![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() "Als ze het Blok veroordelen voor racisme dan moeten ze ook de fascisten, racisten en Vlamingenhaters van het franstalige FDF veroordelen voor racisme! " onderschrift "NVA"
U hebt gelijk. Samen met de NVA. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Vandaag gelezen in LLB: een professor aan de UCL heeft de motieven van de Vlaams Belang-stemmers onderzocht:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zit dat nu trouwens in elkaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat die klacht betreft zal dat ook weer veel geblaas zonder wind zijn geweest zeker? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraag het eens aan uw VB-vriendin Govaerts - wedden dat ge niet eens weet wie dat is?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Patriot!]Vraag het eens aan uw VB-vriendin Govaerts - wedden dat ge niet eens weet wie dat is?
![]() Marleen Govaerts ken ik inderdaad niet persoonlijk en heb ik ook nog nooit ontmoet, maar ik zie niet in wat daar nu toch zo komisch aan is. Ik ken wel andere minder bekende VB'ers als Jaak van den Broeck, Koen Bultinck en Frieda van Temsche. Maar ik zie echt niet wat daarvan het belang is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kwam NIET, by the way...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 12 maart 2005 om 21:12. Reden: Ik zie nu pas dat dit topic al hopeloos verouders is, zoals het flamingantisme zelf... |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#135 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zeer gevat hoor, op spelfouten reageren. ![]()
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eén enkel genie, kan moederziel alleen een uiterst correcte visie vertolken, terwijl de rest van de wereld (nog) niet rijp is voor deze pure waarheid en nog massaal 'mindere goden' en hun ideologie omarmt. Het nazisme had een kolossale aanhang, maar geen mens haalt het nu nog in zijn hoofd om dit gedachtengoed voor correct te verslijten. De BuB heeft zo een paar prachtige aandachtspunten. Ze worden niet Hare-Krishna-gewijs mantrisch door zwervende benden alom gechant. Electoraal zijn deze ideeën nog niet doorgedrongen in de taaie geesten van andersdenkenden. Ze zijn nog niet omnipresent in de verpolitiseerde media. Soms worden ze door hun bedenkers zelve in een vlaag van jeugdige politieke hubris vakkundig de nek omgedraaid. Maar hun intrinsieke waarde blijft. Sterk als een (vorsten)huis. Tot in de eeuwen der eeuwen. Amen. 8)
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(1) Hoe veel man was in Leuven op die ''actie''? (2) Hoever staat het met die klacht tegen N-VA? Dit kan niet moeilijk te beantwoorden zijn dacht ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |