![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had eerlijk gezegd die post nog niet gelezen.
Ik veronderstel dat hij uit die -50% charcuterie draad komt ofzo? Ik zoek hem eens op, misschien kruip ik dan wel op mijn paard. ![]()
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel je voor, al die vrouwen die elke avond aan de toog hangen. En dit 30 jaar lang.
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja tegenwoordig mag er op niet veel plaatsen meer gerookt worden op kantoor.
![]() |
#125 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrij idiote wetgeving want een vrachtwagen is enerzijds werkvloer en anderzijds privéruimte... Of is het verboden om voor je tv een sigaretje te roken?
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dat je eigen afbetaalde camion is dan mag dat weer wel, vrij absurd allemaal. Niet dat ik mij daar iets van aantrek.
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 29 december 2013 om 14:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op die manier zou ik evengoed kunnen zeggen dat sinds het rookverbod die machines net sneller kapot gaan. Bron? Ga maar horen in elk bedrijf en bij elke onderhoudsmonteur… En zo komen we natuurlijk nergens. Vandaar; ik wacht nog steeds op een betrouwbare bron die uw bewering staaft…
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]() Citaat:
![]() http://computertotaal.nl/overige-ele...-computer-7215 (uit persoonlijke ervaring : mijn pc staat in een speciale stofwerende kast omdat ik in een redelijk stoffige omgeving werk. Vroeger moest dat spel om de 2-3 jaar vervangen worden. Nu gaat het al zo'n 6 jaar mee....en zal 't enkel moeten vervangen worden als de hardware te 'oud' wordt)
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is't nu? Gaan ze er van kapot (zoals je eerst beweerde) of worden ze vuil (zoals je beweert wanneer ik achter een bron blijf vragen)? Laten we het er maar op houden dat jij gelooft dat kantoormachines sinds het rookverbod langer meegaan en ik dat (tot het tegendeel bewezen is) niet geloof. Want met bronnen als 'mijn vrouw zegt…' gaan zelfs niet-zwaarverslaafden moeilijk overtuigd geraken vrees ik.
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
Meer onderhoud, en ook sneller kapot. Iedereen die technisch genoeg is om een schroevendraaier aan de juiste kant vast te houden weet dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag ik u ineens voorstellen om de volgende keer uwe schroevendraaier een keer om te draaien want ge hebt hem duidelijk verkeerd vast... ![]()
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel algemeen gesproken is roken een van de fijnste bezigheden op aarde: smakelijk, rustgevend, totaal niet verslavend, hygiënisch, sociaal, en gezond... je hebt er gewoon geen idee van.
Bovendien is het ook een van de goedkoopste hobbies die er bestaan. Iedereen die er aan begint is voorgoed verkocht. Niemand wil ooit nog ophouden na de eerste trek. Ooit was er één roker die wilde stoppen, maar ik weet niet goed meer of dat voor of na zijn opname in de psychiatrie was. Nadien hebben ze zijn lijk aan de wetenschap ter beschikking gesteld. Rook vrienden, rook!!!!
![]() |
![]() |
#136 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is nu al de zoveelste keer dat je afkomt met 'bewijzen', terwijl je nog niet verder geraakt als "volgens mijn vrouw"… Het interesseert me overigens eigenlijk ook geen zak dat die machines sneller of net niet sneller kapot gaan omdat je zo'n resultaten simpelweg niet door kan trekken naar menselijke gezondheid. Zoals eerder al gezegd, een glas water in uw computer is dodelijk voor dat ding maar eveneens onschadelijk voor de mens. Dus hou aub op dat ik niet te overtuigen ben ondanks jou bewijzen, want die heb ik (met alle respect voor uw vrouw) nog steeds niet gezien. En het is niet omdat je 10 keer blijft volhouden dat je met 'bewijzen' bent gekomen dat dat ook zo is. Laat het gewoon zitten, als ik u er blij mee kan maken wil ik u (of uw vrouw in deze) zo wel geloven. 't Is nieuwjaar voor iedereen he! Citaat:
![]() |
![]() |
#137 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb het hier al eerder gezegd maar blijkbaar is dat verloren gegaan tussen alle bewijzen van DeWareJakob, vandaar nog 1 keertje: Citaat:
Wel een beetje een probleem tegenwoordig: verdedig je recht op roken en iedereen leest blijkbaar plots dat je roken gezond vind en het iedereen aanraadt.
![]() |
![]() |
#138 |
Schepen
|
![]() Het onderzoek klopt niet. Het dateert van nadat men roken op het werk is beginnen afraden en verbieden. Passief roken zou enkel licht schadelijk zijn bij wederhelften ? Wie gelooft dat nu ? Omdat ge bij elkaar de tong binnen duwt ofzo dan ? Passief roken is wel schadelijk, zeker als dat en op het werk, en op café en thuis gebeurt. 't Is niet omdat er een onderzoekje in een gazet staat dat het ook zo is.
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of een fax, vroeger ging dat altijd maar kapot en tegenwoordig blijven die krengen maar meegaan..
![]() |
#140 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Misschien omdat ze niet meer gebruikt worden.
![]() |