Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 oktober 2015, 22:32   #121
Frank51
Banneling

Standaard

links: BINNEN , rechts: BUITEN !!

Deze mag er ook nog bij:

Vertaling:
"Beste ouwe vriend!
Dit nieuws zal een verassing voor jou zijn. De U209 duikboot heeft het gehaald! De Aarde is hol!
Dr. Haushofer en Hess hadden gelijk. De bemanning maakt het goed, maar ze kunnen niet meer terugkeren, we zijn geen gevangenen.
Ik ben er zeker van dat dit nieuws je zal bereiken, het is het laatste contact met de U-209. We zullen elkaar nog zien vriend. Ik ben ongerust voor iedereen die zijn leven moet doorbrengen op de buitenkant van de aarde sinds de Führer er niet meer is. God zegene ons Duitsland"
De U-209 werd op 5 juli 1943 als vermist opgegeven ergens ten oosten van New Foundland. Het schip stond inderdaad onder bevel van Heinrich Brodda. Volgens een historische website over UBoten is de vermoedelijke oorzaak van de vermissing een duikongeluk.

Deze is ook nog een teasertje

Zie je Agartha staan?
Vandaar die expedities naar Tibet.. het was geen toeval. Ze wisten er alles over. Zoek op Vril

Laatst gewijzigd door Frank51 : 15 oktober 2015 om 22:35.
Frank51 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2015, 23:18   #122
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 Bekijk bericht

Deze mag er ook nog bij:

Vertaling:
"Beste ouwe vriend!
Dit nieuws zal een verassing voor jou zijn. De U209 duikboot heeft het gehaald! De Aarde is hol!
Dr. Haushofer en Hess hadden gelijk. De bemanning maakt het goed, maar ze kunnen niet meer terugkeren, we zijn geen gevangenen.
Ik ben er zeker van dat dit nieuws je zal bereiken, het is het laatste contact met de U-209. We zullen elkaar nog zien vriend. Ik ben ongerust voor iedereen die zijn leven moet doorbrengen op de buitenkant van de aarde sinds de Führer er niet meer is. God zegene ons Duitsland"
De U-209 werd op 5 juli 1943 als vermist opgegeven ergens ten oosten van New Foundland. Het schip stond inderdaad onder bevel van Heinrich Brodda. Volgens een historische website over UBoten is de vermoedelijke oorzaak van de vermissing een duikongeluk.

Deze is ook nog een teasertje

Zie je Agartha staan?
Vandaar die expedities naar Tibet.. het was geen toeval. Ze wisten er alles over. Zoek op Vril
Duitsers en efficiëntie het is nooit wat geweest.
Waarom namne ze gewoon niet de Skagt onder het Steen ?
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2015, 02:17   #123
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is dan wel ultranaïef.
9/11, moord op kennedy, global warming...
Dat zijn serieuze complotten
Al is die laatste mss een erge vorm van onkunde.
Je zult zien dat we weer naar een mini ijstijd gaan.
Zonnevlekcurve toont een kleine piek. Als dit doorgaat krijgen we weer toestanden zoals 1816. Ik hoop met harte dat ik verkeerd ben. Ik wil opwarming maar we moeten eerlijk blijven
De door de grote multinationals opgezette anti global warming campagne doet het bij u prima zie ik. met de realiteit heeft het niets van doen en met eerlijkheid al helemaal niet.

De aarde hol ???? wat is dat nu weer voor een kindertheorie ?
pfff dan zijn we wel heel ver van huis.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2015, 02:59   #124
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
De door de grote multinationals opgezette anti global warming campagne doet het bij u prima zie ik.
Er zijn toch heel wat mensen die echt denken dat global warming een wereldwijde conspiracy theorie is. Stel u eens voor hoeveel wetenschappers van over heel de wereld daar aan moeten meewerken. Wat een netwerk dat nodig is om zo iets geheim te houden. Er zijn gemakkelijkere hoaxen te bedenken, gelimiteerd tot een paar plaatsen in 1 land bijvoorbeeld.

Website
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2015, 03:01   #125
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
99% zeker een kaart van de binnenkant van een holle planeet, waarschijnlijk de Aarde
Ik zie daar een huis, bergen, de zon, een lama of zoiets...de binnenkant van de aarde zegt u? Lijkt me eerder de oppervlakte.

