![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
zoek eens "ironie" op in je woordenboek
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Gouverneur
|
Maar jah , ge kent dat volk toch al? Over zichzelf zwijgen ze , maar op de Westerlingen geven ze af .
|
|
|
|
|
|
#123 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Daarom dat ik jullie met de neus op de feiten druk: voor alle misdaden in het verleden "in naam van de islam" heeft de kerk meer dan het dubbele op z'n geweten "in naam van het geloof".
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Gouverneur
|
Wat niet is kan nog komen eh? We zijn aan het spreken over het "heden "en de "toekomst". Zoals carlgustaaf al zei.
Goed lezen wat er staat eh |
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Maar begrijp me niet verkeerd hoor. Ook in de dorpen kan je gerust rondwandelen en zullen de brave menskes u spontaan thee aanbieden, en meer eten dan ze zelf hebben voor een week. Toch maar opletten als je een blanke huidskleur hebt, want dan kan het wel eens zijn dat men u een zak over het hoofd trekt en in een auto sleurt, omdat men denkt dat je een amerikaanse soldaat bent die op verlof is. Voor de niet zo toeristische buurten mag je je wel verwachten dat je 5 keer per dag, en dan heb ik het ook over 5u s'morgens wakker getrompeteerd wordt door de minaret van de buurtmoskee. En bidden zal je, want daar wordt op gecontroleerd. Geen goede uitvlucht = de cel in. Tevens is er een dhimmy-wet geldig die bepaalt dat, als je (als westerling) een misdrijf pleegt tegen de Islam (bijvoorbeeld zeggen in een plaatselijk thee-huis: "Ik ben aanhanger van het Marxisme, ik geloof niet in god, Waarom geloven jullie in iets dat niet bestaat") dan wordt je bestraft volgens de Islamitische wetten(50 zweepslagen bij eerste overtreding, daarna pak je best het vliegtuig naar huis want bij het minste een tweede overtreding = 50² zweepslagen Ook is er een courant gebruik dat als een lokale vrouw zo'n misdrijf heeft gepleegd, door te eisen dat vrouwen mogen scheiden bijvoorbeeld, dan wordt ze gegarandeerd verkracht. In het Wahabisme gelooft men immers dat maagden sowieso naar de hemel gaan, ook al zijn ze anti-Islamitisch. Vandaar => verkrachting zodat ze zeker geen maagd meer zijn, dan gaan ze naar de hel voor hun anti-Islamitische retoriek. Saudie Arabie is, volgens mijn mening, dus idd een heel mooi land. Een ideaal dat ook hier zou moeten gerealiseerd worden teneinde het Westen te redden van de decadentie. Maar progressief? Zeker en vast niet.
|
|
|
|
#126 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Amai dat lijkt me daar echt wel een achterlijk land
Vrouwen verkrachten om ze naar de hel te sturen, absurd gewoon...[edit] [size=1]Edit:[/size]
pri alies opinioj, nepre legu! Laatst gewijzigd door Pelgrim : 31 augustus 2005 om 10:55. |
||
|
|
|
|
|
#127 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#128 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#129 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#130 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De handel in schuldgevoelens brengt goed op, maar uw haring braadt hier niet makker. |
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Gouverneur
|
En toen was pelgrimforever stil want hij zag dat het waar was
|
|
|
|
|
|
#132 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Heb ik ooit de misdaden van islamieten goedgepraat ? NEVER ! Maar jullie kunnen er echt niet tegen dat jullie voorvaderen in het verleden nog erger waren dan sommige extremistische islamieten heden ten dage, of wat ze in het verleden hebben uitgespookt. Om het heden te begrijpen moet je nu eenmaal naar het verleden kijken en BEGRIJPEN. Maar neen, Pelgrim is bijna zelf een moslimextremist, nietwaar, enkel en alleen omdat ik je met je beide voetjes op de grond zet. Blijkbaar moeilijk om slikken voor je, pech ...
