Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 maart 2005, 18:01   #121
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Wat is trouwens die kleurige substantie over zijn voorruit?
linkse kots...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2005, 18:02   #122
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
ben zelf in Leuven geboren... maar niets tegen Leuvenaars op zich.

maar ook vorig jaar was het na een AFF betoging hommeles met tal van vernielingen, er was zelfs een brandstichting... ook van dat links krapuul
Al een geluk, dat het (extreem) rechts krapuul zo'n lieverdjes zijn.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2005, 18:07   #123
Duvelke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

te zaleg gewoon hahaha stommen dewinter
Duvelke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2005, 18:13   #124
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Monocle
Tiens, dan weet jij al weeral meer???
Ik wist nog niks van het feit dat er 6 "linksen" rond de auto gesignaleerd waren. Trouwens hoe weet jij zo zeker dat het "linksen" waren???
Wat natuurlijk niet de daad goed praat.
Je mag FDW dan nog zo'n belachelijke "loser" vinden, zijn tuuteke daar komt men niet aan. Je kan hem op genoeg andere dingen pakken.
Awel manneke, je gelooft het of niet maar zo werd het tijdens het nieuws van twee uur vannacht op radioI gezegd.

Niet te geloven, hé?

Ik zou trouwens willen dat jij je valse beschuldigingen hier en nu intrekt want ik heb FDW enkel 'niet mijn beste vriend' genoemd.
JIJ maakt daar even een 'belachelijk lozer' van.
Oud 2 maart 2005, 18:14   #125
mulder7
Schepen

mulder7's schermafbeelding

Standaard

Eerst 's mensen eigendom aanvallen, en aangezien ze van ook maar enig normbesef verstoken zijn, hebben ze het straks ook de persoonlijke integriteit van Dewinter gemunt.. maar als dat gebeurt, zullen de linkiewinkies het nog een georchestreerde actie van het VB noemen. En hoe gaat het verder met de ongetwijfeld extreemrechtse briefschrijver van Remmery, al gevonden? Toch spijtig dat het o zo stil blijft daarrond, niet?
Professor en historicus Luc De Vos: (...) België en 's lands belangen zijn al langer een utopie. Niemand ijvert ervoor. Het land bestaat nog bij gratie van de monarchie en de nationale voetbalploeg. Restanten uit een verleden, zonder slagkracht in de moderne politiek (...), HLN, 23/9/2004, p.12.
mulder7 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2005, 18:21   #126
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door @lpha
Wat deze draad trouwens in maatschappelijke discussies.
Of is de vernieling van FDW zijn wagen ook al een maatschappelijk probleem?
Ga bij de moderatie klagen als het je niet zint.
Ik poste mijn topic bij politiek binnenland omdat ik er tot vanmiddag niets meer over hoorde.
De moderatie heeft mijn topic samengevoegd met een andere die al liep maar die ik miste....
Omdat hij bij de maatschappelijke discussies stond.

Jij moet dus bij de 'Suggesties en Mededelingen' zijn inplaats van hier.
Oud 2 maart 2005, 18:27   #127
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mulder7
Eerst 's mensen eigendom aanvallen, en aangezien ze van ook maar enig normbesef verstoken zijn, hebben ze het straks ook de persoonlijke integriteit van Dewinter gemunt.. maar als dat gebeurt, zullen de linkiewinkies het nog een georchestreerde actie van het VB noemen. En hoe gaat het verder met de ongetwijfeld extreemrechtse briefschrijver van Remmery, al gevonden? Toch spijtig dat het o zo stil blijft daarrond, niet?
D�*�*r zeg je zoiets!
Maar daar waren de daders direct aangewezen!

