![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok... veel volk voor een gratis concert met top bands. big deal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet jij niet dringend eens gaan checken of guido demoor nog altijd dood is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Schepen
|
![]() In Antwerpen was het concert een gigantisch succes.
Ik heb me vooral kreupel gelachen (maar ook uit volle borst meegezongen) toen Tom Barman en Koen Wauters in een duet "België" van Het Goede Doel zongen (wat een driedubbele ironie zeg ![]() k heb getwijfeld over belgie omdat iedereen daar lacht k heb getwijfeld over belgie want dat taaltje is zo zacht ik stond zelfs in dubio maar ik nam geen enkel risico k heb getwijfeld over belgie ik stond zelfs in dubio maar ik nam geen enkel risico k heb getwijfeld over belgie belgieeeee belgieeeee belgieeeee B-E-L-G-I-EEEEE ![]()
"Nee, onze wetenschap is geen illusie. Een illusie zou het zijn te geloven dat wij uit andere bron zouden kunnen krijgen wat zij ons niet geven kan" - Sigmund Freud Laatst gewijzigd door Mamaloe : 2 oktober 2006 om 00:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heerlijk. Jullie verbergen het niet meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Gouverneur
|
![]() Net terug van 't stad.
Fantastisch concert(je) van Deus gezien. Kippenvel met Belgie van het Goede Doel door Koen Wauters en Tom Barman. Onvervalst uit de bol gaan met de Ludo (Mariman). De verzuurden mogen zagen en klagen wat ze willen, maar er was daar een vibe aanwezig, een positivisme dat deugd doet en waar mensen nood aan hebben. De VB'ers met hun eindeloos gezaag en hun negativisme hadden eens te meer ongelijk. Merci Tom en hopelijk blijft het niet bij 1 keer |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verdraagzaamheid en democratie meneer.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 2 oktober 2006 om 01:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Verdraagzaamheid en democratie komen toch neer op vrije meningsuiting dus F*** you! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Democratie komt neer op de grootste wint. En dat is wat Walter Pauli van jouw De morgen hekelt... hij wil dat de kleinste de dictatuur kan instellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#139 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Deze zomer in Werchter was de top, lekker uitgesponnen zonder te langdradig te worden. Bijna 2 uur volledig uit de bol gaan voor een Belgische topact. Het leven kan toch mooi zijn, niet ? P.S. Het speechke van Tomop het einde was inderdaad ook heel pakkend. Zie ook mijn eerder post over de positieve vibe die over het hele gebeuren hing. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
![]() trouwens, net nog eens barman en wouters op het nieuws gezien en barman zat er ff wel naast qua toon. stak wat af tegen de stem van wauters. maar kom, hij mag dat. |
|
![]() |
![]() |