![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Om het kort te houden, wat jij hier beschrijft is perfect mijn mening. Ik ben niet van Genk afkomstig maar kan me perfect vinden in je Citaat:
Sterker, ik denk dat je dit naar zowat elke grootstad kan etrapoleren. Natuurlijk is er misdaad in een grootstad. Dit maakt het net zo spannend 8) om in een grootstad te wonen. Maar om al die misdaad opbepaalde groepen af te wimpelen, om te zeggen dat de politie gewoon zijn werk niet doet, om te zeggen dat de beleidshebbers het probleem niet willen oplossen,... daar moet je serieus paranoia voor zijn. Natuurlijk willen de politici het probleem aanpakken, alleen willen ze niet vervallen in simplistische "repressie-harde-aanpak-nultolerantie-steek-ze-allemaal-in-de-gevangenis-of zet-ze-over-de-grens" retoriek van het VB. Waar ze overigens groot gelijk in hebben.
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 18 mei 2006 om 15:29. |
||
![]() |
![]() |
#122 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Is dat een grap? Waar houdt uw tante allemaal van? Goudvissen misschien, zodat we kunnen besluiten dat goudvissen erg populair zijn in uw familie, en we dus gerechtigd zijn u goudvissenliefde aan te wrijven?
Citaat:
Terzake nu: u beweerde niet dat er VMO-leden naar Voorpost gegaan zijn, u beweerde dat Voorpost de opvolger van de VMO is. Weet u ook wanneer Voorpost gesticht is en wanneer de VMO ontbonden is? Laatst gewijzigd door baarle : 18 mei 2006 om 15:32. |
|
![]() |
![]() |
#123 |
Europees Commissaris
|
![]() ik kom uit een vlaamse familie, maar dit is me nooit opgedrongen. Moest niet bij vnj enzo. Maar de maatschappelijke realiteit van de vlaming in Brussel hebben me tot vlaming en belanger gemaakt 8)
Nog steeds trots erop en eveneens op mijn wat anti-belgische familie 8)
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik was eerst links (uit gewoonte), daarna rechts (om dezelfde reden als jij) en nu weer links (het verstand komt met de jaren). als jij dus verder evolueert eindig je uiteindelijk weer bij links. zoniet word je een 'jan van den berghe'. ![]() Laatst gewijzigd door Mitgard : 18 mei 2006 om 15:37. |
|
![]() |
![]() |
#125 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ja, Voorpost werd enkele jaren opgericht voor de VMO ontbonden (lees: verboden) werd. Dat sluit toch niet uit dat voormalige VMO-leden ook bij Voorpost waren en/of na de ontbinding van VMO naar Voorpost zijn gegaan en dat hun ideeëngoed mee vorm heeft gegeven aan Voorpost? Ik had "opvolger" moeten schrijven. |
||
![]() |
![]() |
#126 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#127 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dit is een vergelijking die nog meer van de pot gerukt is dan te zeggen dat Alexandra Colen knapper is dan Scarlett Johanson. 8)
#128 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door baarle : 18 mei 2006 om 16:21. |
|
![]() |
![]() |
#129 |
Minister
|
![]() Ik las:
Misschien hebben eerdere negatieve ervaringen met migranten meegespeeld bij het uitdenken van de moorden, maar ik ben ervan overtuigd dat de oorzaak ligt bij de wij-zij-houding waar Van Themsche door zijn familie is ingerold. Mijn beste, Ik pleit voor meer kleur in de partij, ik geloof in een multiraciale samenleving* en ik heb een afschuw voor de bloed en bodem gedachte. Voor mijn gewezen Marokkaanse huurders heb ik meer gedaan dan dat een zot zou doen (volgens de eigenaarsbond en mijn buren). Resultaat: stank voor dank en slag in mijn gezicht. *De multiculturele samenleving daarentegen is een leugen. Die wij-zij-houding is volledig voor hun rekening. In de wachtzaal van eigenaarsbond hoorde ik dezelfde verhalen over allochtone huurders. Ik heb alle huurdocumenten netjes bijgehouden, want zulke zaken geloof je niet. |
![]() |
![]() |
#130 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Toch wel. "Knapper dan" is een vergelijking, net zoals "even knap als" een vergelijking is, of "even racistisch als het VB" een vergelijking is.
#131 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#132 |
|
![]() Ik zei toch al dat ik "opvolger" tussen haakjes had moeten schrijven, waarmee ik bedoel dat het misschien niet de feitelijke opvolger, dan wel de functionele opvolger is.
|
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
>>> Die aufgerufene Seite konnte leider nicht gefunden werden! Sie benutzen: Mozilla/5.0 (Macintosh; U; PPC Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/418 (KHTML, like Gecko) Safari/417.9.2 Sie kommen von: (87.65.208.176) Die von Ihnen angeforderte Datei/URI ist: /home/paulalias/3600/mp3/stadgenk_sahara.mp3 Sie kommen von (Referrer): http://paulalias.heimat.de/3600/mp3/stadgenk_sahara.mp3 Es wurde eine Kopie dieser Meldung an unsere Entwickler gesendet, die sich des Problems annehmen werden. <<< Uw felle pleidooi voor uw stad heeft mij erg nieuwsgierig gemaakt, de biografie van de groep nog meer, en nu kan ik die muziek niet beluisteren. ![]() Ik hoop dat het probleem snel geregeld wordt, en ik zou zelfs willen vragen waar ik eventueel een bestelling kan plaatsen. Hou jullie taai daar in het verre Genk ! |
|
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() idd, mn excuses hiervoor. Tracks staan niet meer on-line op de tor website. Ik heb ze echter hier ( http://www.soundclick.com/bands/page...?bandID=291472 ) kunnen terug vinden. Helemaal onderaan op de pagina, Stad Genk Cité van 3600. Veel luistergenot.
Laatst gewijzigd door KrisKras : 18 mei 2006 om 19:27. |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag in de krant een reactie op het artikel :
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ken nogal wat linkse "idealisten" die om van de multicul te snuiven in borgerhout of berchem gaan wonen. Wel géén één blijft vanaf het moment ze kinderen hebben. Men lector duits was bvb zo iemand. |
|
![]() |
![]() |
#137 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik ooit nog eens tot in Genk geraak, zal ik die mannen - en zéker die 'wijven om te kraken' - alleszins eens 'checken'. Hou jullie taai, en laat jullie niet kisten ! (Dat zal wel geen probleem zijn, vermoed ik ![]() |
|
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() Mijn moeder heb ik kunnen overtuigen en heb uitgelegd waarom zij in haar situatie beter VB zou stemmen. Vermits ze geen reet kent van politiek, laat staan interesse was dit een koud kunstje
![]() Mijn vader is een liberaal. Ik zal dus de omwenteling dienen te doen voor mijn nageslacht. Tegenwoordig leren de ouders hun kinderen niets over politiek. De Vlaamse reflex zou meegegeven moeten worden vanuit de opvoeding. |
![]() |
![]() |
#140 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Met andere woorden: hoe vermijden we van uit onze nek te kletsen? |
|
![]() |