![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verdeel het geld gewoon a rato. Als we dat deden kwa spoor was Hasselt station niet meer zo een godvergeten dumpgat.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan Limburg alles uit eigen zak betalen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20161202_02603931 Ik denk dat vooral Brussel Hfdst. gewest zich zorgen moet maken indien ze geen belastingen mogen heffen op mensen die er werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() Dank u pajoske voor het opzoekwerk.
Dit dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is het helemaal niet, Vereeck heeft hier niet de eigen inkomsten gezet tegenover de investeringen. Wel de investeringen vanuit diverse hoeken tegenover een aantal van die parameters van hem (en daar zie ik geen "eigen inkomsten" bij staan).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Europees Commissaris
|
![]() Weten is niet genoeg. Het wordt tijd dus dat de Limburgers eens op tafel kloppen. En proberen zelf zicht te krijgen op hoe hun provincie zich best ontwikkelt. Want in Brussel zitten teveel moeials die zich geen fluit aantrekken van wat er in Limburg zou moeten gebeuren. En toerisme is een belangrijke bijdrage in de meest groene provincie. Zorg dus dat het een groene provincie wordt voor iedereen en niet alleen dus voor een gepamperde elite. Zachte recreatie hoort in de natuur plaats te vinden en niet door Limburg vol te stouwen met graasbeesten. Rondtoeren per fiets kan men doorheen gans België. Maar Limburg heeft meer mogelijkheden op zijn conto. Als ze gebruiken wat de rest van België niet heeft dan komen ze er wel. Maar dan moet er eens dringend onderling gesproken worden. En zonder dralen. En schroef de impact van vogelkwekers allerhande maar een beetje terug. Niet heel Limburg moet een volière zijn waar zelfs streekvreemde vogels het voor het zeggen hebben en op ieder plaatsje voorrang krijgen op de mens. Gebeurt dat niet en blijft het duren zoals het bezig is dan zeg ik Limburg vaarwel. Geen cent nog heb ik er voor over dan. Ik ben reeds op teveel plaatsen mij opgejaagd wild gevoeld. En Schotse highlanders kan ik op vele plaatsen in België bekijken en er soms voor gaan lopen ook. Die beesten merken ook dat een gehandicapte niet stabiel op zijn poten staat. De keuze is dus eenvoudig. Overal koeien? Geen plaats om te vertoeven voor de mens dus. Brengen die beesten soms veel op voor de Limburgse economie? Het mag desondanks hoor. Maar........overal......en op elk kalm plaatsje is "trôp". Zelfs Polle Pijp wist dat destijds al. Ik vermoed dat hij het over zijn geld had. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 7 mei 2018 om 22:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Weet ik hoor. Met die Highlanders kan dat nog. Die maken gewoonlijk wel plaats voor de mens. Maar die groene jongens plaatsen er soms stieren bij van andere rassen. En dan wordt het wel oppassen geblazen. En als je niet echt meer kan lopen zoals het hoort dan wordt het een dodelijke val. Een groene kennis van mij die zelfs werkte (wandelde) aan het departement in Leuven en verloor voor drie jaar een oog. Trap van een grazende Shetlander. Hij was compleet groggy. Gelukkig was hij niet alleen en hebben ze hem bijtijds kunnen afvoeren. Anders was er een gehandicapte gepensioneerde minder geweest. Ik betrouw die beesten dus voor niks. En overwegende mijn situatie..... nog minder. Maar toch bedankt voor de waarschuwing. Maar dat is dus toch geen recreatief genieten van de natuur? ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 7 mei 2018 om 22:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
Haar mandatarissen kwijt. Maar ze moet wél de beloofde subsidie voor de fusie betalen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben er vanmorgen achter gekomen waar Tavek zijn mosterd haalde. Hier:
https://www.gva.be/cnt/dmf20180505_0...pen-alles-over Citaat:
Daarbij....Ging Peeters niet voor de Antwerpse burgemeesterssjerp?
![]() |
![]() |
#138 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb niet de minste interesse aangaande hetgeen er in Limburg gebeurt binnen politieke partijen. Voor mij is Limburg een provincie met prachtige mogelijkheden tot samengaande ontsluiting met het hinterland en exploitatie van de uitzonderlijke natuur voor zowel mens; plant en dier. En of Homans al dan niet iets heeft zijn mijn zaken zeker niet. Moet er op dit forum nu maar steeds over politiek gezeurd worden met stommiteiten die zelfs niks met politiek te maken hebben. Geen enkele Limburger op dit forum die iets gemerkt heeft over hetgeen er in Limburg verkeerd loopt? Of die een visie heeft over wat er zou moeten gebeuren? Of laten ze het dus liever aan Brussel en Antwerpen over om Limburg uit het dal te halen? Of laten ze Limburg liever in handen van geitenwollen sokkendragers? Die overal jacht maken op de mens. Zelfs op dezen die er komen en zijn met de beste bedoelingen? Maar goed dus. Als er in Limburg niet genoeg mayonaise onder de hersenpan zit om zich in te zetten voor hun provincie dan trek ik maar de grens over. Waar ik mits het volgen van de wettelijke voorschriften wel welkom ben. Ze hebben in Limburg wel een excuus. In de provincie waar ik woon; Vlaams Brabant dus; is het nog erger gesteld. Wij zitten te veel onder de knoet van Brusselse Heren met een hoedje op hun kop. Voor de rest niet te veel! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De sossen zijn een kwarteeuw ononderbroken aan de macht geweest. In Brussel zijn ze dat nog steeds. Dat de boel uit de hand zou lopen was voorspelbaar. 25 jaar lang werd er intensief in de hand gewerkt waar we vandaag de gevolgen van zien, maar de N-VA de zwarte piet toeschuiven nu het zo ver is gekomen dat de ellende, waar alle drie de drie traditionele partijen de verpletterende verantwoordelijkheid dragen, niet langer ontkend kan worden is walgelijk. Vooral omdat de N-VA op letterlijk alle vlakken werd en wordt tegengewerkt. De N-VA staat in de regel alleen als ze iets, wat dan ook, wil veranderen. België is hoe dan ook al een hopeloos ingewikkeld, en grondig misvormd land waarin het moeilijk, zelfs onmogelijk is om het beleid te veranderen en hervormingen door te duwen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 9 mei 2018 om 10:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Eigenlijk lees ik dat gij ook een voorstander zijt van meer eigen bevoegdheden voor Limburgers. |
||||
![]() |
![]() |