![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de mensen in de straat hadden het moeten weten? Wat hadden ze moeten doen, de rijkswacht bellen?
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn nog andere zaken waar men nooit verder op ingegaan is of er niet willen op ingaan is daar er teveel hoge koppen zouden kunnen met gesneuveld zijn misschien? Was er eens niet iemand in de bouw die zijn kinderen en vrouw aangeboden heeft, misschien vergis ik mij wel weer? Eén van de bewijzen was dat er op de parking van het huis de duurste wagens stonden. (van klanten?) Nooit niets meer van gehoord daarna ... of las ik weer teveel 'fake' berichten internetsgewijze? ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 31 december 2019 om 12:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook vader van An deelt foto’s van zijn dochter voor ze ontvoerd werd door Dutroux: “Geef onze kinderen opnieuw een gezicht”
Kan je vader Marchal ongelijk geven? Ik denk het niet.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was geen toeval dat Bourlet meteen nadat Connerotte van de zaak werd gehaald liet horen: "Si on me laisse faire". Let vooral op dat eerste woordje van twee letters.
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#128 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet te veel woorden aan vuil maken, straks voelt hij zich nog als een vedette.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder totaal geen idee van of de zwarte boekhouding zou gevonden kunnen geweest zijn. ![]() Misschien zou er teveel aan het licht kunnen gekomen zijn van wie er allemaal in zijn 'klantenbestand' stonden???
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 januari 2020 om 09:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals gisterenavond op tv gezegd werd: men moet minder aandacht besteden aan dat crapuul en meer aan de slachtoffers en evt. nieuwe slachtoffers van dergelijk gespuis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
|
![]() "Follow the money" Dat mocht niet. Dat zou de Belgische staat in gevaar brengen werd aan de staatsveiligheid gezegd. En dan krijg je nog meer bloed. Van Dutroux werd een stastszaak gemaakt. Ik vind dat van een immens shockerend crimineel gehalte binnen de staatsstructuren. Ik denk dat het vrij naïef is te denken dat hier ooit echt gerechtigheid komt. Maar wat moet je van zo'n staat denken? En zeggen dat ik ooit nog een traan liet tijdens de dood van Boudewijn.
Laatst gewijzigd door Bach : 5 januari 2020 om 10:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dát is wat telt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
Een snuff film kopen is medeplichtigheid aan de misdaad he. Laatst gewijzigd door Bach : 5 januari 2020 om 10:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Martin werd na haar vrijlating eerst naar een Frans klooster gestuurd om haar te beschermen. Daarna ving een Naamse rechter haar op in zijn eigen villa. Het is idd ook een onbeschrijfelijke schande dat de man die twee kinderen opsloot in een kelderkotje en van honger en dorst liet creperen de pascha kan uithangen in twee cellen. Dit is België. Waar de slachtoffers moeten leven met de ondraaglijke wijze waarop hun kinderen aan hun eind zijn gekomen, en waar de daders vervroegd vrij worden gelaten, of vervroegde vrijlating aanvragen.
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij hebben trouwens geen keus, stel dat Dutroux begint te praten...
![]() |
![]() |
#138 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat een kinderverkrachter en moordenaar zoals Dutroux van gunstmaatregelen geniet waar andere gevangenen alleen maar van kunnen dromen wijst er op dat er zeer veel obscure macht en invloed wordt gebruikt om hem "zoet" te houden. Doutroux is een bewezen gevaarlijke recidivist maar toch zal hij vrij komen. Ik ben ervan ovetuigd dat zijn advocaat eveneens in het complot zit. Geen zinnig mens wil zich zonder "zachte dwang" verbranden aan de vraag voor vervroegde vrijlating van de beruchtste crimineel van het belziekske. Ik zal ook nooit vergeten dat Frans Loozie ons op de betoging in Neufchateau kwam vertellen dat de boel al om zeep, lees 'gecepureerd' was. Zijn naam werd in dit artikel meermaals genoemd. Een nuchtere en onafhankelijke Nederlander schreef onderstaand artikel. Ik weet dat te lang is om te worden gelezen, maar toch loont het de moeite. Al was het maar omdat deze onvoorstelbare Belgische schande nooit mag worden vergeten. Het bevestigt, eens te meer wat Procureur Bourlet pas geleden liet horen. De enige man die betrouwbaar was werd eveneens aan handen en voeten gebonden en mocht niet doen wat hij wilde doen. Een hele resem getuigen werden vermoord. Citaat:
Heel herkenbaar, niet?
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn klantenbestand eens proberen te pakken te krijgen op de één of andere manier?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 januari 2020 om 08:59. |
|
![]() |
![]() |