![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het klinkt degoutant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We kunnen er eens mee (grim)lachen, maar het discours van Patrickve roept toch wel echo's op van hetgeen meer dan 75 jaar geleden "bon ton" was bij onze Oosterburen.
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is nu eens een stroman van formaat, zie. Hoed af, of, speciaal voor u: chapeau! Hebt u tijdens de lock down rap rap een hangar laten bouwen om hem in op te bergen, of stond die al langer klaar? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 24 december 2020 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Q: Hoe heette die techniek ook alweer? A: Euh, 'framing'? Q: En wie deed & doet dat graag, en is er daardoor heel goed in geworden? A: Ha ja, de 'fascisten'. ![]() EDIT: ook interessant om te zien wie méé op de band wagon jumpen, trouwens, en op welke manier ze dat doen: Citaat:
Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 24 december 2020 om 13:36. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans is het het precieze tegendeel: de nazi's volgden het principe "het doel heiligt de middelen".
Dat is nu met de huidige nazi's precies terug zo. Een dorp platwalsen om een huis te redden. Een dorp tegen de muur zetten en fusilleren om een verzetslid te straffen. Een betonblok midden op de baan zetten om een snelheidsmaniak te hinderen. Een heel ras naar uitroeiingskampen transporteren om een club geldmanipulators te doden. Die dan nog die dans ontvluchtten dankzij.. nazi meelopers. Zoek de contradicties. Dat "slecht gevoel", heb je dat opgepikt uit de soapscene? Verwijt de ander wat je zelf doet. Geef het volk een gemeenschappelijke vyand. Vertel een leugen zo kolossaal dat niemand zelfs maar kan denken dat het niet waar is. Dat is wat nu gebeurt, met aanhangers hier op 't forum.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 24 december 2020 om 13:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echo's zijn reëel, en kunnen met behulp van de nodige apparatuur worden gemeten. Ze worden eigenlijk nooit opgeroepen, maar al dan niet met behulp van apparatuur opgewekt. In zeldzame gevallen komen ze 'spontaan' tot stand, bijvoorbeeld tijdens een onweer in de bergen. Reminiscenties daarentegen worden wél opgeroepen, en worden vooral bepaald door de herseninhoud van diegene(n) bij wie ze tot stand komen. Er kan (/kon) uiteraard ook bewust op worden aangestuurd door diegene die ze veroorzaakt(e). We zouden het "patrickve" eens moeten vragen. Wat diens 'discours' - en enkel het zijne, niet dat van die debielen van de jaren dertig - betreft: het werd tot nu toe nergens ter wereld in maatregelen/reglementen/wetten/... omgezet, en staat nog steeds ter discussie. Er is niet de minste reden tot angst voor represailles bij het in twijfel trekken (van elementen) ervan, integendeel zelfs. Het heeft evenmin al tot oversterfte geleid. Kunnen we hetzelfde zeggen van het 'discours' van de 'experten' dat wél in échte "bon ton" en bijgevolg ook maatregelen/reglementen/wetten/... werd omgezet? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 24 december 2020 om 13:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zijn niet de bewoners van de woon zorgcentra die vragen om heel de wereld in lockdown te plaatsen dat doen de virologen en de ziekenhuizen. Het feit dat vooral 70+ sterven aan covid doet wat dat betreft niet ter zaken. Zij vragen niet om die maatregelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk kunnen mensen doorbijten. Ik heb geen enkel probleem om bepaalde dingen te laten. Maar als ik doorbijt dan staat daar wel iets tegenover, dan heeft dat een reden en een bepaald doel. Studeren is voor mij ook vaak doorbijten geweest maar dat was niet echt een probleem omdat er een doel was. Mensen opsluiten die niks op hun kerfstok hebben, dat heeft geen doel of nut, tenzij het doel de maatschappij om zeep helpen is, maar dat is dan een doel waar ik niet achter sta.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het allergrootste risico is klaarblijkelijk gereserveerd voor diegenen die nu in een WZC op 'vaccin' liggen te wachten, en op 'verzorging'. Ik vraag me af hoe blij dié zich nu voelen met 'het beleid'.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is inderdaad nergens goed voor, maar ik begin langzamerhand te vrezen dat we beter naar de maan kunnen beginnen te huilen. Hopelijk vergis ik mij extreem-grondig.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
drama verkoopt
![]() |
![]() |
#135 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan het echter nergens terugvinden dat er ooit ergens de horeca werd gesloten. Ik kan het echter nergens terugvinden dat er een verbod was om je familie te bezoeken. Ik kan het echter nergens terugvinden dat de toegang tot medische verzorging werd ontzegd. Ik kan het echter nergens terugvinden dat non-food winkels werden gesloten. Ik kan het echter nergens terugvinden dat scholen werden gesloten. Ik kan het echter nergens terugvinden dat je zelfs geen sokken of onderbroek meer mocht kopen in de winkels. Tijdens WWII draaide de horeca op volle toeren in Europa. De horeca kende in die periode zelfs hoogdagen. Want veel gewonde Duitse soldaten kwamen in de west Europese steden herstellen. Veel Duitse soldaten kwamen in de west Europese steden bekomen van hun periode aan het Oost-front. Na de bevrijding werden veel jonge vrouwen zal behandeld als landverraders om dat ze samen met de Duitsers feestjes hadden gevierd. Café's werden vernield omdat ze Duitsers hadden bediend. Citaat:
Men deelde geen geransoeneerde producten en deed niet aan ruilhandel. Dat was niet winstgeven. Men verkocht ze op de zwarte markt in de steden en vergaarde rijkdom om de rug van hen die geen tuin hadden. Citaat:
Citaat:
De bejaardenbond moet dus maar gewoon stoppen met zagen en met hun leugens dat zij het nog moeilijker hadden tijdens WWII. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Minister-President
|
![]() Deze generatie die zulke voorstellen doet zouden ze beter een pikhouweel ? en een zware hamer ???? in hun pollen stoppen, dan zouden ze nog iets nuttigs doen inplaats van hele dagen van s'morgens tot s'avonds het forum vol te spammen met hun onozele praat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |