Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 18 december 2010, 16:07   #121
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raph Bekijk bericht
Betreurbaar idd.

Vlaamse vader zijn grootste nachtmerrie is dat de dochter thuiskomt met een moslim of neger:
http://www.youtube.com/watch?v=2exPU3W04Bg

"Verkeerd opgevoed". Allez, als we één conclusie kunnen trekken, is het wel dat het niet inherent is aan de islam, maar dat het een persoonlijke, morele kwestie is.
Ik hoor daar toch een verschil, De Winter zegt, het is haar keuze.

Laat me nu de moslim zien die datzelfde zegt.
Oud 18 december 2010, 16:13   #122
Raph
Burger

Raph's schermafbeelding

Standaard

Euh, geef mij apparatuur om op te nemen en ik ga gerust bij een paar bevriende gezinnen die ik ken.
Oud 18 december 2010, 16:19   #123
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit is geen gevoel dat bij mij leeft, maar een gevoel dat bij zowat heel de École de Francfort leeft, en diens filosofen en sociologen gedurende meer dan een halve eeuw. Sorry peet, maar ik neig mij eerder te scharen achter intellectuelen dan achter mensen die 'vreemdelingen buiten' scanderen op een congres.
Juist ja, de Frankfurter Schule, en daarmee is alles dan ook meteen gezegd, aangezien die, als ideologische onderbouwing, mede aan de basis stond van de aan ons opgedrongen multicul.

Voor de mensen die niet weten waar die Frankfurter Schule voor staat:
Citaat:
De Frankfurter Schule is een Duitse sociologische en filosofische stroming in de jaren 1960, die zich bezighoudt met de maatschappijkritische, neomarxistische, kritische theorie.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Frankfurter_Schule
Een bende pseudo-intellectuelen wier hoofddoel het kapotmaken van de structuren van de westerse maatschappijen is.

Citaat:
Er zijn de volle vier replies op gekomen. Maat, er staat ons hier een golf van terrorisme te wachten, sound the alarm!

Of misschien ligt dat aan het feit dat het allemaal in het Nederlands te doen is in dat topic, aangezien u eerder al alludeerde dat moslims te dom zijn om een andere taal dan die van hun te praten.
Het spul staat pas twee dagen online... En ik schreef gisteren al:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Toen ik eerder vandaag die linkjes plaatste, waren er krap 700 hits, dat is nu al opgelopen tot 1777 as we speak. Reken maar dat er daar de nodige hakbars tussen zitten, die het allemaal geweldig vinden wat deze clowns verkondigen.
Nu reeds 2.464 keer bekeken, and counting...

Citaat:
U heeft dus helemaal niks 'genaild'.

Citaat:
"Islam vs terrorisme". Versus staat voor versus, wat zowat het overstaande wil zeggen.
Dat is het onderwerp van de draad ja, maar zegt dus niks over de reacties in de draad, zoals we kunnen zien.

Citaat:
Voor de aandachtige lezer staan er wat verder bijzonder rationele replies als dit:
Hetgeen enkel aangeeft dat men het er in die kringen niet onverdeeld mee eens is.

Citaat:
Laat het ons voor de gemakkelijkheid 'geschiedenis' noemen. Vies maat.
Als u ook maar het geringste benul van geschiedenis had gehad, dan had u geweten dat Ethiopië meerdere malen door islamitische legers aangevallen is geweest:
Citaat:
De geschiedenis van het onafhankelijke Abessinië begint met de dood van de laatste koning van Aksum, rond 1137. De Zagwedynastie nam toen tijdelijk de macht in handen. Hun macht reikte echter nooit verder dan de eigen etnische kern en in 1270 werd de Zagwedynastie omver geworpen door de keizer Yekuno Amlake die beweerde af te stammen van de koningen van Aksum. De door hem gestichte Salomonsdynastie regeerde tot in de late twintigste eeuw en het is onder deze dynastie dat de meeste modern geschiedenis van Ethiopië gevormd werd. Tijdens deze periode veroverde het rijk zo goed als alle mensen van het modern Ethiopië en Eritrea. Ze versloegen met succes de Arabische en Turkse legers die hen aanvielen en hadden goede relaties met sommige Europese grootmachten.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Geschie...#Zagwedynastie
Kijk Raph, dát noem ik nu 'nailed'. Vies he, die geschiedenis?

