![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Van mij mag de moslimgemeenschap haar deuren open zetten tot ze gemeenschappelijk een verkoudheid krijgen, van mij moet men geen toenadering / interesse 'whatsoever' verwachten. Een groep mensen die neerkijkt op onze levenswijze - zij wonen bij ons remember? - en er op sommige onderwerpen zelfs vierkant zijn botten aanveegt hoeft van mij geen greintje sympathie te verwachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#127 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Parlementslid
|
![]() Telefacts nu ook gezien. Eerst en vooral moet er gezegd worden dat dit TV is en dat alles opgezet spel is en een boodschap uitsuurt die de boodschap is van de maker. TV is fake, maar vantijd kun je wel interssante dingen meepiken.
Ik kanwel begrijpen dat verhuurders wantrouwig zijn. Ze zijn niet rascistiich ingesteld, maar zijn gewoon wantrouwig. Bv. dat met een contract van 1 jaar ipv 3 jaar is geen slechte initiatief (het moet dan wel uitgevoerd worden naturlijk). (werd slecht geacteerd in deze scenes ![]() Werkegevers daarentegen kunnen wantrouwig zijn maar dat mag niet wegen op hun beslissing. Een gesprek kan wel een beslissing maken. Hier zag je ook het fakegedeelte in de uitzending. Iemand die iemand moet gaan aannemen gaat heel dikwijls luisteren naar de vroege werkgever van zijn solicitanten. Met een fake cv kom je dus niet ver. Quota's zijn uit den boze, de geschikste persoon moet op de juiste plaats komen. Ras mag hier geen onderschijd maken. Die moslims mogen zeggen wat ze willen, ik heb er wat boeken over gelezen enzo en in de koran staan fragmeneten in die toelaten de moslims onverdraagzaam te zijn tegen over de niet-gelovigen. De islaam staat nog in de middeleeuwen en het wordt tijd dat ze hun verlichting eens doormaken. Wat ik me weer afvroeg is waaromdat ze het weer over moslims hadden als het over allochtonen gingen. Juist, de meeste problemen komen uit de hoek van de islam... nog een mooi citaat was: "Het is een paradijs voor de moslims. Belgie is de beste plaats voor moslims" Wat zijn ze dan toch aan't klagen? Nog iets, Groen Rechts. Wat een zieke partij is dat? Mensen die hier geboren en opgegroeid zijn, zelfs al werken, uitwijzen ![]() Laatst gewijzigd door lustige lezer : 22 december 2004 om 01:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() De percentages Vlamingen die het knuffelbeleid tav vreemdelingen beu zijn groeien aan! Voornaamste van de ganse uitzending.
En voorts: wijze woorden vanwege Wolf. Wat betreft die volksverraders die denken zich te kunnen / mogen bekeren tot de islam: voor mijn part mogen die de doodstraf krijgen wegens grove vorm van subversieve activiteiten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() KBC heeft het bewezen en een andere openbare instelling heeft ze bevestigd ! waarom zijn de walen anders tegen de splitising van de sociale zekerheid of Vlaanderen Onafhankelijk... juist omdat ze anders op hun blote kont zitten !!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze soort polls betrouw ik meer daar ze anoniem zijn, er is geen schroom, echte vrije meningsuiting en er ontstaat geen remming !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Kijk, de oplossingen die het VB biedt zijn niet realistisch. Allochtonen van de 2de, 3de generatie zullen nooit naar hun land van herkomst gestuurd worden. Hun land is, face it, België. Wanneer mensen met jouw mentaliteit blijven handelen komen we nooit tot een oplossing. Op die manier blijven we in de vicieuze cirkel: Marokkaan krijgt geen kansen, frustratie bij de Marokkaan, Marrokaan zorgt voor overlast, frustratie bij de Belg, Belg geeft Marokkaan geen kansen... Welk beginpunt je voor dit simplistisch cirkeltje wil geven kies je zelf maar. Het wordt tijd om de cirkel te doorbreken. Hiervoor zijn inspanningen nodig van zowel de allochtone als de autochtone bevolking. Met verdraagzaamheid bereik je veel meer dan met haat... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
IS DAT RACISTISCH???? Ge kunt al een polleke geven aan Pater Leman. Die beschuldigt ook iedereen omdat die de waarheid zegt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moette gij di Rupo of Stevaert nie gaan boren? en ik klap hoedak wil!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die zijn ook voor niks goed, en slim zijn ze zeker niet. Marokkanen en Walen kunnen elkaar al een polleke geven qua IQ en werklust |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |