjal : 3 augustus 2009 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(beter dan onwtend natuurlijk) kommaan..... en een knappe negrin.... wat zegt je dat??? (beter dan altijd zeuren over de Islam hé) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en die profireren niet??? trekken geen dop? maken de straten niet onveilig??? ![]() ![]() ![]() ![]() ik moet eerlijk toegeven dat die kloten nDeWinter ook wel een knappe man is!! ![]() ![]() met zieken en betwistbare ideeën...; maar ja dat heeft beenie man oon (zie wiki) Laatst gewijzigd door Princessje : 3 augustus 2009 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk dat je de eerste persoon in Belgie bent die Dewinter een knappe man vindt ![]()
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() nu ja.... dan weet ik het niet meer hoor.... jullie blanken vinden boeren zwarte trutjes knap... (tje wat wil je zonder smaak) ![]() ![]() ![]() enfin.......ikdenk niet dathet snel tot enige confrontatie gaat komen...... met zwart afrikanen... Laatst gewijzigd door Princessje : 3 augustus 2009 om 20:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Minister
|
![]() Die heb ik ook niet om het leven gebracht.
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel kreeg ik kijk op wat achter muren gebeurd, erg rooskleurig is het helaas niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je kan beer niet achter muren kijken hé... acheter de Vlaamse muren speelt zich ook heel wat af... of achter de Chinese??? ![]() of de Indieërs?? (watdie hier allemaal niet aanvangen... maar jij viseert enkel de Moslims.... en dat is DOM! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alice 'viseert' bij mijn weten niemand, doet enkel haar job - en dat is probleemgezinnen-jongeren etc... bijstaan - dat dat nu vooral moslims zijn is niet haar schuld!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedankt SDX blijkbaar realiseren mensen zichzelf dit niet, ik heb geen enkele reden aan een "fobie" te lijden of groepen te stigmatiseren maar de problemen doodzwijgen uit politieke correctheid is juist één van de problemen geworden!
Laatst gewijzigd door alice : 3 augustus 2009 om 23:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De problemen doodzwijgen uit politieke correctheid is juist hét grootste probleem geworden - de geschiedenis zal hard oordelen over ons - iemand zal dit ooit moeten verantwoorden tegenover ons nageslacht!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Documented civilian deaths from violence 92,519 – 101,006 (The worldwide update on civilians killed in the Iraq war and occupation, july 2009) Bron: http://www.iraqbodycount.org/ Als je er bewust zover naast gaat zitten met de getallen is de rest van de boodschap krachteloos. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 4 augustus 2009 om 01:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Er zijn ook veel te weinig Moslimagenten op straat ten opzichte van de Moslimbevolking. Tip van de week: Een brigade geheime Moslimagenten, allemaal met een 'Burka' uitgerust. Voor de winter, - zou zo éne 'Burka' niet gezelliger en knusser zitten dan onze traditionele 'Westerse' kledij. Met zo een tentachtige kledij zou het kunnen dat wij ons terug ietsje meer bij ons t'huis zouden voelen. (eronder dan wel!) Het fenomeen zou ook kunnen uitgebreid worden naar 'Twin's' modellen en eveneens 'Family 'Burka' Outfit'. Wat dan ook: het is in elk geval een 'zorg-klus' voor de Politici waarvoor wij ll. gretig hebben voor gekozen. Degenen die niet tevreden zijn moeten dan maar in t'gevolg voor betere Politici zorgen of erzelf aan beginnen. Hoe dan ook: veel succes toegewenst !! Laatst gewijzigd door bruggeman : 4 augustus 2009 om 08:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
De moslims viseren zichzelf, door regelmatig negatief in de kijker te lopen. |
|
![]() |
![]() |