![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 7 oktober 2009 om 11:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Gisterenavond hebben gemaskerde antifascisten een pro-senior van de NSV in de rug aangevallen met kettingen waar hij dertien hechtingen en een zwaar gebroken neus aan overhoudt, twee KVHV'ers zijn met staven aangevallen en een auto van een NSV'er is aangevallen door twintig gewapende antifa's.
Waarom doen ze zoiets niet als ik in de buurt ben? Wanneer vallen ze mij zo eens aan? Laffe honden!
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Als jij eens goed wat lappen vangt en komt klagen, mag ik dan ook zeggen "Doet me terugdenken aan de gloriedagen van de Leopoldisten"
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben een tevreden Belg die me als vlaming en Belg goed in mijn vel voel. De kans dat ik in een Vlaams Nationalistisch "milieu" zou terechtkomen is quasi onbestaande. En trouwens denk ik ook dat vlaams nationalisten meer klappen uitdelen dan dat ze ontvangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Moeten we dat nu gaan rechtzetten om je gelijk te houden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou me evenwel niet verbazen dat ze het wel een klein beetje uitgelokt hebben. Zoals ik al zei deed het me onwillekeurig terugdenken aan de boksmatchen tijdens de gloriedagen van de VMO en TAK. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zwijg over dingen waar je niks over weet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() Henri1 moet een permanente ban krijgen en liefst weggestoken worden in een psychiatrische instelling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
En wij smijten geen wc-papier naar asielzoekers bv. Zo'n acties zijn verwerpelijk en worden door het merendeel van de bevolking afgekeerd. En meer dan terecht. De taak van ALS en ,elk normaal denkend wezen, bestaat er dan ook in om die perverse ideeën uit de wereld te helpen. Wij prediken trouwens geen haat (ik heb me verkeerd verwoord in mijn vorige replies), wij vallen gewoon de ideeën opzich aan. En bijgevolg ook de "predikanten" van die foute ideeën. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ![]() een KVHV-slachtoffer van het extreemlinks commando dat hem in de rug aanviel, gemaskerd en met ijzeren staven gewapend. 7 tegen 2. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, maar dergelijke slogan wijzen wel op een biernazi-mentaliteit. Veel gebral en sentiment, maar 0% politieke inhoud.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij spreken nu een Germaanse taal, die een Germaanse cultuur, een Germaanse manier van denken schraagt. Of u dat nu leuk vindt of niet.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat waren waarschijnlijk anarchisten zeker? Ik zou hen eerder als weinig gepolitiseerde hooligans dan als "extreemlinks commanda" boekstaven.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Excuseer, maar dit is niet ernstig meer. Ik heb vorig jaar alleen al heel wat anders gezien en ik loop nu bijna 20 jaar rond in Gent. Het feit dat je het niet eens bent met een mening betekent niet dat je gelijk hebt, laat staan dat je dat gedachtengoed als pervers moet gaan bestempelen. Dat toiletpapier was - al had die actie misschien anders gekund - trouwens tegen illegalen die maar overal gebouwen bezetten. Nogmaals jong, als er in Gent geweld is, komt het van ALS. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Is het echt nodig om foto's van die jongen op dit forum te plaatsen. Die jongen is al een slachtoffer, ga jij nog eens zo een flaterende foto online plaatsen.
![]() |
#140 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En dan verwonderd zijn dat er 'speciale eenheden' dat in praktijk brengen. |
|
![]() |
![]() |