Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Discussietools
Oud 5 juli 2016, 23:45   #121
Chapiro
Provinciaal Statenlid

Chapiro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Uw waarheden zijn inderdaad een grap.
Zou u bijna gelijk geven als het niet zo in en in triest zou zijn.
De Koran staat boven onze wetten.
Tis naar dat u het weet.

http://www.demorgen.be/buitenland/-i...oden-bff118eb/
Oud 6 juli 2016, 00:02   #122
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chapiro Bekijk bericht
Tis naar dat u het weet.

Dat vindt de geestesgestoorde dubbelniktrol helemaal niet (in)triest, integendeel.
Zelfhaters juichen dat immers toe.
SDX is offline  
Oud 6 juli 2016, 00:12   #123
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Ik kwam deze namiddag in een winkel en dacht dat ik in Marokko of Turkije zat. Ik hoorde alle vreemde Allah talen behalve Nederlands. Zelfs tegen hun kinderen die hier toch naar school gaan waren ze in hun vreemd taaltje aan het brabbelen. Ik vroeg me af waarom al die vuilniszakken in de gangen in de weg stonden. Maar het waren hun vrouwen in boerka's. En stinken, veel erger dan een vuilniszak. En hun mannen in hun marcellekes. Pfff nog nooit van deodorant gehoord? Opeens kwam een verkoopster vragen of ze mij kon helpen. IK heb ze vriendelijk bedankt maar dat ik geen kleren meer wou passen uit vrees voor allerlei allochtone ziektes. En opeens verstonden ze allemaal Nederlands en stonden ze met een mond vol -of nog met een paar- tanden. Ik ben vertrokken en heb nog tegen een vuilniszak gezegd dat ze een schoon gordijn aanhad Geen allochtoon die ook maar iets terug zei of deed. Zo moedig zijn ze dus ook weer niet, zelfs niet in groep. Ik voelde mij dus kwetsend tussen al die vuikniszakken, stinkende marcellekes en pubers die een soort koeientaal spraken
PORSCHE is offline  
Oud 6 juli 2016, 00:25   #124
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Was vandaag niet 't einde van hun ramadan?

Dat verklaart waarom er zoveel (meer) uit hun holen kwamen gekropen, ik heb er ook meer gezien dan normaal.

Gelukkig maar 'n paar.
SDX is offline  
Oud 6 juli 2016, 03:34   #125
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Ik kwam deze namiddag in een winkel en dacht dat ik in Marokko of Turkije zat. Ik hoorde alle vreemde Allah talen behalve Nederlands. Zelfs tegen hun kinderen die hier toch naar school gaan waren ze in hun vreemd taaltje aan het brabbelen. Ik vroeg me af waarom al die vuilniszakken in de gangen in de weg stonden. Maar het waren hun vrouwen in boerka's. En stinken, veel erger dan een vuilniszak. En hun mannen in hun marcellekes. Pfff nog nooit van deodorant gehoord? Opeens kwam een verkoopster vragen of ze mij kon helpen. IK heb ze vriendelijk bedankt maar dat ik geen kleren meer wou passen uit vrees voor allerlei allochtone ziektes. En opeens verstonden ze allemaal Nederlands en stonden ze met een mond vol -of nog met een paar- tanden. Ik ben vertrokken en heb nog tegen een vuilniszak gezegd dat ze een schoon gordijn aanhad Geen allochtoon die ook maar iets terug zei of deed. Zo moedig zijn ze dus ook weer niet, zelfs niet in groep. Ik voelde mij dus kwetsend tussen al die vuikniszakken, stinkende marcellekes en pubers die een soort koeientaal spraken
Nooit verder geraakt dan het BLO zeker?
Zoals ik al zei, je hebt racistische debielen zoals U bij de autochtonen, en religie-gekke debielen bij de allochtonen. Beide versterken elkaar.
tomm is offline  
Oud 6 juli 2016, 04:39   #126
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Waarom jezelf niet omkleden in de winkel waar iedereen bijstaat. Wel onderbroek aanhouden; is wel zo netjes.

Tot nu toe, is er steeds een verkoopster naar mij toegelopen met het dringende advies om naar het pashokje te gaan. Dan begint de discussie; "Wat doe ik verkeerd; het is niet uw huis ; ik dacht van wel ; ik dacht van niet , etc.:

Lijkt mij wel grappig om salafisten in een winkel te confronteren mijn lichaam te 'showen' .
Frankenstein is offline  
Oud 6 juli 2016, 11:26   #127
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Waarom jezelf niet omkleden in de winkel waar iedereen bijstaat. Wel onderbroek aanhouden; is wel zo netjes.

Tot nu toe, is er steeds een verkoopster naar mij toegelopen met het dringende advies om naar het pashokje te gaan. Dan begint de discussie; "Wat doe ik verkeerd; het is niet uw huis ; ik dacht van wel ; ik dacht van niet , etc.:

Lijkt mij wel grappig om salafisten in een winkel te confronteren mijn lichaam te 'showen' .
Wat ik doe is tijdens de Ramadan met enkele sappige kersen in m'n hand binnen te wandelen.
Marokkaanse collega's plaag ik af en toe wel eens graag met "nu is het koffiepauze zeker" tijdens de Ramadan... of "de lunch heeft gesmaakt"... of "coca cola, ice cold" als het warm is...
tomm is offline  
Oud 6 juli 2016, 11:29   #128
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Zoals ik al zei, je hebt racistische debielen zoals U bij de autochtonen, en religie-gekke debielen bij de allochtonen. Beide versterken elkaar.
BLO? Neen gewoon secundair onderwijs was voldoende om rijkdom te vergaren En dat je mij en racist neemt aanvaard ik. Want ik ben 100% racist en kom daar ook voor uit. Recht van vrije meningsuiting snap je! Dat je mij een debiel ,noemt zegt meer over jou dan over mij. Maar ik spreek eigenlijk niet tegen -wat in de wc ligt voor je door trekt- dus loser salut en de kost
PORSCHE is offline  
Oud 6 juli 2016, 11:30   #129
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Wat ik doe is tijdens de Ramadan met enkele sappige kersen in m'n hand binnen te wandelen.
Marokkaanse collega's plaag ik af en toe wel eens graag met "nu is het koffiepauze zeker" tijdens de Ramadan... of "de lunch heeft gesmaakt"... of "coca cola, ice cold" als het warm is...
Zielig dat je dergelijk gespuis collega's noemt. Waarschijnlijk nog in opleiding tot zakkenroller of inbreker
PORSCHE is offline  
Oud 6 juli 2016, 11:42   #130
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dolletjes!
Vinden ze leuk zeker, die Marokkaanse collega's

Voor de Serge die toegetakeld werd met stokken waar nagels uitstaken, was 't minder prettig toen hij 'n biertje dronk op straat.
Mja, dat waren geen collega's.
SDX is offline  
Oud 6 juli 2016, 11:43   #131
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
BLO? Neen gewoon secundair onderwijs was voldoende om rijkdom te vergaren En dat je mij en racist neemt aanvaard ik. Want ik ben 100% racist en kom daar ook voor uit. Recht van vrije meningsuiting snap je! Dat je mij een debiel ,noemt zegt meer over jou dan over mij. Maar ik spreek eigenlijk niet tegen -wat in de wc ligt voor je door trekt- dus loser salut en de kost
quod erat demonstrandum...
tomm is offline  
Oud 6 juli 2016, 11:48   #132
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Dolletjes!
Vinden ze leuk zeker, die Marokkaanse collega's

Voor de Serge die toegetakeld werd met stokken waar nagels uitstaken, was 't minder prettig toen hij 'n biertje dronk op straat.
Mja, dat waren geen collega's.
Bwah, ze weten dat ik dat opzettelijk doe, sommige kunnen er mee lachen, andere niet. Heb ook al gezegd dat heel die verering van een sprookjesboek door volwassenen vooral op m'n lachspieren werkt. Maar ze weten ook dat ik geen racist ben, niet achter hun gat roddel, en hen help als dat nodig is.

