![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
voor mijn part zijn er niet al teveel gevallen van dit specifieke gebeuren bekend... dus komt dat nu neer op 100% tov 0%, kontent ? nogmaals... je heel wat statements uiten afgaande van cijfermateriaal Laatst gewijzigd door praha : 18 april 2006 om 00:58. |
|
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hier:
Citaat:
Citaat:
Blanke jongeren worden dagelijks op straat lastiggevallen, geagresseerd, beledigd, bestolen. Ze zijn dit al zo gewoon dat ze er zelfs niet meer over klagen. Toevallig is er nu eens eentje dood. De daders zijn voor 90 pct van dezelfde afkomst. Laatst gewijzigd door baarle : 18 april 2006 om 01:07. |
||
![]() |
![]() |
#124 |
Parlementslid
|
![]() Ze stellen het natuurlijk veel te rooskleurig voor bij de vrt. Die allochtoon zal wel niet de enige geweest zijn maar ze vernoemen het wel specifiek. En daarom kan men zich al vragen stellen. Trouwens, met enige ervaring van ehbo te velde vraag ik me af hoe je iemand met 5 messteken in de borststreek eerste zorgen toedient zonder gepast materiaal. De wonden dichtdrukken kan in sommige omstandigheden zelf de toestand verslechteren. Waarmee ik helemaal niets wil suggerenen.
|
![]() |
![]() |
#125 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wie de dader is, is van geen belang... voor het delict dusdanig...die moet opgespoort worden en gestraft worden.. punt uit of dat nu een neger,een Chinees, een rasechte Belg ...is of weet ik veel zoniet... ben jij het die pleit voor een soort klasse-justitie de beweegredenen zijn dan weer wel belangrijk achteraf... voor de eventuele strafmaat...eventuele preventie Citaat:
evenmin leef ik in een boerengat echter ik krijg sterk de indruk dat gij in één of ander boerengat leeft waar je alleen afhankelijk bent van pulpberichtgeving Citaat:
je kan net zogoed elke andere vorm van misdaad erbij gooien... eens zien of die afkomst dan expliciet aburant oververtegenwoordigd is het ging hier over roofmoord... bij mijn weten, maar ik kan verkeerd zijn, is roofmoord helemaal niet oververtegenwoordigd in die groep... die 90 pct zullen we ook maar met een dik korreltje zout nemen ? Laatst gewijzigd door praha : 18 april 2006 om 01:26. |
|||
![]() |
![]() |
#126 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() Nieuw truukje zeker.Eerst overvallen en neersteken en dan een andere snel "hulp" bieden om eens te bewijzen hoe verrijkend zo een milticulmaatschappij wel is.Wie trapt daar nog in.
Video aan het photoshoppen waarschijnlijk,sinds het enorme succes van dat bezoek aan Brakel ...... Laatst gewijzigd door Gargamel : 18 april 2006 om 03:49. |
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#129 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ga elke dag in Antwerpen op wandel (ik studeer er), ook vaak 's nachts, en heb nog geen één keer last ondervonden. Als dit eens zou gebeuren zou me dat ook niet direct naar de rechterzijde lokken. Ook in Borgerhout ben ik zeer vaak, en ik moet zeggen dat ik daar enkel maar positieve ervaringen heb gehad. Nergens zijn de winkeliers vriendelijker, nergens staan de mensen zo spontaan op in de tram. Dat vele anderen dit anders aanvoelen, begrijp ik, zeker als zij slachtoffer worden van één of meerdere misdaden. Ikzelf heb het ook in Brussel eens meegemaakt na een concert, maar dat voorval heeft mijn politieke voorkeur niet beïnvloed vrees ik. Gisteren las ik trouwens dat de criminaliteitscijfers alweer zijn gedaald, maar die cijfers zullen hier waarschijnlijk wel weggelachen worden.
|
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Evenals de voor de zoveelste maal op een rij, sluitende begroting wordt weggelachen. Het probleem hier is, dat ge met al die sandwichmannen (Slangen, Janssens...) in de politiek niet meer weet of het de zoveelste reklamestunt is, of de werkelijkheid.
Van de begroting weet ik wel zeker. Dit is een grote windowdressing. |
![]() |
![]() |
#131 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Noorman |
|
![]() |
![]() |
#132 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is nooit goed hé, al die wantrouwigheid....verschrikkelijk zeg.....
#133 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#134 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
btw kan je dat misschien eens verklaren waarom blanke jongeren dat zo zou interesseren ? is dat omdat ze niet geïndentificieerd willen worden met dat crapuul ? Citaat:
ik heb hun beweegredenen nog steeds niet gehoord, blijkbaar moet je die twee persoonlijk kennen of beschikken over een glazen bol blijkbaar bedoel je met 'ze' de gehele allochtoonse groep...en blijkbaar schijn je er onmiddelijk nog wat conclusies uit te willen trekken vraag eens aan 100 autochtonen ( vooral ouders )... je krijgt net hetzelfde antwoord ...alleen trek je dan niet diezelfde conclusie Citaat:
![]() nu serieus.. dat zou kunnen... je spreekt hier over aanvallen en beroven... en in Londen... niet over roofmoord stond er ook bij wie de aanvallers waren ? Citaat:
Citaat:
blijkbaar voor jou wel Citaat:
al zou ik net hetzelfde zeggen tot op die hoogte dat ik geen onschuldigen tref Citaat:
je cijfertje van 90% trek ik in twijfel... of kan je dat ergens aantonen ? zolang dat zomaar uit de lucht gegrepen is, ben jij het die de zaak opblaast ipv ik die de zaak minimaliseer Citaat:
je ondertoon insinueert dat ik dat soort straatschenners vrij spel zou willen laten ... waar haal je dat ? Citaat:
|
|||||||||
![]() |
![]() |
#135 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#136 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#137 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daar in hun vaderlijke thuislanden, daar heerst armoede. hier hebben ze de luxe om alles te verkrijgen zonder er een klop voor te doen. |
|
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#139 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
maar ieder heeft dezelfde kansen! |
|
![]() |
![]() |
#140 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zelfs moest er al wat van waar zijn....dan kan je dat moeilijk als argument gaan gebruiken op twee 16-jarigen die hier hoogswaarschijnlijk geboren en getogen zijn en geen uitstaans meer hebben met hun oorspronkelijk vaderland Citaat:
![]() |
||
![]() |