![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie hier uiterst ongeloofwaardig aan het worden is weten we binnen vijf maanden wel.
|
![]() |
![]() |
#124 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 17 mei 2006 om 20:21. |
||
![]() |
![]() |
#125 |
Parlementslid
|
![]() en op vrt journaal zeiden ze dat ook
|
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent OF blind, OF kan niet lezen OF dom, mogelijks zelfs een combinatie. Het is hier al een triljoen keer gezegd dat die campagne met die affiche dateert van voor het drama.
|
![]() |
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#128 |
Burger
|
![]() misschien beter luisteren? De logica zelve, het meisje was 2 jaar
[SIZE=1][SIZE=1]Sammy Says; enthousiastic people suck[/SIZE][/SIZE] Laatst gewijzigd door Gibson : 17 mei 2006 om 20:52. |
![]() |
![]() |
#129 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus nu is het recht gezet, kan ik gerust slapen. Het waren de klasgenootjes van haar broer. (mea culpa, mea maxima culpa) |
|
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() Indien de ouders van de vermoorde Luna nu ineens vinden dat ze het recht hebben om van het VB te eisen dat ze hun campagne aanpassen, mogen we ervan uitgaan dat de ouders van door allochtonen vermoorde kinderen ook hun eisen mogen stellen aan partijen die voor de multi-culturele maatschappij zijn, niet ?
|
![]() |
![]() |
#131 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wat zijn we weer empatisch.
Ik kan die mensen goed begrijpen. Hun kind is dood verdomme! Vermoord door iemand uit kringen van een partij die voor veiligheid pretendeert te zijn, maar bij velen, ook bij mij, zorgt voor een gevoel van onveiligheid. En daarbij: vragen staat vrij. Een nee hadden ze, een ja hebben ze gekregen. Goed zo. |
![]() |
![]() |
#132 |
Minister
|
![]() Waarom was dat ook mijn eerste gedachte?
![]()
#133 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#134 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De advocaat van de dader weet anders dit te zeggen :
|
|
![]() |
![]() |
#136 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom is een beetje respect zo moeilijk? Ze vragen enkel 1 welbepaalde affiche in te trekken, die hen voortdurend zou doen denken aan het feit dat hun kindje brutaal werd vermoord, en niet om hun hele campagne aan te passen!
|
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Dat hangt er vanaf welke definitie je geeft aan extreem-rechts. Vaak lees je zulke onzin ook op "gewone" fora. 3. Dat klopt, maar zijn familie was geen onbekende in de partij (tante Van Themsche is volksvertegenwoordiger).
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar mij blijkt het meer een mediastunt van Vermassen, om de ouders te laten vragen, om een reeds ingetrokken affiche, in te trekken. |
|
![]() |
![]() |
#139 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nu kom je af zeggende dat hij eventueel ook politics had kunnen zitten lezen ? Nou moe... wat voor bewijskracht heeft dat dan ? Dan kunnen we jou ook extreem-rechtse sympathietjes aanmeten als de pers daar zin in heeft. In de web cache van je computer staan ook berichtjes van Weisse Wolf. Citaat:
Daar geeft deze thread een leuk antwoord op. En ik vond het ook leuk dat die thread verwaterde naar alle soorten milieus. Trouwens, ik heb twee tantes waar ik absoluut niet mee gelieerd wil worden. Ik geef er je zelfs een eigen threadje bovenop met het artikel waarin de advocaat summier enkele ideetjes doorprikt : http://forum.politics.be/showthread....69#post1712869
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 18 mei 2006 om 00:46. |
||||
![]() |
![]() |
#140 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eventueel uit respect voor het gebeurde én voor de privacy van het meisje op de affiche, zou het VB kunnen overwegen deze te verwijderen, daar een media-hetze, gericht naar dat affiche-kind en de ouders ervan, dient vermeden te worden, wegens niet-relevant in deze zaak.
Het verbaast me echter dat de pc-persgieren er nog niet op af zijn gevlogen... Dit is mi. een sociaal aanvaardbaar antwoord voor een neutraler aangepaste affiche-presentatie, zonder noodzakelijke toegevingen op de boodschap en daar zullen ze nog goed mee uitkomen ook, alle pc-vingerwijzingen en verdoemeniswensen ten spijt. Iemand dwingen om de steeds de beste van de klas te zijn, terwijl je zelf zo laks en corrupt zijt als de pest, doe je niet decennia-lang ongestraft. Edoch, tussen nu en de tiende maand vloeit nog heel wat water door 't Scheld... ![]() . |
![]() |