Een iemand is duidelijk een radicaal. Men hem spreek ik graag over Syrië, over de Russen die zijn vriendjes baardmannen tot américain préparé bombarderen. Het zijn meestal heel interessante discussies, hij zegt "ja maar de meerderheid wil de Sharia invoeren in Syrië, en die klote Russen van jouw zorgen dat dat onmogelijk wordt" ik zeg dan "ja, maar als de meerderheid in België alle moskee's wil sluiten, moeten we dat dan ook maar aanvaarden?
Hij zegt "moesten mijn kinderen zich bekeren of met een Belg trouwen ken ik hen niet meer", ik zeg "dus als mijn zoon zich tot de Islam bekeert, en ik spreek niet meer met hem, zult dat begrijpen en goedkeuren?" Je ziet hem denken, en er niet uitraken, verward raken.

Sommige Belgische collega's durven niet eten of drinken tijdens de Ramadan in hun bijzijn, omdat ze denken hen te schofferen, of door een soort misplaatst respect. Maar dat zijn dan wel dezelfde die roddelen over "al die islamieten". Zo zijn Belgen, achterbaks.

Die Marokkaanse collega's hebben ook geen goed woord over voor dat straatcrapuul. Feit is dat Belgen er niet tegen optreden, te lam en papperig zijn om dat crapuul een lesje te leren. In Marokko zelf zouden zulke gastjes dat niet proberen overigens, en in Oost-Europa zouden ze het ook niet moeten proberen.

Laatst gewijzigd door tomm : 6 juli 2016 om 11:58.
tomm is offline  
Oud 6 juli 2016, 11:58   #133
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die Marokkaanse collega's hebben ook geen goed woord over voor dat straatcrapuul. Feit is dat Belgen er niet tegen optreden, te lam en papperig zijn om dat crapuul een lesje te leren. In Marokko zelf zouden zulke gastjes dat niet proberen overigens, en in Oost-Europa zouden ze het ook niet moeten proberen.
In Marokko eet of drink je niet op straat tijdens hun ramadan, reken maar. Straatschoffies of niet, dan is zelfs de politie straatkrapuul.
SDX is offline  
Oud 6 juli 2016, 21:55   #134
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Bwah, ze weten dat ik dat opzettelijk doe, sommige kunnen er mee lachen, andere niet. Heb ook al gezegd dat heel die verering van een sprookjesboek door volwassenen vooral op m'n lachspieren werkt. Maar ze weten ook dat ik geen racist ben, niet achter hun gat roddel, en hen help als dat nodig is.

Een iemand is duidelijk een radicaal. Men hem spreek ik graag over Syrië, over de Russen die zijn vriendjes baardmannen tot américain préparé bombarderen. Het zijn meestal heel interessante discussies, hij zegt "ja maar de meerderheid wil de Sharia invoeren in Syrië, en die klote Russen van jouw zorgen dat dat onmogelijk wordt" ik zeg dan "ja, maar als de meerderheid in België alle moskee's wil sluiten, moeten we dat dan ook maar aanvaarden?
Hij zegt "moesten mijn kinderen zich bekeren of met een Belg trouwen ken ik hen niet meer", ik zeg "dus als mijn zoon zich tot de Islam bekeert, en ik spreek niet meer met hem, zult dat begrijpen en goedkeuren?" Je ziet hem denken, en er niet uitraken, verward raken.

