![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat Hot Marijke op een eerlijke manier geld verdiend met hard werken,met (hopelijk) veel meer werkgenot.
Kan je van onze "leiders" niet zeggen he. Hot Marijkes exibitionisch trekje krijgt ook een portie. Al die cleenexjes al bespetterd, met gewoon de entree-pagina. En dat voor een simpel politiek polletje. Geniaal bedacht.
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#123 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je wordt te voorspelbaar, Rikske. Het is niet meer lollig, maar lullig! ![]()
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Olijke bart is nog geen "zetelde" leider nietwaar.
#126 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Helaas werken de meesten voor stemmen.
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heet Marijke is hier ook zeg
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Staatssecretaris
|
![]() Als u degene bent die op uw foto staat, ik heb een jobke voor u!
#130 |
|
![]() Waarom de aanhalingstekens weggehaald, Rikske? Naugthy boy! Tsssssssss
#131 | |
|
![]() Het gaat niet om wat je over die leiders kwijt wil, Rikske. Wel om het zinnnetje dat erachter kwam en dat je bij je reactie 'veilig' hebt weggelaten.
Citaat:
Ik zal je meer zeggen:"Franstalig België zal met een staatshervorming �* la De Wever veel beter worden dan nu in de PS-staat het geval is." Mouwen opstropen, Rikske, allemaal tegelijk en het zal je meer opbrengen dan wanneer je 25% van je mensen lui in hun zetel laat achterover liggen en de rest ervoor laat opdraaien en laat gaan bedelen op een ander. Ik zou als ik een Franstalige was meer fierheid tonen, laten zien dat we in groep meer kl*ten aan ons lijf hadden en bewijzen dat we niet voor eeuwig 'assistés' willen blijven van mensen die we voor het vuil van de straat uitmaken en die we constant allerlei verwijten naar de kop slingeren. Tijd om zelf de handen aan de ploeg te slaan, Rikske, en niet zitten te wachten op wat er (van ergens anders) komt. Ik zou zo snel mogelijk maken dat ze me geen 'profiteurs' meer zouden kunnen noemen en daarvoor alle moeite doen om zo snel mogelijk ons zelf te bedruipen.
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 13 juni 2011 om 22:02. |
|
![]() |
![]() |
#132 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En die stoute kranten hun polls komen gelijk toch dichter bij de realiteit. Sorry, terug naar de klas voor te leren hoe je een representatieve steekproef kan krijgen.
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#135 |
|
![]() error
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 14 juni 2011 om 07:45. |
![]() |
![]() |
#136 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En nee, dat dat blootboek hier naast mij ligt is geen toeval ![]() |
|
![]() |
![]() |
#137 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zal het zelfs héél concreet voor je maken. verkiezingen_2010: ![]() Buiten een goede schatting voor NVA, groen en LDD is uw poll niet gekomen. Sorry.
La vie n'est bonne qu'à deux choses, découvrir les mathématiques et enseigner les mathématiques ~Siméon Poisson (Wiskundige) ]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[ Laatst gewijzigd door gehuigert : 14 juni 2011 om 09:00. |
|
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 14 juni 2011 om 09:02. |
|
![]() |
![]() |
#139 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Blond haar en blauwe ogen? Die Arische kenmerken zijn lachwekkend, er was maar één topnazi die er aan beantwoordde: Reinard Heydrich. Hitler, Himmler, Goering, zij hadden bepaald geen Arische look. Vooral Goebbels was een griezelig gluiperig on-Arisch figuur, hij was echter wel de enige die trouw aan zijn Führer is gebleven, tot in de dood toe.
![]() |
#140 |
|
![]() Arisch was dacht ik gewoon hun benaming voor blanke niet-Joden. Blond-met-blauwe-ogen, dat waren edelgermanen.
Ik kan me vergissen, natuurlijk.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |