![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daarstraks nog een artikel gelezen in de krant (via internet): staatsveiligheid ligt momenteel lam door een ruzie tussen P.S. en M.R. Ze dachten allicht dat enkel Duitsland geviseerd zou worden omwille van de uitspraken van Merkel en wij beloond zouden worden omdat we altijd bereidwillig zijn om door de knieën te gaan voor de verzuchtingen van bepaalde groeperingen en extreem vriendelijk zijn wanneer het gaat om straffen uitdelen e.d. Helaas, we hebben misgedacht en niet beseft dat men er ook voor moest zorgen dat zij voor onze cultuur, gebruiken en gewoonten zouden openstaan en wij niet enkel voor de hunne. Ze zien ons als een bende onbeschaafde varkens die een doorn zijn in het Islamitische alziende oog van Allah.
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik hoop dat ik deze manier van een onderwerp bespreken niet overal in het forum tegenkom, al heb ik de indruk dat het inhoudelijk wel zeer verarmd is. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
|
![]() Citaat:
Enfin, ik kan alvast zeggen dat de veronderstelling voor mij niet opgaat. En al zou 0.0001% van de Moslims potentieel een terrorist zijn, dat is genoeg. Gepland onschuldige slachtoffers maken is waanzin! Los van de psychosociale schade die zoiets te weeg brengt op het maatschappelijk weefsel dat al zeer losmazig is in deze cultureel pluriforme samenleving. Waarom, oh waarom toch? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
|
![]() Te insinueren niets. Ik poog je iets te zeggen. Ik zal het even bondig samenvatten:
- 1) je veronderstelling is onjuist: Neen, ik denk niet dat 90% van de Moslims potentiële terroristen zijn. Het zou hier anders nogal wat geven begot. ![]() - 2) terrorisme is onder geen beding aanvaardbaar noch bagatelliseerbaar (iets wat jij wel lijkt te vinden)
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2) Terrorisme is vooral een quasi-onbestaand fenomeen. Ik ken twee mensen goed die op hetzelfde kruispunt gestorven zijn in een autoongeluk, 1 jaar achter elkaar, en men deed amper iets om de veiligheid van dat kruispunt te verbeteren. Da's pas relevant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Ja, waarom helemaal tot in het park lopen, hé ? Slacht gewoon op de stoep, voor je deur, of desnoods in de badkamer of op het terras.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoeveel werd er gezeverd over het bompakket in Windhoek? Twee dagen eerste pagina, en dan bleek het een proefzending van een geheime dienst te zijn... Alarm in Deutschland. Was Terrorwarnungen wirklich wert sind Maar ze organizeren weer eens een eindejaarspaniek in Berlijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() Beoordeel je de wereld aan jezelve?
Laatst gewijzigd door filosoof : 23 november 2010 om 23:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() Korte samenvatting van het interview op terzake tussen Lieven Verstraete (LV) en zijn gast (G), iemand van de politie.
LV: 'Moeten we ons geen zorgen maken (over terrorismedreiging, mr. Verstraete?) ... dat er heel wat onschuldigen zijn gearresteerd gisteren? G: Wel er ging lang en grondig onderzoek aan vooraf, dus... LV: Is er eigenlijk wel sprake van een concrete dreiging? G: Wij zijn niet zomaar lukraak te werk gegaan. Zoals ik al zij er zijn voldoende ernstige aanwijzingen verzameld dat.... LK: Maar van een concreet doelwit was geen sprake heb ik begrepen. G: Er waren sterke aanwijzingen voor een aanslag in B... LV: Jaja, maar van een concreet doelwit was dus geen sprake. G: Van een concreet doelwit niet. (Abu Imram kwam net te zeggen dat de democratie de pot op kan) LV: Die mensen Shariah4Belgium zeggen dat ze alleen jihad voeren met de tongen en de pen. Dat mag toch? Zij doen toch niks onwettigs. G: Wel dit is ook geen aanval op de Islam maar op het terro... LV: Zij doen dan toch niks verkeerd hé? G: Euh... LV: Bedankt voor dit gesprek. __________________________________________ Bekijk het positief, Mr. Verstraete. Mits voldoende terrorismedreiging gaan jullie probleemloos de allochtonenquota halen. Als ze dan allemaal zo'n vrouw hebben die in gebroken nederlands haar ongeloof uitschreeuwt, vangen jullie twee vliegen in een klap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jij bent de CCC vergeten zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Minister-President
|
![]() Op die manier komt de vRt inderdaad aan haar quota. Deze middag ook: terrorismedreiging in Brussel, proces van Kabunda,
Ontsnapping van Sekkaki.... Gelukkig kennen wij de meerwaarde van de multicul, anders was het journaal in een paar minuten gedaan. |
![]() |
![]() |