![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
![]() Citaat:
Allez jong, is dat zo? Heb ik een site over de NAZI's? Loop ik mensen achterna die NAZI-sites hebben? Doe ik onder mom van freedomfighterbashing aan revisionisme en negationisme? Maak ik bij iedereen die niet links extremistje wil meespelen de link naar de NAZI's? Dit zijn nochthans schoentjes die jou enorm precies passen hé Pietje (what's in a name ![]() Noem ik jou daarom te pas en te onpas bij gebrek aan argumenten een NAZI? Neen hoor, ik vind dat als jij samen met Triangeltje de amateurnazi wil uithangen dat dat moet kunnen alhoewel het niet echt mijn ding is. Ik vind dat uw NAZI beleving, hoe ziek ook, een vorm is van vrije meningsuiting en wie ben ik om U deze vrijheid af te nemen. Citaat:
Maar dat neemt niet weg dat ik fier ben op mijn achtergrond. Evenwel moet ik je ontmoedigen moest je hopen dat ik op welke wijze dan ook zou kunnen worden gelinkt met uw NAZI obsessie. Daarom zou ik U gratis de volgende raad willen geven: Zoek iemand zoals Triangeltje om in obersturmbahnfuhreruniformpje met jou te komen spelen. Zoals ik reeds eerder meldde: dat is niet mijn ding. Ik hou eerder van een goed gesprek tussen gelijkgezinde centrum rechtse Vlaamse Mudjahedin en heb met uw ziekelijk obsessief NAZIgedoe niets van doen. Citaat:
Maar ook hier moet ik je teleurstellen. Als je een NAZI madame zoekt ben je ook bij mij aan het verkeerde adres: ![]()
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#123 | |
|
![]() Citaat:
Ik wist dat wel hoor: De meeste Vlaamse mujahedin die ik ken kunnen in hun pacifisme met iedereen overweg. Bij de linkies echter ligt dat spijtig genoeg helemaal anders hé. Maar niet getreurd: bij elke verkiezing hier te lande merken we dat er meer en meer mensen het pad van het gezond verstand en dus Vlaams pacifisme kiezen.
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Pietje : 7 januari 2005 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 7 januari 2005 om 22:17. |
|
![]() |
![]() |
#126 |
Vreemdeling
|
![]() [font=Verdana]Links heeft een nieuwe website gestart tegen het Vlaams Belang, www.blokwatch.be. Het is een mooi gezelschap: ABVV-bediende en De Morgen-journalist Marc Spruyt, ex-VMO-lid 'Piano', en extreem-links Groen-lid Patrick Coeman.[/font]
[font=Verdana][/font] [font=Verdana]Uiteraard zegt het olijke stel dat ze de democratie willen verdedigen tegen de slechterikken van het Vlaams Belang; laat ons dus eens kijken wat zij met 'democratie' bedoelen.[/font] [font=Verdana][/font] [font=Verdana]Patrick Coeman van Blokwatch, oud-kabinetsmedewerker van Groen, is ook de baas van antifa.net. [/font][font=Verdana]Antifa biedt gratis internetruimte aan aan de meest gewelddadige en extreem-linkse anarchistische groupuscules uit binnen en buitenland. Overdreven? Kijk zelf even. Eén van de websites van Coeman is [size=2]afa-cz.antifa.net[/size], ‘tsjechische Antifascistische actie’. Op de website klik je links ‘fotogallerie’ aan; een met bivakmuts gemaskerde relschopper begroet u. Vervolgens kan je kiezen uit de vele foto’s van ‘heldendaden’ die de extreem-linkse knokploegen verzameld hebben. Kiest men bv. de link ‘Mei 1999 Praag’, dan kan men foto’s bewonderen van extreem-linkse chaoten die een politiewagen en straatmeubilair vernielen. Maar er is voor elk wat wils: in elkaar getrapte rechtse jongeren, bloedende tegenstanders, vernielde Mac Donalds-filialen, brandende barricades, etc. Allemaal op het net, dankzij het project ‘antifa’ van Patrick Coeman.[/font] [font=Verdana][/font] [font=Verdana]En die man gaat nu met 'blokwatch' de democratie verdedigen... [/font] [font=Verdana]En die man krijgt daarvoor de morele steun van professor [/font][font=Verdana]Jan Blommaert (RUG), professor Ronald Commers (RUG), professor Eric Corijn (VUB), de Liga voor Mensenrechten, professor Rik Pinxten (RUG), professor Pieter Saey (RUG), professor Sami Zemni (RUG)..[/font][font=Verdana].[/font] [font=Verdana][/font] [font=Verdana]Je zou erom lachen als het niet zo triest was: een rechts professor als Storme wordt ei zo na gelyncht omdat hij de antidiscriminatiewet een slechte wet noemt, maar linkse professoren mogen openlijk hun steun betuigen aan een man die via internet grof extreem-links geweld verheerlijkt en aanmoedigt. [/font] [font=Verdana][/font] [font=Verdana]Mag ik vermoeden, dat de geleerde proffen niet echt wisten waaraan ze hun naam verbonden?[/font] [font=Verdana][/font] [font=Verdana][/font] [font=Verdana] [/font]
#127 |
Burgemeester
|
![]() En binnenkort een dooie meer in België. Ha ja, maar die moslims mogen dat, want 't staat in hunne Koran. Ah ja...