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 17 oktober 2015 om 03:02.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2015, 04:24   #126
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is dan wel ultranaïef.
9/11, moord op kennedy, global warming...
Dat zijn serieuze complotten
De twee eerste zijn faits divers. Dat een moord kan georganiseerd worden en tevens iemand anders laten beschuldigen, ja, dat is een vorm van miniatuur samenzwering als je wil. Als ik een affaire heb met de buurvrouw, en ik wil haar man vermoorden, en het zo doen uitkomen dat het mijn vrouw is die verdacht wordt, ja, je kan dat een "samenzwering" noemen tussen mij en de buurvrouw, maar dat is geen "wereldmanipulatie" he.
Dat 9/11 iets met gebaarde mannen te maken heeft lijkt mij evident. Dat Bush of zijn trawanten eigen vliegtuigen met mensen in, in het hartje van New York zou laten ploffen tegen gebouwen, daar geloof ik den hond zijn kloten van om juist de heel simpele reden dat dat teveel mensen in een "complot" zou moeten houden. Ik en de buurvrouw met een buitenechtelijke relatie, dat is al riskant dat een van ons twee de andere gaat verraden. Maar 200 of 300 man in een complot opnemen, daar zijn er zeker van die uit de biecht gaan klappen. Ga je echt 10 zelfmoordenaars vinden onder uw geheime agenten, die in boernoes verkleed, op bevel van Bush, zichzelf in de Americain Préparé gaan draaien ?
De kans dat iemand uit de biecht klapt, omdat in de keten, hij als Amerikaans staatsburger vindt dat men te ver gaat om 3000 medeburgers te vermoorden voor een of ander politiek spelletje, zelfs al is het de grootste ijzervreter die je kan bedenken, is veel te groot. En dan zou Bush en zijn bende op de elektrische stoel belanden.

Nee, zoals zo vaak is het complot moeilijker te organiseren dan het verhaal zelf. Occam's razor toepassen, he. Als de uitleg "met complot" 100 keer moeilijker uit te voeren is dan de uitleg "zonder complot", .... dan is er geen complot. Met de maanlanding van 't zelfde. Het was 100 keer moeilijker "te doen alsof" men op de maan was, dan er echt een raket naar te sturen. Het is de fout van alle grote complot theorieeen: het complot geheim houden, is 100 keer moeilijker dan aan te nemen dat wat er gebeurd is, geen complot was.

Met mijn buurvrouw was het al niet gemakkelijk, en we waren met 2. Met meerdere honderden mensen zo een geheim houden, is gewoon niet te doen.

Wat niet wil zeggen dat we weten wat er echt gebeurd is. Dat is nog iets anders.

Maar de global warming hysterie, in zoverre het een hysterie is, is volgens mij geen samenzwering. Ik denk dat je dat het beste kan vergelijken met een beurs bubbel. Een zichzelf versterkend fenomeen, waar aan de basis wel juiste dingen liggen, maar die door "opbod" zodanig opgeblazen worden dat sommige gangbare beweringen uiteindelijk totaal ridicuul zijn. Maar niemand heeft dat beslist in een achterkamertje.
Vergelijk het met de internet bubbel in 1999 - 2000 toen men sprak van de "nieuwe economie" en het volstond dat je een startup was met 3 internetpagina's om direct 20 miljoen op de beurs te rapen. Wat niet wil zeggen dat de internet business wel degelijk een grote economie is geworden, maar niet volgens de hysterie van toen.

De extreme beweringen van global warming zijn volgens mij van dezelfde aard: dat we binnen 50 jaar allemaal verschroeien en verzuipen tegelijkertijd en dat we daarom nu direct alle steenkool, gas en aardolie moeten ophouden van gebruiken is van dien aard. Maar er is wel degelijk een effect van opwarming door CO2 uitstoot en dat zal gevolgen hebben.

Laatst gewijzigd door patrickve : 17 oktober 2015 om 04:37.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2015, 04:27   #127
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je kent Frank51 blijkbaar niet goed. Hij zit ook aan de "holle binnenkant van de logica" om het zo te zeggen
Oud 17 oktober 2015, 04:41   #128
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Duitsers en efficiëntie het is nooit wat geweest.
Waarom namne ze gewoon niet de Skagt onder het Steen ?
Dat er onder de nazi's een pak zwaar halve garen rondliepen, is goed geweten he.
Oud 17 oktober 2015, 11:51   #129
Zwitser
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:

En volgens deze kaart bestaan de continenten Essos en Westeros dus ook echt?

... repeat ...
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2015, 11:52   #130
Zwitser

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Je kent Frank51 blijkbaar niet goed. Hij zit ook aan de "holle binnenkant van de logica" om het zo te zeggen
Leven in een holle planeet is overigens best lastig. Geen zwaartekracht en zo...
... repeat ...
Oud 17 oktober 2015, 12:32   #131
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser Bekijk bericht
Leven in een holle planeet is overigens best lastig. Geen zwaartekracht en zo...
Mss hebben ze een klein zwart gatje in het centrum.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 17 oktober 2015 om 12:32.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2015, 15:38   #132
Frank51
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Ik zie daar een huis, bergen, de zon, een lama of zoiets...de binnenkant van de aarde zegt u? Lijkt me eerder de oppervlakte.
Bergen op de continenten en diezelfde bergen aan de binnenkant van de cirkel. Gotverdomme!!! Dit is zo frustrerend....
Er kon evengoed een boom of een ventje staan. Elk kind zou dit zo tekenen om het duidelijk te maken. En maar 1 persoon die dit snapt? OK...

Laatst gewijzigd door Frank51 : 17 oktober 2015 om 15:41.
Oud 17 oktober 2015, 15:50   #133
Zwitser

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Dan worden ze allemaal dat zwarte gat ingezogen. En wij kort er na...
... repeat ...
Oud 17 oktober 2015, 15:52   #134
Zwitser

Standaard

Citaat:
Bergen op de continenten en diezelfde bergen aan de binnenkant van de cirkel. Gotverdomme!!! Dit is zo frustrerend....
Er kon evengoed een boom of een ventje staan. Elk kind zou dit zo tekenen om het duidelijk te maken. En maar 1 persoon die dit snapt? OK...
Wel, ik snap dat als iemand (kind of niet) een ventje tekent dat op de oppervlakte staat van wat de binnenkant van een bol zou moeten zijn dit niet anders dan fantasie kan zijn.
... repeat ...
Oud 17 oktober 2015, 15:56   #135
Frank51
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
En dan zou Bush en zijn bende op de elektrische stoel belanden.

Nee, zoals zo vaak is het complot moeilijker te organiseren dan het verhaal zelf. Occam's razor toepassen, he. Als de uitleg "met complot" 100 keer moeilijker uit te voeren is dan de uitleg "zonder complot", .... dan is er geen complot. Met de maanlanding van 't zelfde. Het was 100 keer moeilijker "te doen alsof" men op de maan was, dan er echt een raket naar te sturen. Het is de fout van alle grote complot theorieeen: het complot geheim houden, is 100 keer moeilijker dan aan te nemen dat wat er gebeurd is, geen complot was.
Idd. En Bush en zijn bende zijn niet op de elektrische stoel beland, dus is het geen complot.. Manman. Get a brain.

Heb je enig besef wat voor onzin jij uitkraamt?
Dus wat Stanley Kubrick een jaar voor de maanlanding deed is 100x straffer dan de maanlanding zelf! Chapeau!

Aangezien jij enkel Occam's razor (typisch gebrainwashed in den unief) gebruikt om te redeneren, en ik geef toe, de meeste aapachtigen gebruiken ook deze techniek, kun jij het volgende voor mij oplossen:

WTC7 viel neer aan quasi vrijvalsnelheid. Dat wil 2 dingen zeggen:

1) 3de wet van Newton (actie-reactie) is bullshit, want die dag werd die serieus overtreden
2) De kolommen van het gebouw werden 'weggeslagen' zodat er geen sprake meer is van weerstand

Pas maar eens jouw occam's razor toe
Oud 17 oktober 2015, 15:58   #136
Frank51
Banneling

Standaard

Citaat:
Wel, ik snap dat als iemand (kind of niet) een ventje tekent dat op de oppervlakte staat van wat de binnenkant van een bol zou moeten zijn dit niet anders dan fantasie kan zijn.
Je snapt dat de tekenaar daarmee bedoelt dat de kaart de binnenkant van een planeet voorstelt???
Oud 17 oktober 2015, 16:02   #137
Frank51
Banneling

Standaard

Citaat:
En volgens deze kaart bestaan de continenten Essos en Westeros dus ook echt?
Daar gaat het toch niet om?? zucht
Het gaat over het idee dat de Aarde hol is.
En de tekenaar heeft hier duidelijk over 'gefantaseerd' (laat ons het zo noemen dan)
Oud 17 oktober 2015, 16:07   #138
Frank51
Banneling

Standaard

Citaat:
Hou jij je maar bezig met 9/11. Dat is al moeilijk genoeg voor jou om te snappen blijkbaar.

Mag ik vragen hoe oud je bent? Ben je boven de 50jaar, sorry tzal niet meer lukken. Een scheefgegroeide boom krijg je niet meer recht. Hoe jonger je bent, hoe makkelijker het is om jouw wereldbeeld aan te passen.
Oud 17 oktober 2015, 16:12   #139
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Dan vallen ze van de schil naar binnen. Een hol zwart gat misschien?
Oud 17 oktober 2015, 16:16   #140
Frank51
Banneling

Standaard

Citaat:
Jaja, en wie zegt dat? Denk je dat er maar 1 kracht bestaat ofwat?
-De aantrekking tussen 2 massa's- ("het mechanisme interesseert ons niet meneer")
Was het maar zo simpel he..
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be