Sommige Belgische collega's durven niet eten of drinken tijdens de Ramadan in hun bijzijn, omdat ze denken hen te schofferen, of door een soort misplaatst respect. Maar dat zijn dan wel dezelfde die roddelen over "al die islamieten". Zo zijn Belgen, achterbaks.

Hot idee v SDX:

stel nou dat de nationalistische clubs en rechtse clubs gewoon aan moslim pesten gaan doen tijdens die hele ramadan en hele dag in moslimwijken met lekker vers geurende varkens hotdogs gaan paraderen in verkoop karretjes met echte varkenskoppen erop.

ach islam is gewoon zuiver mensapen geloof. Nu heeft Wieroe mij hier alles over verteld in prehistorisch katten sanskriet en ik begrijp het helemaal.

hele islam is super prehistorisch en dat is toch zo fascinerend voor elke arische wetenschapper van 2016.

http://www.dewanand.com
dewanand is offline  
Oud 7 juli 2016, 03:43   #135
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
In Marokko eet of drink je niet op straat tijdens hun ramadan, reken maar. Straatschoffies of niet, dan is zelfs de politie straatkrapuul.
Marokko ben ik nooit geweest tijdens de Ramadan, Egypte wel, en we aten en dronken gewoon overdag, soms op straat. De christelijke restaurants en cafés blijven gewoon open.
tomm is offline  
Oud 7 juli 2016, 03:53   #136
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Hot idee v SDX:

stel nou dat de nationalistische clubs en rechtse clubs gewoon aan moslim pesten gaan doen tijdens die hele ramadan en hele dag in moslimwijken met lekker vers geurende varkens hotdogs gaan paraderen in verkoop karretjes met echte varkenskoppen erop.

ach islam is gewoon zuiver mensapen geloof. Nu heeft Wieroe mij hier alles over verteld in prehistorisch katten sanskriet en ik begrijp het helemaal.

hele islam is super prehistorisch en dat is toch zo fascinerend voor elke arische wetenschapper van 2016.
Het feit dat je het woord "arisch" gebruikt toont aan dat je zelf ook in een knotsgekke, achterlijke ideologie gelooft.

Ik stel voor dat ze eens nazi's moeten pesten door negers en Arabieren naast hen te laten wonen. Oh en niet te vergeten Indiërs, waar het woord Arisch vandaan komt, net als het hakenkruis. Nazi's zijn wat mij betreft niet slimmer dan mensapen.
Wie anno 2016 nog gelooft in het derde rijk is even stom als wie gelooft in een middeleeuws sprookjesboek. Het marxisme is daarentegen weer populair, met Piketty, (goed ik verwacht niet dat U over voldoende hersencellen beschikt om ook maar iets te begrijpen at die man zegt), Sanders, Corbyn, syriza, etc.
Alle theorieën van Hitler zijn weerlegd, en niet alleen knotsgek maar ook gevaarlijk. De "Slavische Untermenschen" hebben het Herrenvolk verslagen, dus zijn helemaal niet zo'n Untermenschen. En Joden zijn blanker dan de gemiddelde Italiaan. Heel z'n rassentheorie is enkel goed om een kampvuur mee aan te steken. En nee, geen concentratiekampvuur.

Ik ben helemaal geen islamiet en vindt alle geloven achterlijk en "opium voor het volk". Ik had heel graag geloofd, en zou graag naar een andere wereld gaan waar ik al m'n geliefden die ik verloren heb terug kan zien, en weet dat er een God is die me beschermt, jammer genoeg weet ik dat dat onzin is.
Mijn "godsdienst" is dat we uit het stof komen en tot stof zullen verrijzen, en dat binnen enkele miljarden jaren dit zonnestelsel zal vergaan, en er van de mensheid, en van de aarde, geen sprake meer zal zijn. We maken deel uit van een veel groter geheel en onze eigen miserabele wereldjes stellen niets voor, we zijn slechts een verzameling atomen.
Maar voor veel mensen is die harde waarheid de moeilijk om te verdragen, dat begrijp ik, daarom is religie al lang geleden uitgevonden.

Laatst gewijzigd door tomm : 7 juli 2016 om 04:00.
tomm is offline  
Oud 7 juli 2016, 06:30   #137
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chapiro Bekijk bericht
Tis naar dat u het weet.

Nog eentje die grappig wil zijn maar het niet kan.
dpg is offline  
Oud 7 juli 2016, 10:09   #138
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Marokko ben ik nooit geweest tijdens de Ramadan, Egypte wel, en we aten en dronken gewoon overdag, soms op straat. De christelijke restaurants en cafés blijven gewoon open.
De Kopten zeker, die ondergronds leven, hun kerken verwoest en vervolgd worden, vrezend voor hun leven, al sinds de arabische verovering van Egypte. Leer hun geschiedenis sinds de verovering van Egypte!

Eerst en vooral zit je hier autoriteitsargumenten te verkopen, alsof jij al overal, op elke plaats, elke stad, dorp, achterafbuurt, elke straat & steeg in Egypte geweest bent.
Tweedens loop je leugens te verkopen om mensen te misleiden, net als bij de inhoud van de koran, dat er allegorieën en wijze levenslessen in zouden staan, net als in de bijbel. En dat iedereen, overal (in Egypte) even tolerant zou zijn. Dat bijbelargument geldt trouwens ook niet, want 't OT is de geschiedenis van 't joodse volk, opgetekend door mensen, niet 't letterlijke woord van god.

In Egypte kan je 'n rondrit maken, word je rondgeleid in 'n Koptische kerk, om aan te tonen hoe tolerant men er wel is, maar er is nooit 'n enkele Kopt te bespeuren. Die kerk dient enkel om toeristen te misleiden.
En ja natuurlijk zijn ze allemaal aardig, netjes, eerlijk, tolerant etc...in je gezicht en voor de $$$.

Tijdens hun ramadan eet jij niet openlijk op straat, zo simpel is dat, jouw progressieve collega's die straatkrapuul veroordelen ten spijt. Stuur hen terug naar hun Marokko en probeer daar hetzelfde wat je hier doet, niet beschermd door onze wetten. Kom je er achter hoe tolerant men er wel is en welke rechten jij nog hebt.

Fantaman.

Islam is nu eenmaal wat 't is; oorlogsretoriek/oorlogshandleiding waar terroristen hun inspiratie letterlijk uit halen, net als uit de levenswandel van hun oorlogsprofeet. Islam ìs radicaal, er is geen gematigde versie, die verzin jij of die is er enkel maar waar de aanhangers repressief onderdrukt worden. In landen waar dit geldt voor mohamedanen, halen ze 't inderdaad niet in hun hoofd aanslagen te plegen, 1000 en 1 eisen te stellen, de boel te verpesten, straatkrapuul uit te hangen en zoveel meer, dit wordt enkel bereikt door zware repressie. Laat hen enigszins vrij, met dezelfde rechten & vrijheden die wij kennen, verandert je land, hoe hoger hun aantallen, in complete chaos & bloedvergieten, zelfs onder mekaar, vullen ze de gevangenissen van elk westers land en z�*l de plaatselijke/autochtone bevolking zich aanpassen, desnoods met geweld.

Indien er goede mensen zijn die de doodscultus aanhangen is dat ondanks islam, niet dankzij.

Laatst gewijzigd door SDX : 7 juli 2016 om 10:11.
SDX is offline  
Oud 7 juli 2016, 11:07   #139
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Nog eentje die grappig wil zijn maar het niet kan.
Leg eens uit ...
Oud 7 juli 2016, 11:13   #140
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Correctie: religie-gekke én racistische allochtonen. Of bent u ook van die mening dat allochtonen onmogelijk racisten kunnen zijn?

Laatst gewijzigd door Lukkas : 7 juli 2016 om 11:17.
Lukkas is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be