------------------------------------------------------- Niet geven is geen vorm van geweld, anderen verplichten te geven is dat duidelijk wel. ------------------------------------------------------- Sovjet Rusland en vergelijkbare totalitaire landen zijn voorbeelden van naties die getracht hebben de vrijheid te elimineren. |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PS : Ik heb hier nog nergens de toenmalige koning in verdediging genomen. 8)
Laatst gewijzigd door Pietje : 7 januari 2005 om 22:29. |
|
![]() |
![]() |
#129 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
------------------------------------------------------- Niet geven is geen vorm van geweld, anderen verplichten te geven is dat duidelijk wel. ------------------------------------------------------- Sovjet Rusland en vergelijkbare totalitaire landen zijn voorbeelden van naties die getracht hebben de vrijheid te elimineren. |
|
![]() |
![]() |
#130 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#131 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() De stemmen van de "die hard" nazaten van de collaborateurs zouden kunnen verloren gaan, maar respectabel worden, heeft zo een prijs.
![]() |
#132 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er is genoeg te vinden.. google! ![]() En je moet vooral eens zoeken op dat bedrijf waar ie gewerkt had, IG farben, gepatenteerd op .. zyklon-B ![]()
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 7 januari 2005 om 23:20. |
|
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die Lockheed -affaire in de jaren 70 was al lang bekend, en werd hem vergeven.
![]() |
#134 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Over Steve Stevaert: "Sinds hij voorzitter is geworden, is de partij helemaal de populistische, autoritaire weg opgegaan. Zijn verhaaltjes zijn simplistisch. Hij beschouwt de kiezer als een infantiel wezen, een consument die direct moet bevredigd worden." |
|
![]() |
![]() |
#135 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() 'Oorlogsmisdadigers van het eerste uur', dat moet je mij toch eens uitleggen, Piet Snot.... 8)
![]() Over Steve Stevaert: "Sinds hij voorzitter is geworden, is de partij helemaal de populistische, autoritaire weg opgegaan. Zijn verhaaltjes zijn simplistisch. Hij beschouwt de kiezer als een infantiel wezen, een consument die direct moet bevredigd worden." |
|
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
"In" de oorlog zat hij veilig met de koninklijke familie in Engeland. ... Pittig detail: hij leerde vliegen in een [font=Arial Black][size=3]Fieseler[/size][/font] "storch".
![]() |
#137 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Exclusieve Blokwatch produkten
Blokwatch webshop Uw zoekopdracht heeft niets opgeleverd. ![]()
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#139 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://www.histocasa.nl/content/arti...ernhard2.shtml http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=it...twerk&a=145336 http://www.timesonline.co.uk/article...384856,00.html zelfs via indymedia ![]() en hier iets over die IG Farben waar ie werkte http://www.zyklon-b.info/firmen/farben.htm en daar is die lockheed-affaire maar 'peanuts' tegen beter zo, ongelovig pietje? 8)
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pietje : 7 januari 2005 om 23:58. |
|
![]() |