![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Bij de weg, zijn moslims besneden? Ook het eerste dat ik daarvan hoor... Nu ben ik inderdaad al aanwezig geweest bij die rituele slachtingen, gezien die helemaal niet verboden zijn, in tegenstelling tot wat U beweert. Ze moeten wel gebeuren op de daartoe voorziene plaatsen, wat ook niet meer dan logisch is. Net zoals ons afval ook niet meer op straat gesmeten wordt, tenzij bij café's af en toe als het wat laat en zattekes wordt. We zijn hier tenslotte niet in Cassablanca hé. ![]() met vriendelijke groeten PS : ik heet Georg, niet Raf. En ja, ik weet wel beter ![]()
![]() |
![]() |
#122 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#123 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mijn schoondochter is Marokkaanse, en voor het huwelijk is mijn zoon besneden. PS : ik heet Georg, niet Raf. En ja, ik weet wel beter ![]() U denkt het beter te weten, daarom noem ik U ook Raf, die denkt het ook altijd beter te weten. Maar hij weet heel weinig. Dus informeer U eens over dat besneiden. En de schapenboer hier in Evergem, waar de turkse mensen kopen heet Dolf. Familienaam en adres wil ik U graag geven via gewone Post. (kwestie van reklame he! ![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De schapenboer
![]()
![]() |
#125 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus vreemdeling, wanneer U weet waarover U spreekt argumenteer dan. En Uw uitleg slaat op niets. Wanneer U niet akkoord gaat, zeg over wat zodanig dat men kan terugargumenteren. Maar met woeha, hihi, en hahah, zijn we niet verder. Zeg waar ik fantaseer! en bewijs eens dat Ik fantaseer. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Navraag leert mij dat het niet verplicht is, maar dat velen het wel doen. Het staat namelijk in de Sunnah vermeld, niet in de Koran, en vormt dus wat ze noemen een "morele verplichting". Sjiieten houden zich er naar verluid niet mee bezig. Zie, nooit te oud om te leren. ![]() met vriendelijke groeten PS : Ik heb uw tekstje lichtjes verkeerd geïnterpreteerd, zo blijkt. Het was echter niet zo moeilijk verkeerd te begrijpen. Het ging over gebruiken die hier niet mogen worden toegelaten, en U haalt een gebruik aan dat hier wél is toegelaten, zij het op de daarvoor voorziene plaatsen. Natuurlijk kan je niet alles toelaten, maar er zijn toch een hoop dingen die wel kunnen, mits een beetje goede wil van beide kanten.
![]() |
![]() |
#128 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar hier op het forum gaat men er steeds vanuit dat de andere (tegenpartij) een zeveraar is. De toestand waarover ik spreek in Cassa, is wel van de beginjaren 80. Naar mijn schoondochter mij heeft verzekert gebeurd dit nog in Cassa. Maar daar zijn ze gezien het steeds wederkeernd karakter goed op voorbereid. Ik heb persoonlijk de spuitwagens zien rondrijden in de straten. ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wel, kijk se, nooit gedacht dat dat bestond ![]() Ritueel slachten (met uitzondering van speciale daarvoor voorziene plaatsen) zou moeten verboden worden en is verboden. Net als kruisen in een rechtbank en andere onacceptabele godsdienstige invloeden
![]() |
![]() |
#130 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
MAAR heeft Gent ook containers geplaatst om de ILEGALE slachtafval in te deponeren. Gelukkig, anders was het in Gent een echte rotzooi geweest. Dus moraal van het verhaal? Ze mogen doen wat ze willen. Wetten bestaan voor deze mensen niet! Aangezien de stad er zelf op inspeeld. EN WAT HEEFT DAT ALLEMAAL GEKOST AAN DE GENTENAARS??? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Voila..daarom heeft Gent containers geplaatst. Wat ten gronde te betreuren valt, maar wel een nodig antwoord was op de realiteit. Wat kost het ons als er weer eens een processie de wegen in een stad blokkeeert? Wat kost het loon van al die priesters ons? We geven 21 MILJARD Belgische frank uit aan het financiëren van religies. En dan bevoordelen die subsidies nog een religie ook, de RKK.
![]() |
![]() |
#132 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De RK kerk bekomt haar subsidie omdat de gronden, gebouwen welke waren gestolen en verkocht niet meer terggegeven konden worden. Daaruitvoortvloeiend is de onderhoeudsplicht van bedienaars en kerken gekomen. Een plicht welke men zeker niet kan doortrekken naar de andere godsdiensten. Dus het vergelijk van iedereen gelijk van godsdienst gaat hier ook niet op. De Belgische staat heeft NIETS gestolen van de joodse, islamietische godsdienst. Dus moeten wij ons niet verantwoordelijk stellen tot het betalen en onderhouden van Immams en moskeën. 2) Hier betalen we (de gemeenschap) voor iets dat wettelijk verboden is. Dus hoe goed bedoelt, men GEEFT een verkeert signaal, naar de overtreder. deze worden niet beboet maar worden AANGEMOEDIGT. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was in Hurghada in Egypte ten tijde van het slachtfeest.
De straten lagen daar toen volledig onder het bloed. Tegen de late namiddag werd dat pas weggespoten. Couleur "locale" noemde ik het.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schapen krijgen daarentegen wèl scrapie een variant van de gekke koeienziekte, die niets te maken heeft met het eten van voeder-met-slachtafval.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Parlementslid
|
![]() Overigens wil ik er wel bij vermelden dat ook runderen in aanmerking komen voor zo'n slachtingsritueel, maar om practische redenen kiezen ze toch voor schapen.
![]() |
#136 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Varkens zijn onreine beesten omdat varkens een viruspool vormen waar recombinatie kan optreden tussen verschillende virussen, die gemakkelijk kan overspringen op de mens. Bovendien hebben varkens vrij veel parasieten die ook de mens kunnen infecteren. Zelf maken ze een onderscheid tussen de evenhoevigen en de onevenhoevigen. Maar dit terzijde. met vriendelijke groeten
![]() |
![]() |
#137 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En voetbal is niet eens een religie... met vriendelijke groeten
![]() |
![]() |
#138 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het zal eerder iets te maken hebben met het bederven bij een hoge temperatuur, en iets met de hoeven. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | ||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Persoonlijk ben ik ervan overtuigd dat de "wetten" ontstaan zijn uit een besef van enkele "wijzen", die deze aan een Goddelijke openbaring toeschreven. Maar wie ben ik hé? met vriendelijke groeten
![]() |
![]() |
#140 | |||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De wetenschappelijke juistheid in de Koran was nu ook niets om over naar huis te schrijven, zelfs toen de Koran geschreven werd was deze reeds (eeuwen!!) achterhaald.
![]() |