![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naam van deze vrouw?
![]() |
#122 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Minister-President
|
![]() Maar de tijd van de indrukwekkende mobilofoons ligt alweer achter ons. Toen zag je de dikkenekken rondzeulen met zoiets
![]() ![]() Om dan nog maar te zwijgen van het modelleke met de zware batterij: ![]() Oh, dat waren nog eens de dagen toen een mobilofoongebruiker nog echt opviel en een statement kon maken in de zin van "kijk mij eens belangrijk wezen". En 't was nog goed voor de armspieren ook, dat rondzeulen met autobatterijen. Niks voor slappe mietjes anyway...
![]() |
#124 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Deze zit in mijne zak: De nokia 6670
![]()
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, ofwel doet Politics raar ofwel zat ik met een serieuze slaapkop achter de pc... (ik gok op het tweede)
![]()
![]() |
#126 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je het nummer moest intypen, diende je op een pijltje te drukken en dan kwam je in het adresboek terecht. Toegegeven: het stond zelfs niet in de handleiding ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Minister-President
|
![]() Het worden echte antiquiteiten, die mobilofoons.
Voor je het weet, zijn ze weer razend populair. Niet wegsmijten dus ! Heb er mij toen nooit één gekocht omdat ik geen goesting had om met zo'n "baksteen" (the bricks, noemde ze die) rond te zeulen. De modelletjes met autobatterij zijn nog belachelijker, maar hadden veel betere ontvangst en uiteraard een grotere autonomie. Ook handig als je op café iemand moest defibrilleren bvb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Minister
|
![]() Siemens C60, gekocht omdak mij geen duurdere kon permitteren, bovendien doet em ni minder da ne gsm moe doen. khoef gene kodak of mp3 speler derop ebbe staan, die ebk apart toch dus...
|
![]() |
![]() |