Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 juli 2012, 21:03   #121
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Aanvaarden: okay.
Subsidies: ben je mal?
Loop in je blote hol zoveel het je belieft, maar vraag er mij géén geld voor.
Dat is er zwaar over, nietwaar?

PS: waar stoppen nudisten hun autosleutels?
2
Oud 14 juli 2012, 21:07   #122
Восход-1
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Mee eens. En daarbij zou de shockwaarde goed zijn voor een aantal moslims, katholieken en andere sociaal-conservatieven die wat vastgeroest zijn in de Middeleeuwen. Met wat geluk doen er een paar een infarct van de schrik.

Dan worden de politieke forums wel overspoeld door bejaarden die gaan klagen over de normvervaging.

Laatst gewijzigd door Восход-1 : 14 juli 2012 om 21:07.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2012, 22:19   #123
bartelx
Parlementslid

bartelx's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is mijn opinie.
Waarom zou je stranden uitsluiten van naaktloperij?
Omdat er misschien anderen zijn op het strand die aanstoot nemen aan naaktloperij.
Respect voor niet-naaktlopers hun grenzen, noopt misschien wel tot een duidelijke segregatie van beide gezindten. Dus expliciet afgebakende naaktstranden.
bartelx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2012, 22:47   #124
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartelx Bekijk bericht
Omdat er misschien anderen zijn op het strand die aanstoot nemen aan naaktloperij.
Respect voor niet-naaktlopers hun grenzen, noopt misschien wel tot een duidelijke segregatie van beide gezindten. Dus expliciet afgebakende naaktstranden.
Je kan aanstoot nemen aan alles. Zoals al gezegd zijn er puriteinen die aanstoot nemen aan een paar enkels.
Oud 14 juli 2012, 23:00   #125
bartelx
Parlementslid

bartelx's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je kan aanstoot nemen aan alles. Zoals al gezegd zijn er puriteinen die aanstoot nemen aan een paar enkels.
ok, maar volgens welke criteria beoordeel je dat de grenzen van de niet-naaktrecreant overschreden zijn?
Zoals je stelt zijn grenzen verschillend naar individu. De ene neemt aanstoot, de andere niet. ... Moeilijk om te hanteren in de praktijk.
Het recht om naakt te lopen zou daarom best toch wettelijk geregeld worden.
bartelx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2012, 23:11   #126
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mee eens. En daarbij zou de shockwaarde goed zijn voor een aantal moslims, katholieken en andere sociaal-conservatieven die wat vastgeroest zijn in de Middeleeuwen. Met wat geluk doen er een paar een infarct van de schrik.
Wie N/N in het verdomhokje wil laten zetten - volg deze mijneer zijn koeienuitwerpselenachtige visie...
Oud 14 juli 2012, 23:19   #127
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
me = 2 ugly 4 myself

nah
Die aflevering ging eigenlijk over een stinkende adem maar bon, ik sluit mij aan bij Naturist dat er meer mogelijkheden voor naturisten/nudisten moeten komen.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2012, 23:19   #128
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zijn er die aanstoot nemen aan bikini's...

Citaat:
Onnodig.
Niet-naaktlopers kunnen gewoon gekleed gaan.
Die hoeven hun (zelfopgelegde) grenzen niet te overschrijden.
Ook omgekeerd moeten naaktlopers geen privileges verlangen.
Als zij in hun blote hol willen rondbanjeren, moeten ze het gezelschap van ingepakten maar tolereren.
Oud 14 juli 2012, 23:22   #129
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ok, maar volgens welke criteria beoordeel je dat de grenzen van de niet-naaktrecreant overschreden zijn?
Zoals je stelt zijn grenzen verschillend naar individu. De ene neemt aanstoot, de andere niet. ... Moeilijk om te hanteren in de praktijk.
Het recht om naakt te lopen zou daarom best toch wettelijk geregeld worden.
Elk bepaalt voor zichzelf zijn eigen grenzen en loopt (uit)gekleed zoals hij wil, en laat de ander hetzelfde toe.
Daar is helemaal geen regeling van rechten voor nodig, niemands recht wordt geschonden, ongeacht zijn graad van gekleedheid.
Oud 14 juli 2012, 23:33   #130
Koenraad Noël
Europees Commissaris

Koenraad Noël's schermafbeelding

Standaard

Als ik bepaalde mensen bekijk zie ik weinig problemen met nudisme, als ik echter een hoop andere mensen bekijk...
Koenraad Noël is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2012, 23:53   #131
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Naturist Bekijk bericht
Hoog tijd dat onze Politici en algemeen de Belg Naturisme en Nudisme eens gaan aanvaarden als normaal. Zie naar landen als Nederland waar men zelfs subsidies geeft aan verenigingen en aan accomedaties om Naturisme en Nudisme te helpen een plaats te vinden in de maatschappij.

Naturisme en Nudisme worden maar al te vaak bekenen als zijnde daar gebeurt wel wat meer dan enkel naakt lopen. Dat is zeker niet waar. Dat ondervond ik nu ook nu ik sinds kort lid ben van een Naturistische Vereniging.

U bent wellicht thuis ook wel eens naakt en loopt wellicht ook wel eens naakt in huis rond. Komt een beetje op zelfde neer al Naturisme en Nudisme. Enkel dat wij het graag naakt zijn delen met mensen die ook graag naakt zijn.

Wat kan de Politiek daar dan op tegen hebben?
Ministers naakt in het parlement !
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2012, 23:55   #132
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
En daar zet u dan als profielfoto een naaktfoto bij lol.
jamaar dat is niet omdat hij een naturist is. Die naaktphoto staat daar énkel voor andere mannen. Snap je ?
Oud 14 juli 2012, 23:57   #133
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Hoog tijd dat onze Politici en algemeen de Belg Naturisme en Nudisme eens gaan aanvaarden als normaal. Zie naar landen als Nederland waar men zelfs subsidies geeft aan verenigingen en aan accomedaties om Naturisme en Nudisme te helpen een plaats te vinden in de maatschappij.

Naturisme en Nudisme worden maar al te vaak bekenen als zijnde daar gebeurt wel wat meer dan enkel naakt lopen. Dat is zeker niet waar. Dat ondervond ik nu ook nu ik sinds kort lid ben van een Naturistische Vereniging.

U bent wellicht thuis ook wel eens naakt en loopt wellicht ook wel eens naakt in huis rond. Komt een beetje op zelfde neer al Naturisme en Nudisme. Enkel dat wij het graag naakt zijn delen met mensen die ook graag naakt zijn.

Wat kan de Politiek daar dan op tegen hebben?
Wat ik altijd zo vettig vind , dat is als zo iemand zonder kleren aan een scheet laat. Vooral als hij/zij juist naast u staat, in de lift bvb, of in de metro.
Oud 15 juli 2012, 00:00   #134
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuwin Bekijk bericht
Nee, iedereen doet in zijn tuin wat hij wil.
Maar mijn ene buurvrouw is al ver in de 80 , die zie ik toch liever niet in haar blootje als ik in mijn tuin aan het genieten ben van een BBQ .
Als mijn buurvrouw een kont heeft als die van uw avatar ben ik pro-naaktlopen.
Als het een ouwe tang is ben ik tegen. En als het een buurman is ook ( tegen ).
Oud 15 juli 2012, 00:02   #135
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Tussen iedere moskee en iedere kerk, zou gerust een publiek naturistendomein voorzien mogen worden.
Zeer goed idee.
Oud 15 juli 2012, 00:04   #136
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andy.v Bekijk bericht
Naakt lopen? Met ons Belgenweer? Amai...
Naakt lopen moet toegelaten zijn. Maar enkel in de wintermaanden .
Oud 15 juli 2012, 00:08   #137
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
Volgens mij is het probleem niet dat mooie jonge meisjes naakt zouden rondlopen, dan wel dat het misschien mannen of oudere vrouwen zouden kunnen zijn......
ja stel je voor, zo een oud mottig monster vol vetkwabben dat in haar blote flikker naast je komt zitten in de bus/tram/trein/vliegtuig ! Of een naakte vent, die tegen je komt aanschurken !
Dat ze hun vodden maar aanhouden, de wereld is zo al lelijk genoeg.
Oud 15 juli 2012, 01:35   #138
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tot er één met een staaf door zijn penis of een ring door haar klit voor je voordeur passeert terwijl je kinderen van 8 en 9 op straat hinkjestap doen...

Doe eens normaal zeg!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 01:38   #139
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Elk bepaalt voor zichzelf zijn eigen grenzen en loopt (uit)gekleed zoals hij wil, en laat de ander hetzelfde toe.
Daar is helemaal geen regeling van rechten voor nodig, niemands recht wordt geschonden, ongeacht zijn graad van gekleedheid.
Elk bepaalt voor zichzelf zijn eigen grenzen?

Loop heen, da's anarchie!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Oud 15 juli 2012, 01:49   #140
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik vraag me af hoeveel er zich dagelijks voor hun computerscherm zitten af te rukken bij een paar foto's van blote enkels.

Seks hebben met een kind van tien mag niet. Normale mensen zeveren daar niet over.
Seks hebben met een jongvolwassene van zestien mag wel.
Normale mensen zeveren daar niet over.
Normale mensen leuteren ook niet over een blote enkel.

Dergelijke onzin gebruiken als argument om dan maar naaktloperij goed te praten wordt ofwel veroorzaakt door een onweerstaanbare drang om op ziekelijke wijze de progressiefste van het clubje te willen uithangen, of door een totale minachting voor het welvoeglijke binnen een samenleving.

Daar dan wat goedkope onzin over het koeioneren van extremistische moslims of christenen aan toevoegen als ultieme verrechtvaardiging, doet daar niks van af.

Het zal je vast verbazen, en je zult het hoogstwaarschijnlijk niet geloven, maar zelfs zonder religie zullen er door de brede kern van een samenleving nog grenzen gesteld worden aan wat het fatsoen wordt genoemd.

Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be