|
|
|
|
|
|
#133 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
mijn voorvaderen hebben geen misdaden gedaan. Het gaat trouwens niet over oude koeien maar over wie er VANDAAG misdaden begaat. Hoe jij omgaat met wat uw voorouders op hun kerfstok hebben laat ik aan u over. Maar dat waarschijnlijk geen kattepis is zal inmiddels al wel duidelijk zijn, u zit ergens mee. That's clear. Laat me weten waarom je het niet begrijpt.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door cashflow : 1 september 2005 om 07:49. |
|||||
|
|
|
|
|
#134 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
carlgustaaf: ik noem je een regelrechte LEUGENAAR. Hier staat het bewijs: je beweert dat ik mee ben gaan bidden in een moskee. Niets is minder waar. Lees het zelf na, durf het te citeren wat ik heb geschreven en durf het aan je excuses aan te bieden voor je misleidende leugens. O ja, er word geen tee gedronken in de moskee, nog heb ik met mensen uit de moskee ergens tee gaan drinken. Weeral van die leugens om ergens een zwak argument te kunnen opbrengen. Carlgustaaf: noem 1 voorbeeld van een westerling die in S.A. zweepslagen heeft toegediend gekregen omdat em watdanook in een moskee heeft misdaan. Ik wacht, maar ik zal tevergeefs moeten wachten, nietwaar .... Wat ze niet allemaal uitvinden om iemand zwart te maken als ze hun gelijk niet halen, zo triestig toch, zijn hier nog volwassen mensen aanwezig of enkel kindjes zoals deze hier ?
|
|
|
|
|
|
#135 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
JIJ hebt net als elke van je dierbare vlamingen de schuld geërft (als natie) die je voorvaderen hebben aangedaan in de niet-westerse landen. Het volk alginder zit wel degelijk met die erfenis: een leeggeplunderd land, politiek en economisch ontwricht, en het westen die op hun rijkdommen lustig verder boert. Maar neen, cashflow, die is te narrow minded om verder te kijken dan z'n vlaamse neusje lang is. Net lang genoeg om z'n eigen geld te kunnen tellen vrees ik.
|
|
|
|
|
|
#136 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
ik heb meestal beter te doen.
|
|
|
|
|
|
#137 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door cashflow : 1 september 2005 om 07:53. |
|||||
|
|
|
|
|
#138 | |||||||||||||||
|
Banneling
|
Citaat:
Of doelt u op de erfzonde? Kan ik dan een aflaat kopen bij PelgrimForever, bij Bono, bij Vera of bij Mie Struisvogel? Welke is de beste kwaliteit/prijsverhouding? Misschien kunnen we een deal maken en koop ik ze allemaal op. Kwestie van het aanbod wat in te dammen. Hebben alle moslims de schuld van 9/11 "geerft"? "Als natie" bedoel ik dan (natuurlijk)[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door cashflow : 1 september 2005 om 07:59. |
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
#139 |
|
Gouverneur
|
Nog iets een waargebeurd verhaal :
Er was eens een echte regenbui , een paar maanden geleden. Ik was het dichtse bij de Kerk om te gaan schuilen. Dus ben ik naar binnen gegaan. Wie is er daar binnen gekomen met zijn hoofddoek op? Respecteer de andere Godsdienst staat er ook niet in de Koran zeker? 51. O, gij die gelooft, neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden. Zij zijn elkanders vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad één hunner. Voorwaar, Allah leidt het overtredende volk niet |
|
|
|
|
|
#140 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Dit is al zoveel gezegd: ik kom uit een hardwerkend gezin die niks rechtstreeks met die misdaden te maken heeft. Onrechtstreeks heeft iedere Belgische burger er wel iets mee te maken: ze profiteren van de rijkdommen die we geërft hebben van onze voorouders die op schandelijke wijze naar hier hebben gehaald. En tot op heden ten dage zitten we lekker die landen leeg te zuigen. Het protectionisme in de westerse economie is er een schoolvoorbeeld van. Dus, zoals u had gevraagd, de misdaden van vandaag. Voor iemand die de naam "cashflow" heeft aangenomen zou je er toch wel een en ander van moeten snappen, niet ?
|
|
|
|