![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() neen, man, een gezond lichaam is er in eerste plaats om te beschermen tegen ziekte en te sterven (van een ongezond lichaam dan, want dood ga je toch...)
![]() |
#122 |
|
![]() make up your mind. Ofwel reduceert het vaccin de ernst van de ziekte en ben je minder besmettelijk, en helpt het dus om de epidemie in te tomen, ofwel niet. Maar beiden kan niet
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vaccinaties kunnen wel degelijk gevaarlijk zijn, dat heb ik hier al duidelijk aangetoond https://forum.politics.be/showthread.php?t=258234 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn oudere gezonde mensen, zelfs bejaarde gezonde mensen. Daarom zijn ze niet minder kwetsbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bovendien liggen er ongetwijfeld nog andere, onbekende verrassingen op termijn in het verschiet door vaccins die niet eens beschermen, mogelijk werkt je afweersysteem dan helemaal niet meer, zelfs niet voor een verkoudheid, wie zal het zeggen? Misschien eens navragen bij de tv-waarzeggers met kristallen bol?
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan moet je ook ieder medicijn wantrouwen. Niets wordt op langetermijneffecten getest. Het resultaat stel je pas later vast, misschien jaren nadien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zit wel te koken als ik bijdrages lees dat men de "oudjes" moet afzonderen desnoods in kampen of gewoon liquideren. Dat wordt dan geschreven door individus die hier blijkbaar wel de ganse dag door de tijd hebben en tot méér dan 20 bijdrages afleveren tijdens normale werkuren. Economisch zijn die dus niet veel waard, en als ze het doen tijdens hun "werkuren" bestelen ze op de koop toe hun werkgever. Indien er moeten afgemaakt worden zou men met deze, minst waardevolle, moeten beginnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
een ongezonde 50-er is kwetsbaarder dan een gezonde 80-er. gebruik VOORAL de voedselpiramide van de overheid niet. Anders behoor je tot categorie 1.
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
Tenandere, zie je niet dat ze ons gewoon tegen mekaar opzetten? Verdeel en heers!
![]() |
![]() |
#133 | |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is een paradox, dat kan je per definitie niet zelf beoordelen, want oordelen doe je dan net met behulp van de geest die beoordeeld wordt.
Citaat:
Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 24 maart 2021 om 17:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://www.gezondleven.be/themas/vo...edingsdriehoek |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gij gelooft toch al een heel jaar wat ze zitten te voorspellen want ze weten nooit van iets! En achteraf wordt duidelijk dat ze er weer mijlen ver naast zaten met hun waarzeggerijen, de tv-kwakzalvers! Zelfs na 30 jaar blijven de wetenschappelijke bewijzen van vaccinatie schade ONTKEND worden omdat ze die in de doofpot staken voor winstbejag van big farma! De lange termijn effecten van vaccins zijn wel degelijk gekend, bewezen en gedocumenteerd en niet enkel door de farmaceuten maar die resultaten, die FEITEN worden nog steeds opzettelijk VERZWEGEN voor het publiek voor vanzelfsprekende redenen, daar hoef je helemaal geen raket geleerde voor te zijn, enkel logica en gezond verstand voor gebruiken. De wetenschappelijk bewezen FEITEN van eerdere vaccinatieschade, de resultaten van langetermijneffecten na jaren ZIJN er, maar die werkelijkheid en onweerlegbare feiten worden straal genegeerd en verzwegen. Het duivelsgebroed zag een uitgelezen kans om door een georkestreerde pandemie de echte killer, vermomd als 'verlossend vaccin', aan gewillige, bange schaapjes te verlappen om de wereldbevolking uit te dunnen - wat ze trouwens zelf en openlijk al verkondigden. De grote klap moet en zal dus nog komen: gevaccineerden zullen bij bosjes sneuvelen en dat zal dan weer de smoes zijn om de dictatoriale strop nog wat meer aan te trekken door 'tijdelijke, noodmaatregelen' te verstrengen voor de volksgezondheid want natuurlijk heeft het vaccin daar dan niks mee te maken of wat dacht je? (Waarom wordt alles uit de kast gehaald om mensen te overtuigen zich vrijwillig te laten vaccineren??) En dat zal dan de gevaccineerden hun eigen schuld zijn want ze hebben zich vrijwillig aangeboden op aandringen en door misleiding van eenzijdige propaganda van hypocriete leugenaars waarvan ze geloofden dat dit killer vaccin hun gezondheid zou beschermen en hun leven zou redden terwijl ze afgemaakt worden. Dan zullen de tv-virologen ook nog komen liegen dat ze gewaarschuwd zouden hebben voor de risico's van de vaccins en ook dat zullen goedgelovige idioten dan nog slikken. Zo zal het gaan, de tijd zal het leren en ik heb niet eens een kristallen bol maar ik herken waartoe kwaadaardige opzet leidt als ik het zie naarmate het zich ontvouwt.
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan men bijvoorbeeld eens niet beslissen om mensen gratis het openbaar vervoer te laten gebruiken ? Of om gedurende beperkte tijd gratis te laten parkeren ? Schaf nu even die zever over parkeerschijven parkeerbonnen en al dat gezeik ven af ![]() Of het cannabis gebruik even te gedogen ? Of de snelheidsbeperkingen op sommige stroken autoweg eventjes vrij te laten ? Of om de belasting aangiftes wat op te schorten ? Neen dat is blijkbaar allemaal te veel gevraagd .....alleen het voetballend schorremorie mag blijven genieten de rest moet lijden. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 maart 2021 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||