Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 juli 2010, 11:40   #121
plakker
Minister

plakker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nexer Bekijk bericht
En alweer, een Stropopredenering

U maakt er een karikatuur van en weerlegt die karikatuur.
Hmmm, als u toffe woorden naar boven wil halen, mij prima, elk z'n hobby, ik heb alvast niet geïnsinueerd dat u een mening hebt die ik hier neerschrijf.
plakker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2010, 11:41   #122
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Wie weet zoog ik het uit een tet ! In de wachtzaal !
zo ben je nu eenmaal...

Laatst gewijzigd door filosoof : 17 juli 2010 om 11:42.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2010, 13:15   #123
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plakker Bekijk bericht
Je kan een kind voeden met een fles, en als je ergens heen moet dan kan je als ouder wel een beetje het verstand hebben te zeggen, ik ga m'n kind eerst eten geven, anders heb ik een huilbui in een restaurant.
Om even kort door de bocht te gaan, sex is ook de meest normale zaak van de wereld, en is even "dringend", maar ik ga het niet op restaurant doen
Tja, de ouders kunnen ook THUIS eten. Dan hoeven ze niet eens op resto en het komt zelf goedkoper uit.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2010, 13:33   #124
giserke
Banneling

Standaard

Als het verhaal waar is, is dit compleet belachelijk.

Maar toch een paar bedenkingen.

1. Blijkt dat enige tijd geleden in die spoeddienst serieus ammok zou geweest zijn met een patiënt. Vandaar dat daar waarschijnlijk 4 agenten zijn toegekomen. Zij weten natuurlijk ook niet op voorhand wat ze ter plaatse aantreffen. Kan perfect zijn dat die arts via telefoon aan de flikken vertelde dat daar een vrouw is die ambras schopt.... En met het verleden kennende van die spoed zullen ze het zekerste voor het zekerste genomen hebben.
En blijkt nu ook dat die flikken terplaatste onmiddellijk de zaak gediskwalificeerd hebben.
Dus die flikken valt niks aan te wrijven.

2. Heeft die vrouw zich wel discreet terug getrokken? Kan het echt niet zijn dat ze een scene opgezet heeft? Allee kweet niet wij waren er niet bij...

In ieder geval die arts is de onnozelaar van't spel. Dat is zeker.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2010, 13:41   #125
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Aalst wil tetten maar één keer per jaar:

Zou het daarom zijn dat daar (voor sommigen toch!) borsten doen denken aan "lelijk, obsceen" etc?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2010, 13:51   #126
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Kijk, ik vind dat voldoende voor een paar ontslagen.
Oneervolle, plus pek en veren.
Oud 17 juli 2010, 13:54   #127
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ofwel zit Aalst inderdaad vol zotten, ofwel is dit verhaaltje inderdaad bij de haren getrokken. Ik vind dat inderdaad nogal raar, zoals Steve_M zegt. In mijn familie hebben verschillende vrouwen borstvoeding gegeven aan hun kinderen, zowel thuis als in 't openbaar, in 't park, op de bus, in de trein, ...
NOOIT heb ik ook maar 1 enkele negatieve opmerking gehoord. Ik kan het mij dus niet indenken - tenzij we in een psychiatrische instelling zitten zoals de titel suggereert - dat een GENEESHEER in een ZIEKENHUIS ook maar het minste zou zeggen...
Allé, het minimaliseren, wegmasseren, en twijfel zaaien is al begonnen. Groot gelijk jong, wie de Autoriteit van dokters in twijfel trekt, verdient te worden weggehoond en afgevoerd naar een psychiatrische kliniek.
Oud 17 juli 2010, 13:59   #128
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Aalst wil tetten maar één keer per jaar:

Zou het daarom zijn dat daar (voor sommigen toch!) borsten doen denken aan "lelijk, obsceen" etc?
Is dat SuperStaaf?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2010, 14:00   #129
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
....
Iets niet begrepen, philosoof ?
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2010, 14:00   #130
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Is dat SuperStaaf?
Ah ? Is dat géén foto van jou ?
Oud 17 juli 2010, 14:01   #131
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Suggereren dat de betrokken arts een moslim is, is niet demagogisch.
Wel, het is mogelijk. Dus het mag gesuggereerd worden, net als gelijk welke andere suggestie. En in elk geval gaat het om een autoritaire fundamentalist die een gevaar is voor de samenleving.

Laatst gewijzigd door E. Gidius : 17 juli 2010 om 14:02.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2010, 14:06   #132
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Wel, het is mogelijk. Dus het mag gesuggereerd worden, net als gelijk welke andere suggestie. En in elk geval gaat het om een autoritaire fundamentalist die een gevaar is voor de samenleving.
OF iemand die vies is van vrouwen...
Oud 17 juli 2010, 14:11   #133
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
als je ergens heen moet dan kan je als ouder wel een beetje het verstand hebben te zeggen, ik ga m'n kind eerst eten geven, anders heb ik een huilbui in een restaurant.
Sorry jongen, als ge ergens geen, maar dan ook totaal geen verstand van hebt, kunt ge er beter over zwijgen.
Oud 17 juli 2010, 15:45   #134
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jaja, misschien wel, maar ik heb het al tegengekomen, ge zit iets te eten in een restaurant en de moeder naast u gaat daar wat borstvoeding geven.
Los van of het nu schokkerend is of niet, voel je je als persoon naast haar onhandig, omdat je vooral niet in die richting wil kijken.
'k Vind 't stom, kolf dan af of zo, en neem dat dan mee.
Als we alle natuurlijke, niet dringende dingen, allemaal in 't openbaar mogen doen, dan zijn we op goede weg...
Kom zeg, ik ben zeker dat u er niks van zou zeggen als er daar één zat met een mooi décolleté of als er een man vuile moppen aan het tappen was. Maar een zogende moeder ! oeioeikes toch, daar kan onze fijngevoelige Plakker niet tegen!
Oud 17 juli 2010, 18:17   #135
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jaja, misschien wel, maar ik heb het al tegengekomen, ge zit iets te eten in een restaurant en de moeder naast u gaat daar wat borstvoeding geven.
Los van of het nu schokkerend is of niet, voel je je als persoon naast haar onhandig, omdat je vooral niet in die richting wil kijken.
'k Vind 't stom, kolf dan af of zo, en neem dat dan mee.
Als we alle natuurlijke, niet dringende dingen, allemaal in 't openbaar mogen doen, dan zijn we op goede weg...
Remmingen zijn neurotisch.

En dat is niet de schuld van de zogende moeder maar eerder van diegenen die u hebben grootgebracht.
Oud 18 juli 2010, 07:39   #136
plakker
Minister

plakker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Kom zeg, ik ben zeker dat u er niks van zou zeggen als er daar één zat met een mooi décolleté of als er een man vuile moppen aan het tappen was. Maar een zogende moeder ! oeioeikes toch, daar kan onze fijngevoelige Plakker niet tegen!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Remmingen zijn neurotisch.

En dat is niet de schuld van de zogende moeder maar eerder van diegenen die u hebben grootgebracht.
Oei oei oei, wat trap ik hier op lange tenen zeg, ik ben niet het soort man die vrouwen zal aanstaren omdat ze een decollete hebben, en ben tegen de lage humor van "vuile moppen"

Bij dat laatste krijg ik zo'n "uw moeder" gevoel, dus jah...

Jullie willen hier net allen tegen één doen, terwijl ik helemaal niemand gelijk geef, ik nuanceer alles een beetje, denk dat die vrouw uit haar punt als "coördinator van mamacafé" wat doelbewust héél openlijk borstvoeding zal gegeven hebben, en die dokter wat gefrustreerd was.
Ik geef dus helemaal geen buitensporige meningen, en 't is allemaal tegen mij, dit is echt flauw.
Er zitten er hier veel die hetzelfde denken, maar 't verdomme gewoon niet durven zeggen
plakker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2010, 08:57   #137
kameleon
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
1. Blijkt dat enige tijd geleden in die spoeddienst serieus ammok zou geweest zijn met een patiënt. Vandaar dat daar waarschijnlijk 4 agenten zijn toegekomen. Zij weten natuurlijk ook niet op voorhand wat ze ter plaatse aantreffen. Kan perfect zijn dat die arts via telefoon aan de flikken vertelde dat daar een vrouw is die ambras schopt.... En met het verleden kennende van die spoed zullen ze het zekerste voor het zekerste genomen hebben.
En blijkt nu ook dat die flikken terplaatste onmiddellijk de zaak gediskwalificeerd hebben.
Dus die flikken valt niks aan te wrijven.

Ik ken iemand die in Aalst werkt. De politie staat daar wel elke dag. Ander opmerkelijk feit, elke week worden er wel een paar jongeren binnengebracht die zich bijna in coma zuipen.
kameleon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2010, 10:02   #138
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oei oei oei, wat trap ik hier op lange tenen zeg, ik ben niet het soort man die vrouwen zal aanstaren omdat ze een decollete hebben, en ben tegen de lage humor van "vuile moppen"

Jullie willen hier net allen tegen één doen, terwijl ik helemaal niemand gelijk geef, ik nuanceer alles een beetje, denk dat die vrouw uit haar punt als "coördinator van mamacafé" wat doelbewust héél openlijk borstvoeding zal gegeven hebben, en die dokter wat gefrustreerd was.
Ik geef dus helemaal geen buitensporige meningen, en 't is allemaal tegen mij, dit is echt flauw.
Er zitten er hier veel die hetzelfde denken, maar 't verdomme gewoon niet durven zeggen
Zover ik weet bent u de enige die er iets op tegen heeft dat een vrouw in het openbaar haar kind zoogt, ten minste op dit forum. Daarom natuurlijk dat de reacties van hen die er geen probleem mee hebben bij u terechtkomen. Daar zou u toch tegen moeten kunnen.
Indien er inderdaad anderen zijn die uw mening zijn toegedaan maar het niet durven zeggen dan is dat wel heel flauw, we zitten hier ten slotte allemaal anoniem op dit internet forum.
Oud 18 juli 2010, 12:18   #139
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kameleon Bekijk bericht
Ik ken iemand die in Aalst werkt. De politie staat daar wel elke dag. Ander opmerkelijk feit, elke week worden er wel een paar jongeren binnengebracht die zich bijna in coma zuipen.
Het begon allemaal met borstvoeding !!
Oud 18 juli 2010, 14:28   #140
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hela, ik kan er niets aan doen dat je neurotisch bent.

En mijn moeder was inderdaad veel erger dan de uwe, daar heb je gelijk in.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be