![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Staatssecretaris
|
![]() Nogmaals, het was niet allemaal geld. Het was een paneel. Straf hè.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar wat op televies t ezien was, manman, ik had van dat project nooit gehoord. Maar die walen weten wel hun geld te verkwisten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
stel: elk betaalt 20.000 inkomensbelasting per jaar dit is normaal een opbrengst voor het brusselse gewest (althans bij fiscale autonomie van de gewesten): 500.000 * 20.000 en dit is, uh oh, 10 miljard euro ik moet altijd glimlachen als ik flaminganten om fiscale autonomie hoor roepen ![]()
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen. Laatst gewijzigd door gm10 : 7 januari 2005 om 23:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#130 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#131 |
Parlementslid
|
![]() 22 wat heeft dat ermee te maken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ondertussen heb ik behalve rimpels ook meer financiele verplichtingen en is het niet zo evident dat mijn partner er zo maar even tussen uit knijpt om ne kleine te produceren bovendien stelt zij zich de vraag wat een break van pakweg 18 maand voor gevolg zal hebben op haar toekomstige carriere het geval VDB is wellicht niet enkel voor mij herkenbaar en interessant denk nog eens aan mij binnen 10 jaar of zo!
![]() |
![]() |
#134 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
hun belastingen liggen wellicht hoger dan 20.000 en ik negeerde ook de vennootschapsbelastingen laten we zeggen dat brussel 7 a 8 miljard naar VL ziet vertrekken - akkoord?
![]() |
![]() |
#135 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De stromen waar jij over spreekt zijn inderdaad ook niet helemaal correct. Maar waarvoor dienen die belastingen van de Vlamingen? Ze wonen toch in Vlaanderen, het is toch Vlaanderen die betaalt voor de zaken waar zij van genieten, en niet Brussel. Uiteraard is dat nie voor alles zo, en in dat geval moet er misschien wel een oplossing gezocht worden. Maar het is dus een enorm verschil met de transfers tussen VL en WA. Laatst gewijzigd door instromaniac : 8 januari 2005 om 01:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Jullie zijn echt onvoorstelbaar! Als iemand dan eens iets publiceert dat tegen jullie dogma's ingaat is het meteen iemand van de "Vlaamse kliek". En dan nog durven beschuldigen van leugens? Waarom niet eens zijn werk weerleggen? Of is dat te moeilijk voor iemand die op z'n weblog alleen maar haat kan uitspuwen en nogal een groot gebrek toont aan objectiviteit en nuancering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
[size=1]Het zal toch pas zijn na de Vlaamse onafhankelijkheid dat de Brusselaars de échte gevolgen zullen doorhebben.[/size]
![]() |
![]() |
#140 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Goeie en nuttige actie van n-va.
Mag ik hen dan ook vragen de splitsing van de sociale zekerheid onverwijld op het forum te agenderen?