![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor die reden vind ik het dus de blunder van de VN om in 1949 de staat Israël toe te laten. Dat ding sleept maar aan. Hadden ze de mensen die daar al heel lang woonden nu deftig gecompenseerd. Maar dat hebben ze niet en dus nu de toekomst al gehypothekeerd en dat heb ik gelezen en dat onthoud ik en dan kan voor mij de staat Israël de pot op, en zeker nu, nu ze nog meer gebieden bebouwen. Sinds de vierdaagse kunnen ze van mij zeker nog meer de pot op. Verdedigingslinie? De pijpekrullekes kolonisten aldaar? Seffens moet Europa hen nog gaan redden en er geld insteken voor hun arrogantie. En ze gaan evacueren en dan moeten voor hun speciale sociale woningen gebouwd worden want met de moslims zal het moeilijk gaan, hé. Nu dat we toch goed bezig zijn. Hopelijk gaan ze de Nevada woestijn koloniseren: de indianen zijn er al uitgemoord, en fauna en flora is zeer miniem dus de schade zal beperkt zijn. Verdedigingslinie... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was standaard na het uitlokken van een oorlog en het verliezen. Israel heeft de Sinai teruggegeven. Egypte had Gaza voordien al bezet, dat bleek geen probleem te zijn. Jordanie is helemaal judenfrei gemaakt en de palestijnen zijn blijven wonen. hoezo bezet?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() doet me denken aan een voorval enkele weken geleden hier in het dorpscafe. We zaten met drie aan de toog,de middelste vraagt mij: "Heb je die domme trienen gezien aan dat schooltje?" ik: "Ja jong die zijn zo dom door hun inteelt." De derde direct: "En de Joden dan". Ik schiet in een lach, die derde verontwaardigd: "Wat, lach je mij uit?" Ik: "Nee ik lach met uw gezonde linkse reflex eerst de Joden subiet Amerika en als afsluiter Hitler." De man had duidelijk nog nooit een politiek forum bezocht. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarnaast zijn de grootste antisemieten nog steeds extreem-rechtsen natuurlijk. Sommige Vlaams Belangers steken hun holocaust ontkenning ook niet onder stoelen of banken. Wat jij op een politiek forum komt doen, is me bijgevolg een raadsel. ![]() Laatst gewijzigd door Salah : 22 juli 2013 om 18:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() The joke is indeed on you. Er staat zelf een o teveel in je nickname, Homer.
Laatst gewijzigd door Salah : 22 juli 2013 om 18:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() Ik ben deftiger en stijlvoller als u gekleed, met uw vodden van de C&A. Zonder twijfel, meneer met kleine m. Voor u is het Mijnheer, trouwens, boerreke.
Laatst gewijzigd door Salah : 23 juli 2013 om 00:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deftig en stijl hangen af van lokatie, cultuur en smaak. Een warrige baard , soepjurk en arafatsjalleke zijn in sommige lokaties deftiger en stijlvoller dan een Savile Row Tuxedo. En smaak is persoonlijk.
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien was er land aan hen, die zich pas 'n hele tijd later palestijn zijn gaan noemen, toegewezen, nl. Jordanië. Dit 'conflict', dat al zo lang aansleept gaat niet eens over land, enkel maar om 'joden' die 't lef hebben tussen mohamedanen te leven. D�*t, en enkel d�*t is 't hele eieren eten.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ferguson is een idioot.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals de warrige baard, soepjurk en lege blik prima op hun plek zijn in de moskee. Dus ja, een wilde haarbos, een propere ringbaard en "rok" zijn in sommige Vlaamse contreien en in sommige Duitse contreien, en in sommige Waalse contreien, en in sommige Nederlandse contreien, en in sommige Franse contreien, en in sommige Tjechische contreien, eigenlijk, in sommige contreien over de hele westerse samenleving aanvaard. Ik moet toegeven, U slaat wel 2 vliegen in 1 klap. U maakt van mij een bekende allochtoon in Vlaanderen, en maakt Uzelve nog eens belachelijk erbovenop. Hebt U daar lang voor moeten studeren, of is het een gave? Als U een voorbeeld bent van het herenvolk dat Europa gaat overheersen, dat gaat nog lachen worden.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 23 juli 2013 om 01:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn voorspelling van een islamitisch kalifaat in 2020 toont aan dat hij niets begrepen heeft van de geopolitiek van de islamitische wereld, en dat hij de minimale intelligentie mist om te zwijgen over zaken waar hij niets over weet.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() Het is inderdaad redelijk optimistisch om er 2020 op te kleven. Tegen 2030 verwacht ik toch een vordering, maar een kalifaat met de omvang van weleer trek ik wel in twijfel. Moge het in Al Sham beginnen, inshallah.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Salah : 23 juli 2013 om 04:17. |
||
![]() |