![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() Je zal als kind maar in een kansarm gezin geboren worden, je had geen keuze!
Wat zijn mijnmogelijkheden als nieuwgeborene, (A.welstellend) en (B.niet welstellend) § Ik ben bij toeval in een vrije markt systeem geboren, ik had geen keuze. § Door cultuur, familie, vrienden, taal enz. breng ik mijn leven door in dit systeem. § Zijn mijn ouders welstellend of niet? A) Ja, mijn ouders zijn welstellend en hebben veel levensmogelijkheden in dit economisch systeem: § Het grootste gedeelte van mijn problemen is opgelost. § Mijn moeder werkt niet en zorgt voor mijn opvoeding, indien ze wel werkt is er een Babysit of degelijke onthaalmoeder aanwezig. § Ik kan verder studeren er wordt gekneed en gemanipuleerd voor het systeem. § Voor dit economisch systeem heb ik niet uit vrije wil gekozen, maar mijn ouders gaat het financieel goed en ik aanvaard dit systeem, ik heb veel levensmogelijkheden. § Er is nog ruim voldoende geld over voor de essentie van het leven. B) Nee, mijn ouders zijn niet welstellend en hebben weinig levensmogelijkheden in dit economisch systeem: § De kans op scheiding en op een éénoudergezin is groter. (4 op 5 zijn gescheiden) § Vader en moeder werken in de fabriek of zijn werkloos, ze moeten zich veel ontzeggen voor mijn opvoeding. § Er is nog zeer weinig geld over voor de essentie van het leven. § Ik kan niet verder studeren en wordt gemanipuleerd om te werken. § Voor dit economisch systeem heb ik niet uit vrije wil gekozen, mijn ouders gaat het financieel niet zo goed, ik vind dit systeem ondemocratisch, ik heb weinig levensmogelijkheden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#123 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik denk dat de grootste slachtoffers van een verbod op prostitutie de hoeren zelf zijn. We moeten niet naïef zijn, als we prostitutie verbieden zal het blijven bestaan. Alleen wordt het nu georganiseerd door lieden die er geen probleem mee hebben de wet te breken en dus er ook geen probleem mee hebben om andere wetten te breken: bvb slavernij ed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() Ik ben gewoon te lui om te werken en daardoor heb ik minder dan iemand die werkt.
Ik haat het systeem hiervoor omdat het zooo onrechtvaardig is. Je kan in de spiegel van jezelf kijken dat is vooruitgang. Blijft op dit forum volgen en scherp uw bewustzijn aan. Werken doet men in de eerste plaats voor zijn bestaan: Primaire behoeften: (de noodzaak) Wonen, voeding, mobiliteit, kleding, energie, tijd maken voor goede opvoeding van kinderen, studies, ethische en morele waarden respecteren enz. Secundaire behoeften: (de zin van het leven) Sporten, reizen, even ontheemen, geestelijke ontplooiing, ontspanning, sociaal leven, kunst, cultuur, creativiteit, muziek, wellness, feesten, dansen, tijd besteden aan familie en vrienden, enz. Tertiaire behoeften: (voorzorg) Voorzorg voor: werkloosheid, werkonbekwaamheid, ziekte, handicap, invaliditeit, ongeval, pensioen, kindergeld, laatste vangnet OCMW en de (Federatie van Voedselbanken tegen verspilling) |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ... of hoe een draad wordt verneukt met crossposting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Lysander zegt,
Ik denk dat de grootste slachtoffers van een verbod op prostitutie de hoeren zelf zijn. We moeten niet naïef zijn, als we prostitutie verbieden zal het blijven bestaan. Alleen wordt het nu georganiseerd door lieden die er geen probleem mee hebben de wet te breken en dus er ook geen probleem mee hebben om andere wetten te breken: bvb slavernij ed. Corse antwoord: Het individu moet in de eerste plaats veranderen, niet het systeem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() Rudy
... of hoe een draad wordt verneukt met crossposting. Als jij wilt hoerenlopen is dat uw zaak, niet de mijne. Niet komen klagen als er iets misloopt. Promoot hoerenlopen of zelf hoeren niet aan uw kinderen aub. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een individu veranderen. Hoe doe je dat ? Door te verbieden haar job uit te oefenen ?
Laatst gewijzigd door Rudy : 27 december 2009 om 18:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Opvoeding, educatie, al van gehoord?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Europees Commissaris
|
![]() Hersenspoeling?
![]() |
#131 |
Staatssecretaris
|
![]() ? Wees gerust dat ik een heel goede opvoeding heb gehad. Ik zie echter niet in wat dat te maken heeft met hier encycopedieën over van alles en nog wat te pasten met allerlei zaken die niks of zeer weinig met prostitutie te maken hebben. Trouwens, prostitutie is niet te stoppen, dat is toch duidelijk. Mijn besluit: dit is allemaal praat voor de vaak. Slaapwel!
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Minister
|
![]() Reclame komen maken op een politiek forum getuigt anders ook van zekere beroeps-integriteit.
Wij vinden jou een lul, Bart Laatst gewijzigd door RodeLantaarn : 29 december 2009 om 11:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 3 stappenplan naar een degelijke samenleving :
- stop met religie - verwijder het geld - heropvoed mensen die zaken die hen niet interesseren willen verbieden.
![]() |
#137 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja maar ik interesseer me aan geld en jij wil dat verbieden..
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nu in elk geval, er moet dringend eens een statuut bestaan voor dat beroep, en let wel op mijne heren, ik denk dat vooral het pooierschap op alle manieren moet ontmoedigd worden. Je kunt denken aan hotels die kamers huren in onderaaneming, je kunt denken aan hoeren die dus werken met hun ereloonnota's, en noteer goed de betaling bvb alleen met bankkaart accepteren Er moet daar een automatische controle komen op leeftijd, een traceerbaarheid voor geslachtsziektes en SOA's, en een fiskaal rapport die gegenereerd kan worden op basis van deze transactioneel data.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 29 december 2009 om 23:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#140 | |