![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() imponderabilia
Filosoof bestempeld iedereen die een negatief woord durft te uiten over de multicultuur als Zwart Blokker, zelfs is het een Iman.
![]() |
#124 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Mooie ZB'er zou ik zijn ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#126 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
|
![]() Laat mij even duidelijk stellen dat niemand van mijn partij is en dat ik van geen enkele partij ben behalve van Tegen Draads.
Maar voor de rest ben ik wel graag van de partij...als er een feestje is..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||
|
![]() Citaat:
Ik ben VB-er en heb nog nooit een onvriendelijk woord geuit tegenover vreemdelingen, wel integendeel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#130 |
Europees Commissaris
|
![]() Ten eerste ben ik niet gedient met de insinuaties van imponderabilia... Ik wil wel eens benadrukken dat ik niet high was... Ik gebruik nu eenmaal niet veel en al zeker niet als ik campagne moet voeren... En nu is er één ding waarover ik heel zeker ben is dat die idiote flic zonder hersens in zijne kop niet in de lucht geschoten heeft maar recht vooruit... Nu ik wil niet de rest van de flikken beschuldigen, maar wat die gast deed was echt wel het domste wat je maar kon doen, ook al heeft hij niemand gewond... Stel maar dat er paniek zou zijn geweest en vertrappeling door die schoten??? of dat er nu toevallig wel iemand geraakt zou zijn... Trouwens waren vuurwapens op dat moment niet meer nodig omdat toen de groepen al gescheiden waren...
PS: Trouwens ikzelf heb nog nooit negatieve ervaringen gehad met de filkken... Ik beschouw ze alleen inhoudelijk gezien als de bebewakers van het hedendaagse regime, en dat is het enige wat ik ertegen kan inbrengen... en bovendien geef je je fout niet toe bij het verkeerd gebruiken van mijn woorden!
![]() |
#131 |
Europees Commissaris
|
![]() Nu wil ik zelf eens een zinnige, sorry dat ik dat zeg, maar iedereen die wel denkt zal dat moeten beamen, visie geven op het probleem van criminaliteit onder allochtonen...
Ten eerste zal ik niet ontkennen dat er onder allochtonen in het algemeen wel hogere misdaadstatistieken zullen zijn... Maar sommige mensen blijken blijkbaar zo kortzichtig het daarbij te laten en niet verder te analyseren. Het eerste wat we nodig hebben zijn de achterliggende omstandigheden en de omgeving van die jongeren... -De voortdurende discriminatie vanuit de werkgelegenheidssector, sommige bedrijven willen nu gewoon niemand met de naam mohamed aan de balie omdat dat mensen, zoals blokkers, zou afschrikken... Dus Jongeren vinden geen werk! (ook al spreken ze de taal) -De voortdurende confrontatie met racisme op straat; ik kan er zelf van spreken, als ik na een zomervakantie uit bv Portugal terugkom, krijg ik al racistische opmerkingen. Dus wat moet dat zijn voor mensen die een heel jaar met een verschillende huidskleur op straat komen... Dus Jongeren worden 'gepest'! -De achtergesteldheid qua taal biedt hen ook minder toekomst... En dit vooral omdat wegens onze individualistische samenleving, allochtonen weinig in contact komen met autochtone leeftijdsgenoten... Dus Jongeren hebben geen toekomst... ... (dit rijtje is verre van volledig, denk even en je ontdekt snel enkele nieuwe...) Dit wil dus zeggen dat onze samenleving in het geheel niet openstaat voor allochtone jongeren. Hoe kan je dus spreken van het feit dat de integratie mislukt is, als onze racistische samenleving, want dat is ze wel, niet eens openstaat om zo'n mensen ook maar 1 kans te geven... Men moet rekening houden met de situatie voor er een oordeel geveld mag worden. en onder zo'n omstandigheden is het normaal dat jongeren, andere wegen zoeken: -Zij hebben ook een inkomen en arbeid nodig, en wat kan je anders doen op straat dan de criminaliteit instappen? Zeker als je oudere vrienden je dat voorbeeld hebben gegeven, ook door noodzaak gedreven... -Zij hebben iets nodig om hun inwendige agressiiviteit bot te vieren, hiun jacht-instinct. en jongeren uit onze samenleving doen dat met drugs, drank, fuiven, rock- en metal-muziek... maar als je geen cent hebt die je kan uitgeven, hoe kan je je dan zo'n dingen permiteren... Het eerste wat jongeren dan doen is voetballen of iets anders op straat, maar dan wordt de politie erbij geroepen wegens overlast... Wat staat er dan nog open, het enig wat ons dan nog kan bevredigen, is zoals Freud het noemde, het destructieve verlangen en we moeten er dan ook niet van opkijken dat rellen als zondag 'vaak' voorkomen. Dat is de meest normale zaak van de wereld... De enige oplossing is geen repressief beleid, hoewel dat misschien op zeer korte termijn iets kan uithalen. Kwestie als jongeren in de bak zitten kunnen ze niet vechten... Maar repressie lost hoe dan ook niets op... En ik zal ook niet het zogenaamde integratiebeleid verdedigen... Dat helpt geen barst omdat de egoïsten van tegenwoordig toch niemand een kans geven, gewone vlaamse jongeren hebben het zelfs al moeilijk... De enige oplossing is het wegnemen van de oorzaak, namelijk onze individualistische, kapitalistische, repressieve en egoïstische maatschappij! Want zij is verantwoordelijk voor het feit dat jongeren onmogelijk kunnen integreren, onmogelijk werk kunnen vinden, er zijn al banen te kort dus zeker geen over voor 'ander-gekleurden'... De enige oplossing is de weg vooruit, de weg naar het einde van het kapitaal, de weg naar de ommekeer, de revolutie...
![]() |
#132 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Neen ze willen hier profiteren van onze sociale voorzieningen waarvan ze in hun thuislanden nog niet kunnen dromen. Maar als blijkt dat er hier ook af en toe gewerkt moet worden om de prijzen van de consumptiemaatschappij binnen te halen haken ze af natuurlijk want en werk-ethiek kennen die niet. De frustratie en agressie die daaruit voortvloeit moeten we dus maar als een multiculturele verrijkingzien volgens u ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
-Er lijkt een herrie geweest te zijn, die niet veel aandacht kreeg in de media -niemand maakt melding van gekwetsten (of las ik verkeerd?) -mogelijk een bus enigszins beschadigd, één of meer?? ruiten bebroken -ijverige identiteitscontrole en voorleiding. -Als ik tussen de regels lees heeft één of ander agent ofwel met een wapen gezwaaid ofwel ermee geschoten -ik herinner me dat politieagenten van die gemeente vorig jaar hun boekje eens te buiten gingen tegenover allochtonen. -VB-ers profiteren er weer eens van om voor hen lekker racistisch te doen ("scum', met het woord marokkaans als adjectief ervoor), wat op multicultureel en links te schelden Moet ik dan meehuilen met de wolven in het bos, op basis van die magere elementen en even een volledige nationaliteit beginnen te beledigen en "scum, scum" meeroepen?? Nee, bedankt, zo ben ik niet. Ik keur herrieschoppen zeker niet goed (deed ik dat hier ooit?) Ik keur het gebruikelijke exploiteren van een incident door het VB ook zeker niet goed. [size=5] case closed[/size] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() Allez, filo kan het nog maar eens niet halen dus: case closed!!
Armzalig hoor! De beelden op ATV gezien? Case open hoor. Stenen door de vitrine. Autoruiten kapot. Niks closed! |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bovendien hebben de meisjes, die nochthans even bruin zien, ogenschijnlijk geen last van dat "racisme" en doen ze het met dezelfde huidskleur stukken beter op school Citaat:
Citaat:
Bovendien gaat het hier over deze specifieke vechtpartij: nu moet jij mij eens uitleggen waarom die jongeren gewapend met andere jongeren zouden vechten "omdat ze een inkomen en arbeid nodig hebben"?????? Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2) schade minder dan bij een voetbalmatch d�*t impressionneert me al lang niet meerAls ik eens goed gezind ben vertel ik wel eens waarom.Nu niet [size=6] case closed[/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#138 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
er vielen wel een paar lichtgewonden, op tv was een verpleger bezig met een bloedende hoofdwonde te verzorgen ![]() het vandalisme achteraf was schrijnend en gewelddadig, autobus auto's en winkelruiten moesten er weer eens aan ! "scum" is uitschot... een passend woord voor een minderheid in een maatschappij ! jeugdsantierecht nu !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Burgemeester
|
![]() Vandaag op de voorpagina van GVA.
Van de dertig opgepakte 'jongeren' zijn er 19 bekend bij de Antwerpse politie voor opzettelijke slagen en verwondingen, diefstal met geweld, afpersing, handtasroof, diverse overvallen, autodiefstallen, en valsheid in geschrifte. De politie heeft tweemaal een waarschuwingsschot gelost om toen zij massaal werd aangevallen en bekogeld werd door het 'scum' (ik heb deze term speciaal geleend van Filosoof en gezien zowel de politie als de pers bevestigd heeft dat het om Marokkanen van Hoboken en het Kiel, mogen we stellen dat het om Marokkaans scum gaat. Ik hoopte dat Filosoof dit nadenkertje zou doorhebben maar door zijn 'Zwart Blok'-oogkleppen is dat hem totaal ontgaan. Een grote meneer kan zijn ongelijk toegeven, ik moet daarom ook opmerken dat er geen grote meneer onder de linkse predikanten hier is. Maar ja, niks nieuws onder de zon zullen we maar zeggen. Twee aanwezige leden van het comité P hebben al verklaard dat de waarschuwingsschoten volledig gerechtvaardigd waren en hebben voorkomen dat het conflict werd uitgebreidt naar de rest van het festival. En dus, ondanks de feiten, en de staving ervan steekt links hier als volleerde struisvogel de kop in het zand. De gekende, succesvol weerlegde en dus achterhaalde, drogredenen werden weer bovengehaald, tevergeefs natuurlijk. Deze redenering staat ook haaks op de doelstelling van de progressieve multikul beleiders. Het scum mag hopelijk een aanvulling van hun strafblad verwachten, wat ongetwijfeld en terecht gevolgen zal hebben op hun toekomstige arbeidsmogelijkheden. Het verdedigen van deze wantoestanden helpt dit scum niet, en het past in de bedoelingen van groepen als de AEL om nog meer radicalen te ronselen. Schrik dan niet dat deze radicalen die duidelijk een probleem hebben met onze (multikul) maatschappij een gemakkelijke prooi worden voor moslimfundi's die geweld prediken tegen het westen. Wat is eigenlijk de linkse variant van "Wir haben es nicht gewusst"? |
![]() |
![]() |