![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je nu eens eerst heel de discussie gelezen had, dan was dit soort van domme vragen niet nodig geweest. Het is nu ondertussen wel zo klaar als pompwater dat je eigenlijk geen flauw benul hebt waarover heel de discussie ging. Is het zo moeilijk om dat toe te geven?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn fundamentalisten hé. Wie of wat ze zijn laten we effe links. Deze mensen plegen aanslagen, vandaar toch ook dat het fundamentalisten zijn é. Awel welke fundamentalistische christen fundamentalisten zijn er de laatste tijd geweest die aanslagen hebben gedaan en ze dan daarna ook nog komen opeisen zodat jij kunt zeggen dat ze even erge dingen doen als moslim fundamentalisten die je meteen herkent door hun teksten, taal, ed... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik seffens in mijn nestje kruip ben ik dit vergeten hoor. Kom ik hier terug op het forum zal ik het terug opnemen waar ik gebleven was, meer niet. Jij klaagde over beschaafde gesprekken terwijl je jezelf niet kunt inhouden, tja... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Luc Broes vroeg zich af waarom ik mensen verdedig die mij met het hoofd eerst van een hoog gebouw zouden willen gooien (Luc doelde daarmee op een geschrift, namelijk "de weg van de moslim" waarin staat dat men homo's met het hoofd eerst van een hoog gebouw zou moeten gooien). 2. Ik antwoordde Luc dat ik die mensen niet verdedig, want dat het in dit geval gaat om een handjevol fundamentalisten en dat de meerderheid van de moslims daar niet achterstaat. 3. Luc vroeg me daarop of ik het er niet mee eens was dat christenen een minder rigide standpunt innemen t.o.v. homo's. 4. Ik antwoordde Luc dat dat niet het geval is en verwees naar een vers uit de bijbel (het geschrift van de christenen) waarin Leviticus er voor pleit om homo's ter dood te brengen.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar wij nu al een tijdje over bezig zijn is dat jij vind dat fundamentalistische christen even erg zijn dan moslim fundamentalisten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jij bent echt wel ongelofelijk, weet je dat? Het antwoord op je vraag zit namelijk in de discussie die ik met Luc voerde. Ben je nu echt zo ontzettend koppig dat je je foutje niet kan toegeven? Er is geen schande in om het bij het verkeerde einde te hebben hoor, dat gebeurt iedereen wel eens. Je moet het alleen kunnen toegeven natuurlijk.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag: is het volgens jou ONMOGELIJK dat de politie meer controles doet op allochtonen (en daardoor ook meer allochtonen op misdrijven betrapt) dan op autochtonen (waardoor deze laatste categorie meer "vrij spel" heeft)? Gewoon antwoorden met ja of nee graag... Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij beweerde datfundamentalistische christenene even erg zijn dan moslim fundamentalisten. Hoe kom je tot deze conclusie? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Christenen: homo's ter dood brengen --> fundamenatlisme Eenvoudiger kan ik het toch ècht niet maken hoor...
||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Raf, het is heel moedig en edelmoedig om steeds (enkel) bepaalde personen die beschuldigd worden te verdedigen.
Het is echter helemaal niet moedig of edelmoedig om steeds (enkel) anderen te beschuldigen. In wezen ben je een prototype VB-er (zoals door het regime bepaald) uit het andere kamp. Als de zon schijnt moet men dat kunnen toegeven ook al is daar geen bewijs voor. De laatste 20 jaar is in de wereld een nooitgeziene volksverhuizing aan de gang. De 'betere' klasse, 'links' en de mensenhandelaars profiteren, en vinden het prima. De minderbegoeden ondergaan de zware last van de immigratie en kreunen. De analyse van de profiteurs is merkwaardig: die minderbegoeden zijn racisten en fascisten. Raf, dit hier gaat niet bepaald over deze discussie, maar over je reacties over het algemeen. Ik heb het nogal scherp geformuleerd en zet me schrap voor wat nu komen zal. Met de nodige humor en realiteitszin! |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het mogelijk dat criminele feiten hoofdzakelijk gepleegd worden door allochtonen? Citaat:
Vul het lijste maar aan ok. 1) Geldige verblijfspapieren 2) Identiteit zodat men kan zien of ie al eerder wat uitgestoken heeft. En of ie dus gezocht is. 3) .... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |