![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom dan wel ? Ik was nog vriendelijk hoor...
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je leeft in het verleden, Sukkelaar. Niemand is daar nog mee bezig...
|
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar 11 % verliezen met zo'n maatregelen en met zo'n oppositie, is echt niet veel hoor. |
|
|
|
|
|
|
#126 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#128 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
N-VA en Vlaams Blok zijn vanuit tactisch oogpunt doodsvijanden van elkaar. |
|
|
|
|
|
|
#129 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#130 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En het komt er toch van, en het zullen de Walen zijn die het zullen bepalen. Brussel is en blijft dan wel van ons.
|
|
|
|
|
#131 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dit is echt een test om na te gaan hoe achterlijk de kiezer is ? ![]() |
|
|
|
|
|
|
#132 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb een studie gezien waarin staat hoe de verschuivingen plaatsgevonden hebben. Jammer genoeg kregen wij die niet in hardkopie en ook niet digitaal (dure studie die best niet gratis aan andere partijen gegeven wordt). |
|
|
|
|
|
|
#133 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
We zijn nu net gestart aan hoofdstuk 1 |
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Europees Commissaris
|
Is me dat hier een forum!
Je probeert hier een inhoudelijke bijdrage te posten en binnen de paar minuten wordt je tekst naar de prullenmand verwezen door massaal geposte nietszeggende one-liners. Je moet zelfs zoeken om je eigen tekst terug te vinden en naar een serieuze reactie kan je ook fluiten. Mij dunkt dat het een bewuste strategie is van sommigen om iedere discussie te vermijden door het publiceren van nietszeggende prullaria. Het mooiste voorbeeld van stommiteit kwam ik tegen op dit forum. Ik lees graag. Mogelijk kan ik er wat van opsteken. Een mens weet nooit teveel is mijn motto. Op zeker ogenblik hangt er een N-VA'er in de clinch met een andere deelnemer. Van beiden weet ik trouwens de naam niet meer. Quantité négigable! En weet je wat die zo gezegde idiote Vlaming weet te vertellen als antwoord? Hier volgt het : "Tut, tut, we zijn er en we blijven er" Op een forum zit volk van allerlei slag. Er is een spreekwoord dat zegt : "Wiens brood men eet, diens woord men spreekt". Dat is feitelijk de essentie bij velen als men over politiek spreekt.! Nu, er is geen betere mogelijkheid om vermoede tegenstanders nog harder in het harnas te jagen tegen uw zienswijze of partij dan hun jaloezie of vrees ten top te drijven. De beste manier is dus om u uit te geven voor een N-VA'er en dergelijke victorie-onzin uit te kramen. Je jaagt meteen nog meer tegenstrevers en of lezers tegen uw zo gezegde partij in het harnas. Sommige forum-deelnemers zouden best een cursus psychologie gaan volgen ofwel niet de wolf in schapenvacht uithangen. Dergelijke taal :"We zijn er en we blijven er" is ofwel waanzin of anders een vorm van doortrapte sabotage." Trouwens roepen en tieren en eindeloos bekvechten via nietszeggende one-liners brengen weinig bij aan een overleg of discussie. En dit forum staat er vol van. Van mij hoeft het niet hoor maar ik kan er niets aan verhelpen. Ik begin trouwens te overwegen om er definitief mee te stoppen. Voer aan de varkens leveren is niet mijn optie. Laatst gewijzigd door werkman : 14 maart 2015 om 13:02. |
|
|
|
|
|
#135 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Blijft enkel te verklaren waarom de N-VA er dan mee bezig.
|
|
|
|
|
#136 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/922/Nieuws/...-NMBS-op.dhtml De verkiezingsoverwinning met meerderheid zou dan 2 in plaats van maar 1 bestuurder geven in dit cenakel van de belgische macht. Hoera !!! Voorspelling : tegen dat De Wever 50 jaar is, is hij minister van staat. |
|
|
|
|
|
|
#137 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat staat buiten kijf.
|
|
|
|
|
#138 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
VB is hardleers en blijft nu zichzelf buitenspel zetten. Spijtig, zij kunnen het verschil mee bepalen.
|
|
|
|
#139 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hilarisch dat Roeper Calvo weer de volle pagina krijgt in HLN... http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-procent.dhtml
|
|
|
|
|
#140 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Zit daar smorgens eens mee aan tafel
|