![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
ik geef het op... LOL
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hou jij in je berekeningen ook rekening met zaken als de zorgverzekering of accijnzen op bvb brandstof? Met de superboetes, die vaak slechts geldklopperij zijn? Met de verhoogde belasting op (rol)tabak? Op bedrijfswagens? En heeft iemand een idee wat er met de belastingen op onroerende goederen gebeurd is? En op bepaalde beursbeleggingen? Ik vermoed dat die ook niet zullen gedaald zijn...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denken we nog maar aan de fondsen die vroeger niet belast werden en nu wel. En Steenbokse moet niet afkomen dat dit enkel voor rijke mensen is, want fondsen zijn juist producten inwelke veel gewone arbeiders ingestapt zijn op aanraden van de regering enkele jaren geleden en nu gaan ze die belasten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk maar eens wat al die belastingverlagingen (sic) van paars hebben opgebracht. Dan zou men het idd. opgeven van te werken. Koopkracht in België kwart lager dan in Nederland (Belga) De hoge Belgische belastingen breken de Belgische werknemers zuur op. In vergelijking met Nederland ligt de koopkracht van de Belgische werknemer een kwart lager dan in Nederland. Dat blijkt uit een onderzoek van de Federatie van Europese Werkgevers, zo schrijft De Morgen woensdag. Het besteedbaar inkomen in Nederland bedraagt ongeveer 2.400 euro per maand. In België is dat maar 1.700 euro. De verschillen hebben volgens de werkgeversorganisatie in de eerste plaats te maken met de hoge belastingen in België. (dwm) |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
en de toeslag van 2 percent die Dehaene invoerde ging eraf, wat netto winst betekent en ik betwist niet het absoluut peil, maar dat is van lang voor 1999, zodat de lasten op lonen hoger liggen in België dan in NL... maar jullie reacties bewijzen dat jullie niet weten waarover het ging... het ging over de beloofde reduktie op lonen en belastingen op bedrijfsinkomsten van ondernemeingen
Het oude Land van Loon en Luiks Haspengouw in de Eurregio Maas-Rijn, zijn mijn geliefde verblijfsplaatsen... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steenbok66 : 5 april 2006 om 13:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#128 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ik betaal nog steeds zorgverzekering omdat ik mijn mutualiteit nog in Genk heb, waar ik nog een studioke gehouden heb...
ik wou bij de liberale mutualiteit blijven... dat kan perfect omdat ik geen ziekenbon meer moet inleveren... ik heb altijd in Genk gewerkt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik merk op dat je er blijkbaar alleen de zorgverzekering bij hebt gerekend...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
en die 1,1 ipv 0,5 percent op aandelenfondsen kapitalisatie zitten mee in mijn berekeningen... daartegen zit dat ik vroeger meer op boekje spaarde zodat die 15 % voorheffing weggevallen is.... en men kan bij gelijk welke bank in fondsen stappen... en als ik iets boven mijn pensioen nodig heb dan verkoop ik een aandeel in het fonds...
Het oude Land van Loon en Luiks Haspengouw in de Eurregio Maas-Rijn, zijn mijn geliefde verblijfsplaatsen... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steenbok66 : 5 april 2006 om 13:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
zelfs de hogere brandstofprijs met de BTW daarop, ik stook met gas en heb dus geen accijns trouwens als financieel analyst destijds bij Ford te Genk heb ik geleerd hoe kostenanalyses en profitanalyse maken en ben ik vertrouwd met statistieken en financiële studies
Het oude Land van Loon en Luiks Haspengouw in de Eurregio Maas-Rijn, zijn mijn geliefde verblijfsplaatsen... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steenbok66 : 5 april 2006 om 13:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#134 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() Het verwondert mij niet dat de pro-Belgica-nationalisten nu komen vendelzwaaien,
maarrrrrrr mijn opmerking was een retorische vraag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#138 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
verraadt Op stormfront stonden er talrijke schrijffouten van jou, maar daar begin ik niet aan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |