![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pas op, ik begrijp wel hoe je denkt. Je denkt aan uw eigen ken je een ander. Jij doet het in je broek en dat kan je alleen verdragen als iedereen in zijn broek doet.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 30 november 2011 om 02:43. |
||
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jaakske zijn grootste angst is dan wel dat als de toekomstige roemruchte waalse vloot,u weet wel,die twee en een halve mijnenjagers niet door het vijandelijk gebied geraken om in de wereldhaven bruxelles aan te leggen aangezien de Vlaamse Nazi's weigeren de bruggen van het willebroeks kanaal omhoog te halen... Dan moet hij met zijn tandborstel én een roestige fiets door de linies infiltreren op weg naar terneuzen om de plees te gaan schrobben... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#123 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Ikke arm, iedereen arm" Of "Het is de fout van België dat ik mensen heb afgetuigd, drugs heb verkocht, in bendes heb gezeten en pooier ben geweest" |
|
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Target: 1 oude schriele homofiel van Zuiderse makelei. Mission not accomplished Target bleek een klasse te sterk. Jullie kunnen nog geen deuk in een pakje boter maken. |
|
![]() |
![]() |
#126 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#127 |
Gouverneur
|
![]() Sorry maar als Vlaams nationalist , VB stemmer en ex VU, moet ik vaststellen dat het NVA niet bekwaam is . Zij verfoeien een deel Vlaams nationalisten en zo blijven ze afgezonderd achter . Dat betekent hun ondergang ;
|
![]() |
![]() |
#128 |
Minister-President
|
![]() Oktober 2012 is nog heel lang en De Wever maakt zich met zijn metaforen, die het niveau van een lallende zuiplap niet overstijgen, en zijn roep om een noodregering enorm belachelijk. Hij loopt er de laatste tijd ook een beetje nors bij... Het begin van het einde? Laat ons hopen.
#129 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#130 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() Belgische feiten :
- we zitten met een ongelooflijke belastingsdruk, zowel direkt als indirekt. - economische groei is veel te laag en nijgt naar negatief. - onze schuld zit aan het plafond. - geen reserves voor pensioenen, vergrijzing en migratie. - ideologische tegenstellingen N-Z die onoplosbaar zijn. Dit leidt tot niks. |
![]() |
![]() |
#132 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#133 |
Minister-President
|
![]() Geef toe dat je persoonlijke frustraties nogal eens overlappen met je politieke...
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leg het eens uit anders.
![]() |
![]() |
#135 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() Heb jij me trouwens vandaag al voor boeferke uitgescholden, schijnheiligen duvel?
Laatst gewijzigd door Another Jack : 30 november 2011 om 15:18. |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- De partij waar ik voor gestemd heb regeert mee. - Vandaag hebben ze zelfs goede commentaar van Junckers gekregen! - Ik verdien nog steeds goed mijn brood - Ik geniet van al mijn rechten - Mijn land bestaat nog steeds -... Waar heb je het concreet over? |
|
![]() |
![]() |
#138 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De annalyse van de begroting zal later gemaakt worden is ook nog vermeld geloof ik. Ik zou het gejuich toch enigszins matigen, kwestie van later weer niet met een rood hoofd te staan.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 30 november 2011 om 15:37. |
|||
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus alles is in orde met Belgie...
![]() |