Citaat:
en dit:

Ow shit, gematigde moslims. Die zijn zeker iets van plan!
Ik heb dan ook nooit beweerd dat er geen gematigde moslims zouden bestaan. Maar die zijn gematigd ondanks de islam, niet dankzij.

Afsluitend concludeer ik dat u, gezien uw argumentatie, minstens net zo vooringenomen bent als de mensen die u hier in het diskrediet probeert te brengen, en dat dat dan geschiedt met de intellectuele diepgang van een bord soep.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2010, 16:23   #124
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Euh, geef mij apparatuur om op te nemen en ik ga gerust bij een paar bevriende gezinnen die ik ken.
Neen, dat voldoet niet.

Ik laat je een moslim zien die zijn dochter rot slaat gewoon omdat ze daar staat.

Dan zeg je, FDW is ook zo.

Blijkt dan dat dit helemaal niet zo is vermits De Winter zegt, "het is haar keuze."

En dan moet ik plots voor materiaal zorgen zodat je bij een of andere obscure moslimfamilie uit uw vriendenkring kan gaan om je foute stelling te bewijzen?

Sorry, zo werkt het niet.
Oud 18 december 2010, 16:24   #125
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Snotapenpraat "Als ik groot ben wordt ik polies"
Nog wat: http://forums.marokko.nl/showthread....6#post90948426
Hier, voor jou: http://zapatopi.net/afdb/
http://bit.ly/9qX6Kc
Wat u afdoet als 'snotapenpraat' is afkomstig van mensen die het snotapenstadium allang ontgroeid zijn. We hebben het hier niet over 15-jarige Marokkaanse straatterroristjes of zo, maar over volwassenen.
Oud 18 december 2010, 16:31   #126
Raph
Burger

Raph's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een bende pseudo-intellectuelen wier hoofddoel het kapotmaken van de structuren van de westerse maatschappijen is.
lol.
Intelligentsia afdoen als pseudo-intellectuelen omdat ze niet stroken met uw zin voor realiteit? Die onderzoeksschool is de basis van de kritische onderzoekstheorie die voor zover ik weet tot op vandaag wordt gebruikt, maar goed.

Citaat:
Het spul staat pas twee dagen online... En ik schreef gisteren al:
Nu reeds 2.464 keer bekeken, and counting...
Drie. Waaronder al u en ik meerdere keren, en menig mens die dit topic meeleest, en zo zal dat topic wellicht elders ook wel gelinkt zijn. Veel gelezen ja, dat is het, verder niks. Daar zit ge weer met dat kwantitatief geleuter.

Citaat:
U heeft dus helemaal niks 'genaild'.
Zo hard wel.

Citaat:
Hetgeen enkel aangeeft dat men het er in die kringen niet onverdeeld mee eens is.
En dat is slecht, omdat?

Citaat:
Als u ook maar het geringste benul van geschiedenis had gehad, dan had u geweten dat Ethiopië meerdere malen door islamitische legers aangevallen is geweest:

Euh, 1137 en 1270. De 12e-13e eeuw, weetwel. Toen vielen de kruisvaarders ook Jeruzalem binnen, dat is nu niet direct representatief voor de hedendaagse samenleving waar blijkbaar islamieten in Ethiopië leven?

Citaat:
Ik heb dan ook nooit beweerd dat er geen gematigde moslims zouden bestaan. Maar die zijn gematigd ondanks de islam, niet dankzij.
Daar ben ik het volledig met u eens. Net als wij gematigd zijn geworden ondanks het christendom, niet dankzij.
Maar imo moeten we die mensen daarom niet terug naar hun eigen land sturen of hun tradities dwangmatig laten stopzetten. Live and let live, maar haal er idd de fundamentalistische gekken zoals die sharia4belgium vantussen.
Oud 18 december 2010, 16:33   #127
Raph
Burger

Raph's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Neen, dat voldoet niet.

Ik laat je een moslim zien die zijn dochter rot slaat gewoon omdat ze daar staat.

Dan zeg je, FDW is ook zo.

Blijkt dan dat dit helemaal niet zo is vermits De Winter zegt, "het is haar keuze."

En dan moet ik plots voor materiaal zorgen zodat je bij een of andere obscure moslimfamilie uit uw vriendenkring kan gaan om je foute stelling te bewijzen?

Sorry, zo werkt het niet.
De Winter zegt die "het is haar keuze" wel binnen een bepaalde context: ze is verkeerd opgevoed. Dus dat kan dan wel door de beugel?

Ik zei toch dat dat filmpje betreurenswaardig is, maar dat geval is niet representatief voor een hele maatschappij, dat weet je nu toch ook wel?
Net als dat van De Winter niet zo is...
Oud 18 december 2010, 16:38   #128
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:

Raph'ke:

Hier wat meer geschiedenislessen over Ethiopïe en de pogingen door de islam om het christelijke land te veroveren:

http://en.wikipedia.org/wiki/Abyssinian-Adal_War

Sta mij toe even het e.e.a. te citeren:
Citaat:
The Imam Ahmad ibn Ibrihim al-Ghazi (nicknamed Gurey in Somali and Gragn in Amharic (ግራኝ Graññ), both meaning "the left-handed") came close to extinguishing the ancient realm of Ethiopia, and converting all of its subjects to Islam; the intervention of the European Cristóvão da Gama, son of the famous navigator Vasco da Gama, helped to prevent this outcome.
Oud 18 december 2010, 16:40   #129
Raph
Burger

Raph's schermafbeelding

Standaard

Maar die post ging toch niet over de middeleeuwen, maar over de toestand in het hedendaagse Ethiopië of niet?
Ik ben nu eenmaal geen connaisseur van de Ethiopische geschiedenis, dus indien het allemaal wel zo zou zijn: I stand corrected.

Laatst gewijzigd door Raph : 18 december 2010 om 16:40.
Raph is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2010, 16:51   #130
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De Winter zegt die "het is haar keuze" wel binnen een bepaalde context: ze is verkeerd opgevoed. Dus dat kan dan wel door de beugel?

Ik zei toch dat dat filmpje betreurenswaardig is, maar dat geval is niet representatief voor een hele maatschappij, dat weet je nu toch ook wel?
Net als dat van De Winter niet zo is...
Haar keuze, ze kiest zelf. Het is niet de keuze van de ouders. Dat gaat hier zo in onze christelijk geinspireerde cultuur.

Het heeft met De winter persoonlijk alleen maar zijdelings te maken omdat hij reageert vanuit zijn cultuur. Onze op christelijke waarden gebaseerde cultuur.
Toon me nu de moslimcultuur waar ook diezelfde waarden heersen.
Oud 18 december 2010, 16:52   #131
Raph
Burger

Raph's schermafbeelding

Standaard

Oh wow, nu niet overdrijven hé. Vijftig jaar geleden was homoseksualiteit volgens 'de cultuur' hier in Vlaanderen ook een zonde. De Katholieke kerk ervaart dit nog steeds zo, maar gelukkiglijk schenkt het gros van de mensen hier daar maar weinig aandacht aan.

Voor mij is voor vele gematigde moslims hier dit nu al het geval, ja. In de landen ginder, waar kerk en staat niet gescheiden zijn, helaas niet. Ik betreur dat, ipv blij te zijn dat mijn cultuur superieur is.

Laatst gewijzigd door Raph : 18 december 2010 om 16:55.
Oud 18 december 2010, 16:57   #132
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oh wow, nu niet overdrijven hé. Vijftig jaar geleden was homoseksualiteit volgens 'de cultuur' hier in Vlaanderen ook een zonde.

Voor mij is voor vele gematigde moslims hier dit nu al het geval, ja. In de landen ginder, waar kerk en staat niet gescheiden zijn, helaas niet. Ik betreur dat, ipv blij te zijn dat mijn cultuur superieur is.
Neen, homosexualiteit was vijftig jaar geleden volgens onze cultuur geen zonde. Je bent het gedrag van de katholieken onder andere aan het verwarren met "onze cultuur."

Begrijp je? Onze op christelijke waarden gebaseerde cultuur is niet hetzelfde als het gedrag vertoond door katholieken.

En dan zeker niet verwarren met sexueel gefrustreerd gedrag.
Oud 18 december 2010, 16:59   #133
Raph
Burger

Raph's schermafbeelding

Standaard

Maar vijftig jaar geleden was 'onze cultuur' anders wel overwegend gebaseerd op katholieke waarden, nee? Goed ja, intussen wel al iets langer eigelijk, we zijn uiteindelijk dra al 2011 ;o Laat ons voor de gemakkelijkheid 'eerste helft van de 20e eeuw' zeggen.
Dat het niet losstond van elkaar zeg ik niet, maar het idee leefde onder de mensen. Dat merkte ik bij mijn grootouders ook vooral, dat die in een volledig ander wereldbeeld zijn opgegroeid, waarin vooral homo's en vreemdelingen als 'zondig' werden ervaren. =)

edit: volgens de sociologie werd dit overigens als positief ervaren, dat mensen vroeger nood hadden aan waarden en normen, opgelegd door het 'supernatuurlijke'. Dus ik zeg niet dat het slecht is, ik stel alleen maar vast dat het geen vreemd fenomeen is.

Laatst gewijzigd door Raph : 18 december 2010 om 17:04.
Oud 18 december 2010, 17:12   #134
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
lol.
Intelligentsia afdoen als pseudo-intellectuelen omdat ze niet stroken met uw zin voor realiteit? Die onderzoeksschool is de basis van de kritische onderzoekstheorie die voor zover ik weet tot op vandaag wordt gebruikt, maar goed.
Pseudo omdat ze de maatschappijen om willen vormen naar hun realiteit, volgens hun neomarxistische doctrines. Vanuit ivoren torens een beetje aan massale social engineering gaan doen zonder degenen die het slachtoffer van hun doctrines zijn, ook maar te vragen of ze dat wel willen, zoals altijd bij totalitaire ideologiën. 'Den maakbare Mensch' en 'de maakbare samenleving' enzo. U weet wel.

Citaat:
Drie. Waaronder al u en ik meerdere keren, en menig mens die dit topic meeleest, en zo zal dat topic wellicht elders ook wel gelinkt zijn. Veel gelezen ja, dat is het, verder niks. Daar zit ge weer met dat kwantitatief geleuter.
Zucht. U heeft blijkbaar nog steeds niet door dat er maar een kleine minderheid voor nodig is om een grote meerderheid te gijzelen en het zwijgen op te leggen. Dat geldt voor uw Frankfurter schule die daarmee inmiddels al een heel eind op weg is evenzeer als voor een stel extremistische, fundamentalistische hakbars die niet alleen hun geloofsgemeenschap gijzelen, maar ook pogen de rest van de samenleving te gijzelen.
En het extremisme en fundamentalisme wordt steeds groter onder de islamieten, en echt niet alleen in Hakbarristan e.o, maar vooral in het door hen zo verfoeide westen.
Dus ja, daar zit ik inderdaad met mijn kwantitatieve geleuter. Grote kwanta en kleine kwanta.

Citaat:
Zo hard wel.
In het geheel niet.

Citaat:
En dat is slecht, omdat?
Waar heb ik gesteld dat gematigde moslims, of beter gezegd: gematigde opinies onder moslims, slecht zouden zijn?
Mij a.u.b. geen woorden in de mond leggen.

Citaat:
Euh, 1137 en 1270. De 12e-13e eeuw, weetwel. Toen vielen de kruisvaarders ook Jeruzalem binnen, dat is nu niet direct representatief voor de hedendaagse samenleving waar blijkbaar islamieten in Ethiopië leven?
Zucht nogmaals. We hebben het hier niet over de kruisvaarders, maar over het citaat -dat u klakkeloos overnam- dat het christelijke Ethiopië nooit door de islam aangevallen zou zijn geweest, wat dan als een soort voorbeeld voor de vredelievendheid van de islam zou moeten gelden o.i.d. En dat klopt dus van geen kanten.
En dan heb ik het niet eens over de totaal misplaatste arrogantie waarmee u zei: "Laat het ons voor de gemakkelijkheid 'geschiedenis' noemen. Vies maat." Terwijl u er volkomen naast zat. Beter bronnen natrekken dus.

Citaat:
Daar ben ik het volledig met u eens. Net als wij gematigd zijn geworden ondanks het christendom, niet dankzij.
Fijn dat we het daar dan tenminste over eens zijn.

Citaat:
Maar imo moeten we die mensen daarom niet terug naar hun eigen land sturen of hun tradities dwangmatig laten stopzetten. Live and let live, maar haal er idd de fundamentalistische gekken zoals die sharia4belgium vantussen.
Kijk, de islam zal ooit wel eens een soort van 'Verlichting' ondergaan. Ooit. Maar tot die tijd is er in het seculiere westen geen plaats voor. Dat verlichten moeten ze zelf doen. Daar, niet hier.
Hordes onverlichten naar hier halen en dan maar hopen dat het wel goed zal komen, is niet alleen dom en kortzichtig, maar regelrecht crimineel te noemen.
Je gaat niet zomaar met het lot van de bevolking van een heel continent experimenteren zonder dat je het eindresultaat ervan weet. Nu ja, neomarxisten dan weer wel natuurlijk, maar daar zijn het dan ook totalitair ingestelde elitaire marxisten voor.
Oud 18 december 2010, 17:14   #135
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar vijftig jaar geleden was 'onze cultuur' anders wel overwegend gebaseerd op katholieke waarden, nee? Goed ja, intussen wel al iets langer eigelijk, we zijn uiteindelijk dra al 2011 ;o Laat ons voor de gemakkelijkheid 'eerste helft van de 20e eeuw' zeggen.
Dat het niet losstond van elkaar zeg ik niet, maar het idee leefde onder de mensen. Dat merkte ik bij mijn grootouders ook vooral, dat die in een volledig ander wereldbeeld zijn opgegroeid, waarin vooral homo's en vreemdelingen als 'zondig' werden ervaren. =)

edit: volgens de sociologie werd dit overigens als positief ervaren, dat mensen vroeger nood hadden aan waarden en normen, opgelegd door het 'supernatuurlijke'. Dus ik zeg niet dat het slecht is, ik stel alleen maar vast dat het geen vreemd fenomeen is.
Onze cultuur bestond vijftig jaar geleden niet, zo simpel is het, gelijk ook onze cultuur binnen vijftig jaar niet meer zal bestaan. Als we over "onze cultuur" spreken, dan gaat het over de normen en waarden die we nu hebben, die onderhevig zijn aan veranderingen.

In een moslimcultuur en of katholieke cultuur treden die veranderingen zo goed als niet op omdat die daadwerkelijk soms te vuur en te zwaard bevochten worden.
Oud 18 december 2010, 17:26   #136
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar die post ging toch niet over de middeleeuwen, maar over de toestand in het hedendaagse Ethiopië of niet?
Ik ben nu eenmaal geen connaisseur van de Ethiopische geschiedenis, dus indien het allemaal wel zo zou zijn: I stand corrected.
In die post staat letterlijk:
Citaat:
We zien bvb dat Ethiopië nooit binnengevallen is door de Moslimheersers terwijl het zowat in onze achtertuin lag. Het is altijd een Christelijk land gebleven, de Moslims konden daar wonen, werken en hun geloof belijden. Het land is daarom ook nooit aangevallen en gedwongen om zich te onderwerpen aan de Sharia.

http://www.afghan.nl/forum/index.php...dpost&p=494908
Het land is dus alleen christelijk gebleven omdat de binnenvallende islamieten werden verslagen en teruggedreven. Niet omdat de muzelmannekes het niet geprobeerd hebben. Net zoals in Europa het geval was.

En wat betreft de huidige geschiedenis van Ethiopië:

http://www.deverrenaasten.nl/land/et...25-0710-X1.htm

Citaat:
Protestanten in Ethiopië krijgen steeds vaker te maken met radicale moslims uit eigen land of uit omliggende landen. Toch komt het gevaar ook van dichterbij. De kerken zien zich geconfronteerd met haatgevoelens vanuit de Ethiopische Orthodoxe Kerk.

(...)

Dit soort incidenten zijn geen uitzondering op het platteland van Ethiopië, zegt Rozema. „Er zijn betrouwbare rapportages over mishandelingen en moorden -soms tientallen tegelijk- op christenen, met zowel moslims als EOK-leden als dader. Ook worden regelmatig christelijke kerken in brand gestoken. Deze christenen proberen via de lokale overheden bescherming te krijgen, echter met wisselend succes. Officieel kent het land vrijheid van godsdienst, maar als je als christen een moslim probeert te overtuigen, dan heb je een probleem.”
Niet alleen op het platteland van Ethiopië zijn er spanningen, maar in de hele regio ondervinden christenen problemen als ze openlijk over hun geloofsovertuiging spreken. In het zuiden, bij de grens met Somalië en Kenia, ontstonden onlangs spanningen na de bekering van twee vooraanstaande moslims tot het christendom. Na aanvallen van moslims op christenen raakten 3000 christenen ontheemd.
In de grensgebieden vallen moslims zowel protestantse als orthodoxe christenen aan
Maar goed, dit gebeurt overal ter wereld aan de grenzen van de zogenaamde dar al islam. Waar de islam in contact komt met andere religies draait het altijd en overal op oorlog en schermutselingen uit zodra de islamieten een bepaalde kritische grens van het aandeel in de bevolking gaan uitmaken. Doorgaans ligt dat op 10-15%.

En zo'n agressieve veroveringsideologie wilt u hier ten lande laten gedijen. 'Live and let live' zei u zelfs.
Oud 18 december 2010, 17:27   #137
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En je mist het ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2010, 17:29   #138
Raph
Burger

Raph's schermafbeelding

Standaard

Dat zeg ik nergens. Ik reageer morgen wel op de rest van de posts, nu moet ik even de deur uit met die vieze indringers. Hopen dat ze niemand neersteken in naam van Allah.

=)

Laatst gewijzigd door Raph : 18 december 2010 om 17:29.
Oud 18 december 2010, 20:02   #139
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Absoluut, er zitten meerdere Turken en Marokkanen (en Algerijnen, Iraniërs, Indiërs, Qatarianen of whatever, ...) in mijn vriendenkring die samen met mij op een Nederlandstalige universiteit (of zelfs hogeschool) studeren. Heb jarenlang met verschillende Turken en Marokkanen het middelbaar onderwijs gevolgd ook, en die mensen konden gewoonweg Nederlands praten en wisten wat er in de actualiteit gebeurde. Kweet ni hoe raar, I know!
Ik heb meermaals op het punt gestaan om te vragen "mateken, ne viezen bruine gelijk gij hoort zich helemaal niet te integreren, spreek keer Arabisch en overval eens wat bomma's, dat is tenslotte wat wij Vlamingen van u verwachten!", maar ik kreeg het net niet over mijn lippen. En dan zou ik er ook van uit gaan dat ze niet te lui zijn om effectief iets te doen, hoe zot van mij. Want dat zit blijkbaar allemaal in hun genen, nietwaar?

Ik zou zeggen: kom eens wat meer onder de mensen.
En hoeveel percent van die Turken, Marokkanen enz zitten er op onze universiteiten en hogescholen? 5%? Ik weet het niet: zeg het maar.
Diegenen die zelfs geen middelbare school afmaken omdat het hen geen bal interesseert, dat zal wel een grotere groep zijn...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2010, 20:09   #140
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Tegen wat zou een gematigde moslim moeten protesteren?

Protesteert u tegen al die Vlaamse criminelen die op uw en mijn kap leven op een gigantisch eiland? Protesteert u tegen de Vlaamse Pedo's en moordenaars?

Makkelijk hé, wijzen met het vingertje naar een hele islamitische gemeenschap. Maar zelf nekeer uw geheugen aan het werk zetten, ho maar.
Heb je misschien de indruk dat de autochtonen niet protesteren tegen Vlaamse criminelen, pedo's enz???
Feit is wel dat al die "gematigde" of moet ik zeggen bange "gematigde" moslims zelden of nooit van zich laten horen! Bang van hun soortgenoten die de "echte moslims" willen en moeten uithangen die de ongelovige varkens hun lesje moeten leren!
Moesten ze hun eigen rotzooi aanpakken zouden ze er een stuk beter voorstaan, zouden er minder of geen "vreemdelingen-problemen" zijn en zouden ze anders bekeken worden in onze maatschappij!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be