Ze snappen het allicht niet maar op die manier maken ze FDW uiteindelijk wél een vriend van mij.
Ik wil mijn auto ook nog altijd veilig ergens kunnen parkeren, ook al ben ik het niet eens met de PC-gekken.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 2 maart 2005 om 18:28.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2005, 18:29   #128
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yossarian
Het straalbezopen 'eigen volk' dat vorig jaar na een VB-congres een allochtone peuter in elkaar sloeg, zag er anders niet al te 'fatsoenlijk' uit.
(moet ook niet van mij, maar ze moeten hun gore poten in bedwang houden)
idoot... idioter... idiootst... jij gaat van kwaad naar erger

een peuter...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 2 maart 2005, 18:31   #129
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot
negen kansen op tien dat ne VB'er dat zelf heeft gedaan.. Om aandacht te krijgen natuurlijk en de linksen/allochtonen zwart te maken ...
dat we daar niet eerder aan dachten... simple mind
Oud 2 maart 2005, 18:32   #130
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
houden wij ons niet mee bezig...
Oud 2 maart 2005, 18:34   #131
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Wie hebben ze allemaal al vermoord?
Hoeveel onschuldigen hebben ze al in elkaar geslagen?
Wiens geld hebben ze gepikt?
Wanneer hebben ze zich schuldig gemaakt aan corruptie?
Waar staan hun gaskamers?
Of hun wapenopslagkamers?
Hun legers?
Hun waterkanons?
Zijn hun gedachten alleen voor jou al zo gevaarlijk dat ze er jou mee zouden kunnen overtuigen?

Wat zever je dan?
Oud 2 maart 2005, 18:35   #132
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door @lpha
Wat deze draad trouwens in maatschappelijke discussies.
Of is de vernieling van FDW zijn wagen ook al een maatschappelijk probleem?
hij stond slecht geparkeerd... en de politie wou hem niet laten takelen...

ze hebben dan maar geprobeerd op een andere manier... 't links krapuul
Oud 2 maart 2005, 18:36   #133
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Wie hebben ze allemaal al vermoord?
Hoeveel onschuldigen hebben ze al in elkaar geslagen?
Wiens geld hebben ze gepikt?
Wanneer hebben ze zich schuldig gemaakt aan corruptie?
Waar staan hun gaskamers?
Of hun wapenopslagkamers?
Hun legers?
Hun waterkanons?
Zijn hun gedachten alleen voor jou al zo gevaarlijk dat ze er jou mee zouden kunnen overtuigen?

Wat zever je dan?
rustig knuppel... straks wordt je aangeklaagd wegens moordpoging of door oorlogsmisdaden te relativeren
Oud 2 maart 2005, 18:38   #134
Grellig
Minister

Grellig's schermafbeelding

Standaard

Kijk,als ik zoiets lees en zie begint er bij mij binnen een ongeloofelijk gevoel binnen te sluimeren.Men maag krimpt samen........begin te zweten...........krijg hartkloppingen............Mogen we in ons bekrompen land nog niet meer aan politiek doen??!!
Maar goed,ik heb al tientallen mensen kunnen overhalen,die vroeger niet op het VB hebben gestemd,toch op het VB te stemmen.En dit is 1 van de grote redenen waarom ik mijn bed uitkom en ik zet mijn werk voort om zoveel mogelijk mensen te overhalen.Heb de foto al uitgeprint!
Grellig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2005, 18:38   #135
Luddo
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto
Ah, da's waar ook. Komt de aap uit de mouw!

VB-ers die uit alle macht wijzen op: "ja, maar, zij, eh, die maku ook dingutjus kapot, zie. Niet wij alleen om zij te bestraffen. Ook zij naar wij, eh, ons". Soort van rechtzet-politiek dus, om de bestraffende vinger (wéér) naar de gemiddelde linkse rakker of maffe Marokkaan te kunnen wijzen.

Van hogerhand opgelegd misschien?
Omdat ze nog steeds slachtoffertje spelen van de veroordeling misschien?

Wanneer wordt de subsidie trouwens ingetrokken, want VB heeft nu wel lang genoeg gespeeld met gemeenschapsgeld.
Leer lezen! Ik schrijf juist de het de VB'ers zijn die daar de boel in puin hebben gegooid!
Oud 2 maart 2005, 18:42   #136
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door lyot
negen kansen op tien dat ne VB'er dat zelf heeft gedaan.. Om aandacht te krijgen natuurlijk en de linksen/allochtonen zwart te maken ...
Juist. En dat is dus prima gelukt. Die aandacht.

