![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar wat ik niet begrijp, is dat deze groep die minderheid crimineeltjes niet krachtdadig op hun plaats zet. Integendeel...soms nemen men ze zelfs in bescherming (zoals in het ster incident bvb.,....de politie zijn de racisten blijkbaar). Zo werkt men de veralgemening toch in de hand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Tijd voor een verfrissing!
Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Burger
|
![]() Dat is het selectief voorstellen van de feiten het laten lijken alsof die messteek geen voorgeschiedenis had.
diefstal gsm, woordenwisseling, handgemeen, trekken van een mes, verlies mes aan de tegenpartij, messteek. Een heel ander verhaal als een simpel marokkaan wordt neergestoken. Maja onder sjaria mag een niet moslim onder geen enkel voorwaarde een moslim aanvallen, ook niet om zich te verdedigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() [size=6]Tijd voor een verfrissing![/size]
Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() of niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Laten ze die bruin mannen hier nu ook al binnen." en "Daar zal wel iets mee zijn." e.d. zijn dan veel gebruikte uitspraken. Als ze een paar pinten te veel op hebben, durven ze al eens iets meer vertellen over hun echte sympathiën... je weet wel zo van met dat kruisje... Ik ga nu ook niet de fout maken om te veralgemenen, maar grotendeels is het Vlaams-Blok een neo-nazistische/fascistische/rascistische/nationalistische mish-mash. Wat we in de toekomst nodig hebben zijn mensen die terug durven "denken". En ik vind dat Chill dat zeker gedaan heeft. Het is niet de fout van de Islam en de linkse comploteerders (of whatever) dat zijn portefeuille gepikt is, maar van 3 onozelaars die de wet overtreden hebben. Of ze nu bruin, wit, groen, oranje of paars zijn, doet niets ter zake. Een kleine tip voor de gefrustreerde VB-er : Denk na! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Je hebt er zelf ook goed bij stilgestaan! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oh en ik ben dus niet links (ook nie rechts hoor) hee mannen. Dat is natuurlijk een concept dat VB-ers niet echt kunnen vatten, denk ik : tegen het VB zijn en niet links zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Er is geen mens die smorgens opstaat en zich lekker links of rechts voelt... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef mij trouwens eens duidelijk een paar punten waarom het vb echt rascistisch tov 1 groep mensen? Ik ken nm hun programma niet, en geef me nu niet het adres van hun website geef me effectief een rascistische uitspraak. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Voldoende, toch? Je kan hier nog veel meer lezen! ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
anyway, hoe komt het dan dat er bijvoorbeeld in randgemeenten van Antwerpen genaturaliseerde fillipijnen op de VB lijst stonden en daar lokaal medewerkers zijn?
![]() |
![]() |
#138 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Lokaal Raadslid
|
![]() wel, als het echt een neo-nazistische racistische partij is, lijkt het me wel straf dat zo'n mensen zich daar thuis kunnen voelen..
![]() |
#140 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo'n straffe dingen heb ik ook al gelezen en gehoord van het Vlaams Blok op oa. de website, programma-bladjes en interne VB-bladjes (vraag niet hoe ik eraan geraakt ben, maar dat zijn meestal de interessanste ![]() Het valt wel op dat telkens als er een stevig argument tegen het VB naar voren gebracht wordt, dat de pro-VB'ers altijd om perfecte bewijzen beginnen zaniken, precies of al de niet VB-ers zijn leugenaars. Maar hun eigen argumenten zitten wel altijd vol ingekleurde halve waarheden, vooroordelen, subjectieve enquetes en statistieken en noncentiale zwart-wit logica. |
||
![]() |
![]() |