Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 september 2010, 13:58   #121
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jogo Bekijk bericht
spijt en betreuren dat....
doet me denken aan de spijt van de PVDA nu dat ze destijds die oost-europese staten bekampte als sateliet-staten van die verwerpelijke sovjet-unie die qua imperialisme erger was dan het amerikaans imperialisme destijds.

daar koop je niets mee met spijt
krokodille-tranen zijn het....
Ja, maar ze hebben er wel lessen uit getrokken. Dat zouden westerse economen en historici beter ook eens doen, als ze oprecht zijn.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2010, 19:51   #122
flatliner
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ja, ik ga veel naar de voormalige Sovjet republieken en die uitslag verbaast mij niets natuurlijk. Ook betreffende Roemenië weet ik dat de levensstandaard er sterk op achteruit is gegaan. Wat ik wel verrassend vind is dat zelfs in Oost Duitsland en Hongarije, landen en regio's waar de meerderheid van de bevolking toch een afkeer had van het communisme en de Russen, die zich westers wanen, en voor verandering waren, en die miljarden EU subsidies kregen en krijgen, er veel nostalgie is naar de communistische periode.
Die oost duitsers zijn misschien dezelfde mensen dewelke het spel "1378 km Mauerschütze" graag spelen.

In het spel speel je een oost - duitse grenswachter en moet je zoveel mogelijk vluchtelingen neerschieten.
flatliner is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be