Ik vroeg mij al af waar jij bleef met je veronderstelling.

Als FDW op een goeie dag onder een trein wordt geduwd omdat een linkse radiofiguur een even linkse idioot de pap in de mond geeft, dan heeft FDW het ook zelf gedaan om aandacht te krijgen, zeker?

Jullie hebben zelf niet eens door wat een addergebroed er van jullie geworden is door al die mooie voorbeelden die jullie zo gulzig naar binnen hebben gezogen.
Oud 2 maart 2005, 18:45   #137
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Dat extreem-links niet met democratie rijmt is al langer geweten. Maar voor alle duidelijkheid hebben linkse extremisten dat nog even willen benadrukken.

Hieronder het verhaal :

Hedenavond was VB-boegbeeld, fractievoorzitter in het Vlaams Parlement en in de Antwerpse gemeenteraad, Filip Dewinter aanwezig op een debat met Bart De Wever (N-VA) in de universiteit Leuven hetwelk georganiseerd werd door het Liberaal Studenten Verbond. Bij aanvang van het debat stonden er een zestal linkse manifestanten te protesteren tegen de aanwezigheid van Filip Dewinter.

Na het debat stelde Filip Dewinter vast dat zijn persoonlijk voertuig vernield werd. De voor- en zijruit van de wagen werden verbrijzeld met een verkeerspaaltje en de wagen werd besmeurd met verf, eieren en een onbekende smurie. De carrosserie van de auto werd bekogeld met allerhande projectielen waardoor deze volledig gedeukt werd. Het voertuig is dermate beschadigd dat het niet meer rijvaardig is en in een garage gestald moest worden.

Filip Dewinter heeft de feiten, gezien het debat binnen in de universiteit, niet zien gebeuren en heeft bij de Leuvense politie klacht lastens onbekenden ingediend. Meer dan waarschijnlijk zal er een verband zijn met de protestactie van de linkse manifestanten bij aanvang van het debat.

Het Vlaams Belang betreurt dat een democratisch verkozen mandataris van de grootste partij van het land andermaal het slachtoffer wordt van zinloos geweld en vandalisme. Tijdens politieke debatten kunnen voor- en tegenstanders hun argumenten op tafel leggen en kan er op een democratische manier gedebatteerd worden. Geweld en vandalisme horen daar in onze samenleving niet bij!
2005-03-02 00:44:00

Link naar de bron.

Hopelijk begrijpt hij de hint en trekt hij zich terug uit de politiek...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2005, 18:48   #138
Grellig
Minister

Grellig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Hopelijk begrijpt hij de hint en trekt hij zich terug uit de politiek...
Raf,beste vriend,iedereen mag aan politiek doen ja?Het is de kiezer die wel zal laten blijken of hij welkom is of niet oke??!!
Op naar de grote overwinning!!!!!!
Het Vlaams Belang,DE GROOTSTE PARTIJ VAN VLAANDEREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Grellig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2005, 18:50   #139
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yossarian
Vindt u PD's tegenslag een "maatschappelijke discussie"?

[size=1](tja, als Hitler niet kon kakken was het ook een staatszaak...)[/size]
Gezien de manier waarop het VB wordt aangepakt en waarop in Nederland zelfs politici worden afgeknald, lijkt zo'n voorval mij inderdaad niet meteen thuis te horen in K&K.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2005, 19:02   #140
Duvelke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Raf,beste vriend,iedereen mag aan politiek doen ja?Het is de kiezer die wel zal laten blijken of hij welkom is of niet oke??!!
Op naar de grote overwinning!!!!!!
Het Vlaams Belang,DE GROOTSTE PARTIJ VAN VLAANDEREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tuurlijk
wedde da ze nooit aan de macht kome?
Duvelke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be