![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Nvalid : 4 juli 2013 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu denken veel mensen (vooral jonge) dat de wereld hol is. En dimensies dat er nu zijn? In die platte wereld had je dat nog allemaal zo nog niet.
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Leg dat eens uit aan de klopgeesten ! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() Fanatieke sceptici zijn meestal mensen die hun onbekwaamheid en gebrek aan inbeeldingsvermogen verstoppen onder een dikke laag cynisme en sarcasme, met daarover een slijmerige saus van vulgaire domme praatjes
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik kan bewijzen dat ze bestaan. Kom maar eens naar mijn vrouw kijken als ze pas opstaat. Dat is ook de reden dat ik steeds mijn hand voor mijn mond hou als ik gaap. Iedereen weet als je dat nalaat, dat er een spook zijn piemel in je mond stopt.
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is te moeilijk.
Drummers zijn nogal traag van begrip.
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een vrij goede omschrijving van de onzichtbare in het heelal zwevende vriend waar je moest in geloven, of de katolieke inkwisitie brandde het haar van je ballen (om te beginnen)
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik bv gek vind, is dat mensen zoals u, nuchtere, ernstige, wetenschappelijk ingestelde geesten, elven en geesten in het belachelijke trekken maar wel bereid zijn aan te nemen dat er verschillende alternatieve werelden bestaan! Verder : als u spreekt over spoken maakt u dat d'office belachelijk. U roept het beeld op van het witte laken en alle mogelijke stereotypen hanteert u om de boel toch maar zo onnozel als het kan te doen lijken. Ik kan niet bewijzen dat een geest of een spook bestaat. Ik weet dat ik contact gehad heb met een overleden nichtje in een heel moeilijke periode en dat ik zonder haar hulp er niet was doorgeraakt. Ik weet dat mijn zus nog steeds de aanwezigheid van haar overleden zoontje voelt. Nee, ik kan dat niet bewijzen. Maar ik hoop dat u zelf ooit zoiets meemaakt.
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
Dus sorry voor je grootvader, maar ofwel maakte hij zichzelf wijs dat hij kon wichelroedelopen, ofwel maakte hij het anderen wijs. Over je neef het wandelend trekijzer laat ik me niet uit, daar hou ik gewoon bij wat gegniffel en de gedachte dat je familie wel enkele "excentrieke" figuren telt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat niet om de wichelroede, het gaat om de persoon die die wichelroede vasthoudt. Ik ben blij dat er in mijn familie figuren zijn die uit het alledaagse opgelegde patroon springen. Bij ons zijn er heel wat opvallende mensen (niet enkel paranormaal gesproken), wat een saaie familie hebt u met geen enkele kleurrijke figuur ...
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door meneer : 5 juli 2013 om 23:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarover is geen 100 % consensus ( zoals een ons bekende leraar fysica het zou uitdrukken ). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik ken ook een man die water vind met de wichelroede. Ik heb een put laten boren op een stuk grond van mij, we hebben het gevonden op 55 meter diepte. De man met de wichelroede was uitgenodigd door een buur van mij, die een lap grond een kilometer verderop bezit. Hij liep daar wat rond met zijn roede, en zei uiteindelijk : " hier is water ". Er werd geboord, en op zeven meter diep vonden ze water. Wat nu ? Toeval ? Of ga je zeggen dat ik lieg ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |