![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Als je de achtergrond van Vindevoghel kent, dan weet je goed genoeg waarom de persoon in kwestie ontslagen is. PieterP heeft natuurlijk wel gelijk als'ie zegt dat mevrouw vindevoghel op zijn minst een controversieel en fanatiek figuur is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister
|
![]() Citaat:
we hebben altijd in kleine groepjes naar een betoging geweest zodat het werk nooit in de problemen kwam dat vind ik een goede werking maar je kunt de zaak hier niet vergelijken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Minister
|
![]() Citaat:
we mogen al blij zijn dat we werk hebben zeg ik want tenslotte word mijn loon betaald door de belastingbetaler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ben ik het met eens. Het stakingswapen wordt m.i. véél te véél gebruikt. De vakbonden zijn m.i. 1 van de hoofdverantwoordelijken voor de slechte economische gang van zaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
Banneling
|
![]() Het is onvoorstelbaar hoe lichtzinnig de vakbonden tewerkgaan...
O n v o o r s t e l b a a r ... Ik beklaag de patroons die met zulke ...... opgeschept zitten... En wil men ervan geraken dan moet men nog minstens met 10 miljoen frankskes bovenkomen... Ik begin het meer en meer te begrijpen waarom sommige (kleinere) ondernemingen al het mogelijke doen om niet volledig aan de willekeur van (meestal) een peloton plastic zakken overgelaten te worden... en weigeren bijkomend personeel aan te nemen... Maar ja, het zal wel goed zijn voor het land en zijn bevolking... Ik kan, zoals ik in het verleden bijna tienmaal gedaan hebben, voor mijn verlof weeral naar Schiphol 'reizen'... Die eigenbelangers gaan mijn verlof niet vergallen...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Chipie : 14 juli 2005 om 21:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hoe komt het dat Sabean Airlines na een jaar break even draait en goede vooruitzichten heeft? Het antwoord staat beschreven in vele studies: collectieve onverantwoordelijkheid van de Belgische Staat als aandeelhouder met het Hof en onbekwame ministers en met vakbonden die naar hun eigen belang gekeken hebben en die van het systeem aardig mede geprofiteerd hebben. Jef Houthuys was bestuurder, vloog gratis in First claas, kreeg nog een dikke vergedpoinding ene misniter waardig. De lijst is lang... uiteraard hebben de franstaligen ook hun deel van de koek gehad. Nu werkt men in een concurrentiële omgeving en is het afgelopen met privileges en verworven rechten. Dit belet echter niet dat de wetten van ons land moeten gerespecteerd worden. cfr de procedure tegen Ryannair. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Partijlid
|
![]() Het is onvoorstelbaar hoe bruin de armen zijn van sommige gasten op dit forum...
Tenzij het zelf (rabiate) werkgevers zijn, dan moet ik mijn verontschuldigingen aanbieden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Partijlid
|
![]() http://www.ptb.be/scripts/article.ph...DBK&obid=27759
Ik zal deze link maar terug even posten voor al die gasten die er al vanuit gaan dat mevrouw Vindevoghel toch schuldig is... Vooraleer je afkomt met "het is een onbetrouwbare bron, vermits communistisch", de kopies van de bijhorende brieven zijn op het net gezet. maw zwart op wit... |
![]() |
![]() |