![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Deze avond om 19h is er blijkbaar een debat tussen Maarten Boudry & Michael Verstraeten via ZOOM en met de mogelijkheid om vragen te stellen via chat.
Voor de geïnteresseerden: https://www.viruswaanzin.be/post/cor...en-debat-waard |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Schepen
|
![]() En de Ranzige mag weer volop gaan genieten van het BV'schap:
https://www.hln.be/binnenland/marc-v...rden~af888077/ Hoera, we zijn weer vertrokken...!
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja , dat is idd 'to the point'.
![]() |
#124 |
Minister
|
![]() Ge ziet toch zo dat die ongevaccineerden dan lock-down-feestjes gaan organiseren waardoor de bezetting nog harder zal stijgen eh..?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Daarna de borelingen? Daarna de huisdieren? Dan de boerderijdieren? De vaccin massaproductie mag natuurlijk nooit meer tot stilstand komen... "Het dansfeest" moet non-stop kunnen voortduren... Nietwaar Ranzige? ![]()
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Minister-President
|
![]() Net telefoon gehad van ene bij ons op het werk, dat hij ziek was en zich had laten testen en hij was positief. Weer een dubbel gevaccineerde die ik bij op het lijstje kan zetten. Ik vind dat wel straf want de meesten van mijn leeftijd hebben pas in Augustus hun 2de spuit gehad en ik ken nu wel echt meer besmetten en zieken dan vorig jaar zonder vaccin.
Enkel een klein probleempje, die kerel is redelijk veel bij mij op de bureau geweest. Wie weet krijg ik het dus nu ook, maar ironisch genoeg zou ik het dan krijgen van ene met een groen pasje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Schepen
|
![]() Hoezo? Worden jullie nu echt achterdochtig? Zo opeens, na twee jaar...?
![]() |
#131 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
https://pnws.be/sciensano-3-op-10-ni...uis-met-covid/
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Parlementslid
|
![]() Sorry Victor, ik ben al heel lang achterdochtig, maar wil niet onmiddellijk allerlei complottheoriën gaan spuien. Ik luister liever naar wetensch inzichten van echte onafhankelijke kenners hier op het forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk in Frankrijk: https://www.gouvernement.fr/info-cor..._non_vaccinees Dat zijn de incidenties bij gevaccineerden en niet-gevaccineerden. We zien een factor 3 ongeveer. Aangezien er veel meer gevaccineerden rondlopen, en aangezien gevaccineerden zich veel minder moeten testen (enkel als ze symptomen hebben en goesting om zich te laten testen, want zij kunnen geen contact persoon zijn per definitie, haha) wil dat dus zeggen dat de echte incidentie waarschijnlijk dezelfde is, en er dus veel en veel meer besmettingen van gevaccineerden (door gevaccineerden) gebeuren, dan van ongevaccineerden door ongevaccineerden. Kortom, het smoesje van "gevaccineerden zijn zelden besmettelijk" waarvan we al sinds begin deze zomer WETEN dat het verkeerd is, is nu totaal niet meer vol te houden. Het punt is dat dat niet erg is. Gevaccineerden mogen best besmet rondlopen, ze zullen niet anders kunnen. We moeten ophouden met besmettingen willen tegen te houden. Laatst gewijzigd door patrickve : 13 november 2021 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
|
![]() Citaat:
tijd voor een omgekeerde lockdown. Alle bejaarden worden thuis verplicht opgesloten, en de rest van de samenleving kan verder met zijn leven
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
|
![]() geen genade, na anderhalf jaar van dit gezever wordt het tijd dat het stopt
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het laatste rapport eveneens: ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nog steeds alle vertrouwen. Heb vandaag mijn uitnodiging voor de Pfizer booster van 20/11 laten verplaatsen naar 24/11. New York, here we come!
|
![]() |
![]() |