![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ten eerste, omdat jij géén onderscheid kunt maken tussen een Moslim en een Marokkaan. Ten tweede, omdat jij niet aan kunt komen met een URL-bron .. Het gaat mij niet om die marokkanen, maar om die beschuldigingen over de Moslims.. of neem jij je woorden terug? (* Een Marokkaan is niet altijd een moslim, net zoals een Moslims niet altijd een Marokkaan is.) TheBrains. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens: wat is dat:'URL-bron'? Weer een of ander computertruc? Daar hou ik mij niet mee bezig. Mij gaat het dus wel om de Marokkanen, want met andere moslims(bijv.Pakistanen in de nachtwinkels edm.) heb ik nog nooit last gehad, integendeel. Voor de rest handhaaf ik onverminderd al mijn eerdere uitspraken. Immers, uit al wat ik lees en hoor over de aktuele mondiale situatie, blijkt, niet dat alle moslims problematisch zijn, maar wel dat het overgrote deel van de conflicten en het terrorisme het werk zijn van moslims. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
beste, http://nl.wikipedia.org/wiki/URL. Het gaat je dus voor zover duidelijk om de Marokkanen, maar toch betrek je de moslim erbij. Wat betreft de Islam: Helaas is het beeld dat de 'westerling' krijgt van de islam, het negatieve beeld dat de media hem opdringt. want je zegt al ".. het overgrote deel ..." . Het is altijd een kleine groep die zich niet aan de regels houdt (maar zegt dit wel te doen) nou net diegene die door de media in beeld gebracht wordt en de mensen doet geloven "dat ze dan allemaal zo zijn". Zelf op onderzoek gaan, lezen en je erin verdiepen om zelf te kijken wat er nou waar van is, is natuurlijk niet nodig.....Wat er op SBS6 nieuws is is toch waar ??? ook: - Er zijn op deze wereld 6 miljard mensen. - Er zijn op deze wereld 1 miljard moslims! - Hiervan zijn 'slechts' 20% arabier, wat inhoud dat er 800 miljoen (800.000.000) moslims op deze wereld zijn die GÉÉN arabier zijn! In ieder land ter wereld wonen wel moslims. Religie is niet gebonden aan huidskleur, afkomst en dat soort zaken. capiche? TheBrains. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Want: het zou er nog maar aan ontbreken dat ze allemaal zo zouden zijn, da's gewoon open deuren instampen en brengt niks bij tot de discussie. Het is een kleine minderheid die aanslagen pleegt, maar daarrond heb je een wijdere kring van hen die de terroristen ondersteunen, al was het maar passief. En dan heb je nog de veel wijdere kring van moslims die eigenlijk wel sympathie hebben voor de terroristen. Dat kun je ook hier vaststellen, bijv. in de vele stemmen voor fundamentalistische leden van de moslimraad. Denk ook aan de reaktie van veel moslims op de moord op Van Gogh:'we keuren het af, maar hij heeft het wel gezocht', dus eigenlijk menen ze: we begrijpen die Mohammed B. wel. En ik haal al mijn inzichten helemaal niet uit het nieuws, maar vooral ook uit observatie van de Marokkanen in mijn buurt: veel van hen zijn echt fascistoïd ingesteld en baseren dit op de koran, wat ook niet zo moeilijk is. Trouwens beste, ongeveer iedereen begint zo ondertussen wel een hekel te krijgen aan toch wel een grote minderheid (als het al geen meerderheid is) van de vooral mannelijk jongere moslims hier in West-Europa. Ik denk niet dat het tij nog te keren valt. Tja, ik keur raciaal geweld af, maar ze gaan het wel zelf gezocht hebben, niet... P.S.: er zijn heel wat zwarte moslims, die het trouwens meestal veel slechter hebben dan de Arabische, maar ik ken geen enkel zwarte moslimterrorist. Jij wel?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door napoleondegrote : 12 oktober 2005 om 13:00. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() Brains is nu naarstig op zoek naar een zwarte moslimterrorist...
![]() |
![]() |
![]() |