![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Migranten deugen niet? Nog nooit gezegd. Een migrant die wil integreren krijgt van mij alle kansen. Een migrant die enkel aan sociale zekerheid shoppen wenst te doen, die deugd inderdaad niet. Ben ik dan een alt righter in uw ogen, so be it, maar het is alvast van geen enkele waarde Moslims deugen niet? De Islam deugd niet en elkeen die de Islam en Koran wenst te verdedigen en boven de wetten van dit land plaatst, wel die deugd inderdaad niet. Ben ik dan een alt righter in uw ogen, so be it, maar het is alvast van geen enkele waarde Al deze zaken maken overigens van Abou Djadjah niet minder de racist en antisemiet die hij is.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 4 juni 2020 om 18:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En daarom diende hij een klacht in tegen een boek van die VB-politica. Hij vond het immers niet kunnen dat de VB-politca met haar voet op de koran stond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is "een niet-gelovige moslim"? Dat is een interne tegenspraak. Een persoon die de sjahada ontkent en voordien moslim was, houdt op moslim te zijn. Naar islamitisch recht wordt hij een ongelovige en hoort dan gestenigd te worden.
Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 4 juni 2020 om 19:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dyab Abu Jahjah op twitter. ”Ik ben openlijk een ongelovige cultuurmoslim, en ik ben razend populair onder gelovige praktiserende moslims. Wie zou dat willen verklaren?” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Afkomen met "cultuurmoslim" is een volkomen leeg begrip, net als een christen die zegt dat hij niet gelooft maar zichzelf nog altijd christen noemt. Van hetzelfde als zou een atheïst zeggen dat hij tot geloof is gekomen in God, maar dat hij zichzelf ziet als een Godgelovige atheïst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oftewel, hypocriet?
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.trouw.nl/nieuws/marokkan...loos~ba101561/ Het is een arabische nationalist zoals er vlaams nationalisten zijn, en twee hanen op één mesthoop dat is altijd ruzie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op papier ben ik een Christen, in realiteit ben ik een agnost. Ook zo'n bevolkingsgroep die op de lijst van uit te roeien -niet moslims- staat.
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat is niet hetzelfde. Een moslim kan nog steeds moslim zijn alhoewel hij niet praktizeert. Zolang hij door ongeloof geen afstand heeft gedaan van de sjahada, is en blijft hij een moslim.
Verklaart hij ongelovig te zijn, dan neemt hij afstand van de sjahada. Dan is hij geen moslim meer, maar een afvallige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het papier van het fictieve grote boek dat uw almachtig onzichtbaar vriendje gebruikt om te zien wie naar het vagevuur of naar de hel mag gaan.
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Even ernstig weer: om welke reden beschouwt u zichzelf "op papier een christen", terwijl u aangeeft agnost te zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals reeds stelde, toen ik enkele jaren geleden zijn boek las, had ik ook de indruk dat hij een soort agnost was. Maar dan een agnost blijkbaar met ‘moslimroots’ inderdaad.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 juni 2020 om 20:13. |
![]() |
![]() |