Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 februari 2005, 07:48   #121
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spaz322
Nee dat zeg ik niet. Je moet mainstream media bekijken als "de waarheid" afhankelijk van het Regime waar ze onder zitten. Het is de waarheid zoals ze willen dat je die weet. En zoals ik reeds zei is er dikwijls een slip-up waardoor ongecensureerde informatie naar buiten geraakt. Als je de media wat kent dan merk je vanzelf wanneer zoiets gebeurd. En zoals sommige mensen al terecht opmerkten zijn de media in amerika iets critischer dan hier. Dus kan je sommige dingen echt wel aannemen zoals ze live de ether in gaan.
Dus jij weet hoe je kunt zien aan de mainstream media wanneer ze onzin uitkramen. Toevallig is dit altijd wanneer het gaat om iets positiefs over BUsh of amerika of wanneer het recht tegenover jou beweringen staat. Komaan, niet zeveren nu é.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2005, 07:52   #122
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spaz322
Dat gebeurd ook. Er komen steeds meer en meer mensen naar buiten die niet langer kunnen zwijgen. En nu komt de donkere kant van de mainstream naar boven. Ze zijn allemaal op de patriotistische kar gesprongen sinds 9/11. Indien je het voorwoord van Michael Moore's, Stupid White Men, leest, dan zal je merken hoe de media kan omslagen van critisch en sceptisch naar ultra nationalistisch en bena fungeerd als propaganda agentschap. Vele van de echte getuigenissen worden geridiculiseerd door de mainstream media. Er is een rechtzaak op poten gezet waarin meer dan 400 families van overlevenden van 9/11 hun stem willen laten horen in de overtuiging dat het een inside job was. En ze dagvaarden maw de amerikaanse overheid, het witte huis in het bijzonder.

Wat bedoel je dan met verhaaltjes? De meeste bronnen die ik lees vermelden uitgebreid hun bronnen. Deze zijn meestal afkomstig uit gerespecteerde uitgaves, boeken, artikels,.... Wat kan je nog meer wensen dan? Een video van Rumsfeld die met een stuurknuppeltje in de hand en zijn vinger op de nuke-trigger? Cheney die de kapers persoonlijk afzet met zijn limo?
Feit is dit:
De FBI heeft alle videobewijs in beslag genomen en heeft er nooit iets van vrijgegeven. (heb het dan over de aanslagen zelf )

En nogmaals kom zelfs eens met bewijs af, bouw desnoods zelf zo'n hoax-siteje.
Onzin, de media heeft duidelijk laten merken vooral na de start van de oorlog in irak hoe anti-Bush ze wel niet zijn, dus kom niet af dat ze aan sensuur doen ofzo é.

Ik kan het je nog vele keren uitleggen maar het werkt toch niet dus zal ik het proberen door wat vragen te stellen. Nu nog wachten op een duidelijk antwoord. Ik ga met 1 beginnen en we zien wel waar het eindigd. Probeer enkel op de vraag te antwoorden ok.

Wat is nu het echte bewijs van de explosieven waarmee de torens in elkaar zijn gezakt?
Oud 2 februari 2005, 11:18   #123
spaz322
Burgemeester

Standaard

Ik zeg ook niet dat ze echt kritisch zijn. De durven af en toe eens een slip-up maken waardoor het echte verhaal erdoor komt nog voor de censuur machine in werking is kunnen treden.

De kritiek vanuit de amerikaanse media is partisan. Fox zal altijd kappen op de democraten. The New York Times zal altijd kappen op de republikeinen....
spaz322 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2005, 18:22   #124
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De kritiek vanuit de amerikaanse media is partisan. Fox zal altijd kappen op de democraten. The New York Times zal altijd kappen op de republikeinen
Geen uitzondering dus.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be