Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 13 december 2011, 14:49   #121
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Je moet niet verwoed pogen mij in hetzelfde bootje te sleuren waarin jij, door je eigen stommiteit, bent terechtgekomen. Je hebt jezelf hier onbetwistbaar blootgesteld als een onverbeterlijke dubbelnicker en dat ben je dan ook voor eeuwig en altijd. Tot groot jolijt van de andere forumgebruikers. Bye bye system/Het Oosten.
U begint met deze spelletjes.Niet ik. Ik had het over uw wensdroom. En dan begint u over wat anders.Probeer bij het onderwerp te blijven. Kan het?
Het Oosten is offline  
Oud 13 december 2011, 15:25   #122
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fcal Bekijk bericht
Dat zou een aanfluiting zijn van de vermoede toekomstige kiesuitslag. Bij de laatste verkiezingen had de N-Va amper een poot om op te staan. Ze waren geen 'quantité négligable' maar veel hadden ze niet in de pap te brokken. In 2014 zullen de rollen omgekeerd zijn en alle traditionelen zullen aanzoekers of figuranten zijn. De' N-VA krijgt dan de mogelijkheid te tonen of zij meer betekent dan de kopie van de voormalige traditionele 'Vlaamse Slaven'. Zij zal het verschil moeten maken en of zij hierbij het VB openlijk of gedogelijk betrekt zal afhangen van de dan bestaande situatie. Een ding blijft absoluut vereist en dat is de principiële eis alle discriminaties binnen België uit te bannen. Dus, weg met die grendelwetten, leve de democratie. Aan de tegenpartij om zijn eigen houding te bapalen.
Het is hier dat je een - begrijpelijke, vergissing begaat. Je hebt het misschien nog nooit gehoord, maar als je BDW al eens tegen het VB hebt horen tekeer gaan, dan zou je weten dat voor BDW - en dus de N-VA-top, de tegenpartij weldegelijk het VB is, en niet Belgie.

Want ik heb die mensen, nadat ze opzij gezet zijn door hun vrienden van de CD&V en de OVLD, nog niet horen zeggen dat hun strategie - we gaan Belgie afbreken in samenwerking met de Walen, een vergissing is/was.
Oud 13 december 2011, 17:11   #123
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
U begint met deze spelletjes.Niet ik. Ik had het over uw wensdroom. En dan begint u over wat anders.Probeer bij het onderwerp te blijven. Kan het?
Over mijn wensdroom heb ik gezegd wat ik erover zeggen wou. Jij was niet verplicht erop te antwoorden. Maar wanneer je dan toch antwoordde hoefde je volstrekt niet Egidius erbij te betrekken. Dat was zeker niet "bij het onderwerp blijven. Of jij hier nu optreedt in het pakje van "system" of in dat van "Het Oosten" voor mij ben je system. Ik ben niet bereid met jouw onnozel spelletje mee te spelen en te doen alsof ik werkelijk geloof dat je in de gedaante van "Het Oosten" werkelijk een ander persoontje bent. Zeker wanneer je, door je eigen fout, gevat wordt.
Oud 13 december 2011, 17:36   #124
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Over mijn wensdroom heb ik gezegd wat ik erover zeggen wou. Jij was niet verplicht erop te antwoorden. Maar wanneer je dan toch antwoordde hoefde je volstrekt niet Egidius erbij te betrekken. Dat was zeker niet "bij het onderwerp blijven. Of jij hier nu optreedt in het pakje van "system" of in dat van "Het Oosten" voor mij ben je system. Ik ben niet bereid met jouw onnozel spelletje mee te spelen en te doen alsof ik werkelijk geloof dat je in de gedaante van "Het Oosten" werkelijk een ander persoontje bent. Zeker wanneer je, door je eigen fout, gevat wordt.
Nu begint u weer uw spelletje E.Gidius. Wanneer u zonder argumenten zit dan probeert u het maar op de man te spelen en begint u te chikaneren over taalfouten of u begint te zaniken over nickames. Dat doet u elke keer, ook al had u het voornemen geuit dat niet meer te doen.

Mij goed, als u persisteert, zal ik er ook maar mee beginnen. U hebt zich verraden. Menigmaal trouwens. En meer bepaald wanneer het ging over de Geuzen. Quercus fumineert altijd tegen de katholieken op de hem zo kenmerkende wijze.

