![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() zo ben je nu eenmaal...
Laatst gewijzigd door filosoof : 17 juli 2010 om 11:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() Als het verhaal waar is, is dit compleet belachelijk.
Maar toch een paar bedenkingen. 1. Blijkt dat enige tijd geleden in die spoeddienst serieus ammok zou geweest zijn met een patiënt. Vandaar dat daar waarschijnlijk 4 agenten zijn toegekomen. Zij weten natuurlijk ook niet op voorhand wat ze ter plaatse aantreffen. Kan perfect zijn dat die arts via telefoon aan de flikken vertelde dat daar een vrouw is die ambras schopt.... En met het verleden kennende van die spoed zullen ze het zekerste voor het zekerste genomen hebben. En blijkt nu ook dat die flikken terplaatste onmiddellijk de zaak gediskwalificeerd hebben. Dus die flikken valt niks aan te wrijven. 2. Heeft die vrouw zich wel discreet terug getrokken? Kan het echt niet zijn dat ze een scene opgezet heeft? Allee kweet niet wij waren er niet bij... In ieder geval die arts is de onnozelaar van't spel. Dat is zeker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() Aalst wil tetten maar één keer per jaar:
![]() Zou het daarom zijn dat daar (voor sommigen toch!) borsten doen denken aan "lelijk, obsceen" etc? |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oneervolle, plus pek en veren.
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat SuperStaaf?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, het is mogelijk. Dus het mag gesuggereerd worden, net als gelijk welke andere suggestie. En in elk geval gaat het om een autoritaire fundamentalist die een gevaar is voor de samenleving.
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 17 juli 2010 om 14:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry jongen, als ge ergens geen, maar dan ook totaal geen verstand van hebt, kunt ge er beter over zwijgen.
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#135 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is niet de schuld van de zogende moeder maar eerder van diegenen die u hebben grootgebracht.
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bij dat laatste krijg ik zo'n "uw moeder" gevoel, dus jah... ![]() Jullie willen hier net allen tegen één doen, terwijl ik helemaal niemand gelijk geef, ik nuanceer alles een beetje, denk dat die vrouw uit haar punt als "coördinator van mamacafé" wat doelbewust héél openlijk borstvoeding zal gegeven hebben, en die dokter wat gefrustreerd was. Ik geef dus helemaal geen buitensporige meningen, en 't is allemaal tegen mij, dit is echt flauw. Er zitten er hier veel die hetzelfde denken, maar 't verdomme gewoon niet durven zeggen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ken iemand die in Aalst werkt. De politie staat daar wel elke dag. Ander opmerkelijk feit, elke week worden er wel een paar jongeren binnengebracht die zich bijna in coma zuipen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien er inderdaad anderen zijn die uw mening zijn toegedaan maar het niet durven zeggen dan is dat wel heel flauw, we zitten hier ten slotte allemaal anoniem op dit internet forum.
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En mijn moeder was inderdaad veel erger dan de uwe, daar heb je gelijk in.
![]() |
![]() |