![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
| Bekijk resultaten enquête: Hoe lossen we de overbevolking van de gevangenissen op? | |||
| Miljarden voor nieuwe gevangenissen en cipiers en werkingskosten. |
|
2 | 28,57% |
| Gevangenisstraffen niet uitvoeren. |
|
0 | 0% |
| Zeg het maar |
|
5 | 71,43% |
| Aantal stemmers: 7. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er kunnen er zijn met drugs maar ook... met een bom! Tijdens het speeluurtje van onze gevangenen, dat zou misschien een mooie opkuis kunnen zijn... |
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Geld uitgeven aan nieuwe gevangenissen?
Menen ze dat echt zelf? Al wat hier zit van andere origine moeten hun opgelegde straffen uitzitten in hun eigen landen? Dan hoeft men geen gevangenissen bij te bouwen. Waarom is datadiefstal beste optie? Er zijn hier in het land gevangenen genoeg die in bepaalde gevallen een tweede kans verdienen, geen moordenaars verkrachters dat is vuurpeleton dit om de brave burger niet op kosten te jagen voor bepaalde personen hun onderhoud. Laatst zag ik nog in een serie op BBC een gevangenis: bed betonplex, matras en wc voor de rest kale muren????? Zou dat sommigen op andere gedachten kunnen brengen???? De weegschaal van Vrouwe Justitia zal terug deftig moeten geijkt worden want zij hangt scheef. Wie gaat zich daar met bezighouden, wie heeft dat lef????
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : Vandaag om 09:44. |
|
|
|