En wat zegt E.Gidius?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Het echte racaille waren de plunderende, brandende en verkrachtende Spaanse troepen en hun collaborateurs-zwartrokken.
Typische Quercus-taal.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 13 december 2011 om 17:40.
Het Oosten is offline  
Oud 13 december 2011, 17:54   #125
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nu begint u weer uw spelletje E.Gidius. Wanneer u zonder argumenten zit dan probeert u het maar op de man te spelen en begint u te chikaneren over taalfouten of u begint te zaniken over nickames. Dat doet u elke keer, ook al had u het voornemen geuit dat niet meer te doen.

Mij goed, als u persisteert, zal ik er ook maar mee beginnen. U hebt zich verraden. Menigmaal trouwens. En meer bepaald wanneer het ging over de Geuzen. Quercus fumineert altijd tegen de katholieken op de hem zo kenmerkende wijze.

En wat zegt E.Gidius?

Typische Quercus-taal.
Ik heb geschreven dat ik omtrent hetgeen jij (verkeerdelijk) "mijn wensdroom" noemt mijn mening heb gezegd. Da's voor mij genoeg. Nu begin jij, system, weer over iets anders: taalfouten, geuzen en katholieken en Joost mag weten wat je hier nog allemaal bovenhaalt. Jij zit voortdurend van het onderwerp af te wijken, niet ik. Het is niet omdat ik jou bij je naam noem (system) dat ik van het onderwerp afwijk. Of begrijp je het allemaal niet meer zo goed? Wanneer ga je nu eens volwassen worden system?
Oud 13 december 2011, 18:06   #126
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb geschreven dat ik omtrent hetgeen jij (verkeerdelijk) "mijn wensdroom" noemt mijn mening heb gezegd. Da's voor mij genoeg. Nu begin jij, system, weer over iets anders: taalfouten, geuzen en katholieken en Joost mag weten wat je hier nog allemaal bovenhaalt. Jij zit voortdurend van het onderwerp af te wijken, niet ik. Het is niet omdat ik jou bij je naam noem (system) dat ik van het onderwerp afwijk. Of begrijp je het allemaal niet meer zo goed? Wanneer ga je nu eens volwassen worden system?
U begint over dingen te praten die off topic zijn. Nicknames maken geen deel uit van de discussie. U moet zich houden aan het discussie-onderwerp. U gebruikt off topic-argumenten steeds weer wanneer u in de hoek wordt gedrumd of wanneer een poster u lik op stuk geeft. En daarom: gedraag u wat in het vervolg E.Gidius/Quercus.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 13 december 2011 om 18:21.
Het Oosten is offline  
Oud 13 december 2011, 18:34   #127
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Het is hier dat je een - begrijpelijke, vergissing begaat. Je hebt het misschien nog nooit gehoord, maar als je BDW al eens tegen het VB hebt horen tekeer gaan, dan zou je weten dat voor BDW - en dus de N-VA-top, de tegenpartij weldegelijk het VB is, en niet Belgie.

Want ik heb die mensen, nadat ze opzij gezet zijn door hun vrienden van de CD&V en de OVLD, nog niet horen zeggen dat hun strategie - we gaan Belgie afbreken in samenwerking met de Walen, een vergissing is/was.
Ik schreef: "... Bij de laatste verkiezingen had de N-Va amper een poot om op te staan. Ze waren geen 'quantité négligable' maar veel hadden ze niet in de pap te brokken. In 2014 zullen de rollen omgekeerd zijn en alle traditionelen zullen aanzoekers of figuranten zijn. De' N-VA krijgt dan de mogelijkheid te tonen of zij meer betekent dan de kopie van de voormalige traditionele 'Vlaamse Slaven'. Zij zal het verschil moeten maken en of zij hierbij het VB openlijk of gedogelijk betrekt zal afhangen van de dan bestaande situatie. ..."

Uiteraard heb ik weet van de verklaringen, die in het verleden afgelegd zijn t.o.v. het destijds heel grote VB. De N-VA heeft dan voor haar bestaan moeten knokken en dat was niet altijd even mooi. Ze moesten zich ook als kartel-partner van de toen nog veel sterkere CD&V, naar alle waarschijnlijkheid gedwongen (ACW), politiek correct afzetten t.a.v. het VB.

De situatie is nu reeds veranderd. De CD&V is tot een mini-partijtje verworden. Een groot aantal confederalistisch georiënteerden van zowel de CD&V als de O-VLD is reeds overgestapt naar de N-VA. Deze dynamiek moet volledig benut worden. Dit zijn niet noodzakelijk Vlaamsgezinden of separatisten maar burgers, die inzien dat België ordentelijk en dus grondig hervormd dient te worden in de zin van een echte 'confederatie'.

Daarom is het zo belangrijk de principiële eis te hanteren dat alle discriminaties binnen België moeten uitgeband worden door het afvoeren van alle ondemocratische grendelwetten (iedereen gelijk voor de wet, 1 man 1 stem) en dat dit alleen kan als elke gemeenschap haar eigen gewest bestuurt en de gemeenschappelijke hoofdstad medebeheert en haar regering verantwoordelijk kan gesteld worden t.a.v. haar eigen burgers.

In een dergelijke context is de tegenpartij zij die dit verhinderen en dat zijn nog altijd de franstalige partijen en niet het VB. Deze echte tegenstander is zo fel, dat hij hiervoor zelf met een splitsing dreigt. De situatie evolueert dus in de richting van 'met België als het kan, zonder België als het moet' waarbij voor de tweede optie reeds door de echte tegenstander gekozen wordt. Toch ook uw doelstelling, niet?

Ik verwacht van de N-VA in de komende tijd t.a.v. het VB een neutralere houding. Ze zal wel door de Belgicistische partijen uitgedaagd worden om 'cordon'-matig te reageren. Het is in het belang van de N-VA dit niet te doen maar juist deze neutrale houding als democratisch in een meerpartijen rechtstaat normaal te vinden. Anderzijds verplicht men aldus de Belgicistische partijen die twee partijen op politiek staatshervormingsvlak als één nog grotere tegenstander te moeten beschouwen.

Laatst gewijzigd door fcal : 13 december 2011 om 18:40.
fcal is offline  
Oud 13 december 2011, 19:45   #128
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U begint over dingen te praten die off topic zijn. Nicknames maken geen deel uit van de discussie. U moet zich houden aan het discussie-onderwerp. U gebruikt off topic-argumenten steeds weer wanneer u in de hoek wordt gedrumd of wanneer een poster u lik op stuk geeft. En daarom: gedraag u wat in het vervolg E.Gidius/Quercus.
System, ik stel voor dat je zo snel mogelijk je richt tot E. Gidius, Spinoza (waren er soms ook nog geen andere?) en hen vraagt of zij een tweevuldigheid zijn, met name henzelf én Quercus. Misschien kunnen zij je terug op het pad der geestelijke gezondheid brengen. Je hebt hun hulp meer dan nodig. Eigenlijk ben je rijp voor een bezoek aan de psychiater.
Oud 13 december 2011, 20:07   #129
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
System, ik stel voor dat je zo snel mogelijk je richt tot E. Gidius, Spinoza (waren er soms ook nog geen andere?) en hen vraagt of zij een tweevuldigheid zijn, met name henzelf én Quercus. Misschien kunnen zij je terug op het pad der geestelijke gezondheid brengen. Je hebt hun hulp meer dan nodig. Eigenlijk ben je rijp voor een bezoek aan de psychiater.
Ik verlang van u hetzelfde. En dat u zich in het vervolg richt tot Het Oosten. En zolang als u dit niet doet, bestrijd ik u met u met uw eigen wapen. Bovendien verlang ik dat u stopt te beweren dat ik afkomstig zou zijn uit Lanaken. Waar ik woon, gaat u geen bal aan. Al deze presumpties hebben bovendien niets vandoen met de discussies die we hier voeren. En dus nogmaals, gelieve u te houden aan de discussie-onderwerpen.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 13 december 2011 om 20:09.
Het Oosten is offline  
Oud 13 december 2011, 21:08   #130
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik verlang van u hetzelfde. En dat u zich in het vervolg richt tot Het Oosten. En zolang als u dit niet doet, bestrijd ik u met u met uw eigen wapen. Bovendien verlang ik dat u stopt te beweren dat ik afkomstig zou zijn uit Lanaken. Waar ik woon, gaat u geen bal aan. Al deze presumpties hebben bovendien niets vandoen met de discussies die we hier voeren. En dus nogmaals, gelieve u te houden aan de discussie-onderwerpen.
Voor mij blijft Het Oosten system, gewoon omdat je het (door onoplettendheid) zelf hebt bekendgemaakt. Daar moet je nu maar de consequenties van aanvaarden.
Oud 14 december 2011, 09:55   #131
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Voor mij blijft Het Oosten system, gewoon omdat je het (door onoplettendheid) zelf hebt bekendgemaakt. Daar moet je nu maar de consequenties van aanvaarden.
U zegt en u doet maar E.Gidius. Maar u krijgt dus dan telkens weer dezelfde repliek op uw niveau.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 december 2011 om 09:56.
Het Oosten is offline  
Oud 14 december 2011, 10:13   #132
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
U zegt en u doet maar E.Gidius. Maar u krijgt dus dan telkens weer dezelfde repliek op uw niveau.
Quercus en E.Gidius zijn helemaal niet dezelfde persoon, hoe kom je erbij zeg.
SDG is offline  
Oud 14 december 2011, 10:15   #133
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is dat zo? Linkje graag.
Vito is offline  
Oud 14 december 2011, 10:51   #134
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
Is dat zo? Linkje graag.
Yep,het halve forum heeft hierover in een deuk gelegen...

Grappig toch hoe hij zichzelf toen verraadde...

En nee,zoek het zélf maar op....
Svennies is offline  
Oud 14 december 2011, 11:22   #135
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
Is dat zo? Linkje graag.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=584

Maar het was eigenlijk al langer duidelijk dat het om dezelfde persoon ging:

http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=82
http://forum.politics.be/showpost.ph...22&postcount=3
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 14 december 2011, 11:36   #136
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Als we al die mensen die de term 'Olijke Bart' bezigen, moeten beschouwen als nicknames, dan zijn we in een straatje zonder einde. En dan spreek ik nog niet over de gelijkenis tussen E. Gidius en Quercus in doen en zeggen. Niets is onmogelijk weliswaar, maar het heeft allemaal maar bitter weinig met de discussies te maken van de draad of van de draden.

Net zoals telkens weer mensen wijzen op tikfouten omdat men het niet kan halen in een gezonde discussie. Maar goed, als iemand de pretentie heeft mij te wijzen op een taalfout omdat men het in een gewone discussie niet kan halen, dan spelen we maar het spelletje terug en krijgt de betrokkene in een mum van tijd een taalfout van zijn hand voorgeschoteld. En die fouten zijn toch zóó gemakkelijk te vinden. Vooral bij de Vlaams-nationalisten en vooral bij Quercus.

'Ken uw taal!'
, is nu niet precies het geliefde motto van deze pierewaaiers.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 december 2011 om 11:55.
Het Oosten is offline  
Oud 14 december 2011, 11:39   #137
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als we al die mensen die de term 'Olijke Bart' bezigen, moeten beschouwen als nicknames, dan zijn we in een straatje zonder einde.
Ja,u ,uw alter ego system en henri denn erste,of hebben we het hier over een triple nick...
Svennies is offline  
Oud 14 december 2011, 11:43   #138
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als we al die mensen die de term 'Olijke Bart' bezigen, moeten beschouwen als nicknames, dan zijn we in een straatje zonder einde. En dan spreek ik nog niet over de gelijkenis tussen E. Gidius en Quercusin doen en zeggen. Niets is onmogelijk weliswaar, maar het heeft allemaal maar bitter weinig met de discussies te maken van de draad of van de draden.
Je negeert uiteraard weer de link waar je met het ene alterego antwoordde op de vraag die aan het andere alterego werd gesteld.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 14 december 2011, 12:20   #139
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je negeert uiteraard weer de link waar je met het ene alterego antwoordde op de vraag die aan het andere alterego werd gesteld.
Hehe...

Heer vergeef het hem,hij weet niet wat hij doet....

In duffel wel ze daar wél weg mee...
Svennies is offline  
Oud 14 december 2011, 16:00   #140
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik wil ook lachen, vandaar. Bedankt.
Vito is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be