![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel omdat de uitslag bij voorbaat gekend is, namelijk vlaanderen sterk tegen, en wallonie misschien licht voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#123 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#124 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
uwer persoon heeft toch eerder gezegd dat 80% van de bevolking voor dat stemrecht is , of kan ik niet lezen soms ![]() ![]() ps , ik ben sympatisant van het blok , maar daarom ben ik het niet eens met al hun standpunten ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat iedereen zelfs met zekerheid weet dat een partijprogramma ook zal uitgevoerd worden? Of bedoel je dat één enkele vraag, die de burger ook nog klaar en duidelijk gesteld wordt in een referendum, moeilijker te beantwoorden is als de beoordeling van een tiental partijprogrammas? Dat daarom referenda totaal overbodig en zelfs nutteloos zijn? Of bedoel je dat de burger maar beter bedot en onmondig gehouden wordt door de spelletjes-en andere tv-programmas waarin SS en consoorten hun joker laten bewonderen door politiek totaal gedesintereseerde tv-zombies?
![]() |
![]() |
#126 | ||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Verder waren we wel over een volksraadpleging betreffende het vreemdelingenstemrecht bezig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
Ps: ik ben tegen volksreferenda.
![]() |
![]() |
#129 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De sp-a is er, niet toevallig, ook tegen. Vreemd voor een partij die zich superdemocratisch waant en voor zijn leden die zichzelf vanzelfsprekend even superdemocratisch wanen, maar waarvan zowel de partijvoorzitter als minstens één lid zich als dictators gedragen.
![]() |
![]() |
#130 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
dus bent U tegen de mening van het volk , en dan zeggen dat het blok ondemocratisch is ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() Het Vlaams Blok is een ondemocratische,extremistische,racistische en facistische partij,die het denken van haar leden blokkeerd en monddood maakt,en daarvoor bepaalde praktijken niet schuwt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Awel klaag ze dan aan of stop met dat eindeloos geleuter hierover.. altijd hetzelfde zagen pff ![]()
![]() |
![]() |
#133 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
beste peeke , ik ben reeds jaren lid van het Vlaams Blok en heb van uw laste jegens deze partij geen last , nog van ondemocratisch racistisch en de rest wat ben jij toch een depressieve vent zeg buiten gevlogen daar en er nog van in , je wilt niks liever dat je terug lid zou mogen worden , zodat j e terug kan stoeffe met je partijkaart |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() lol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben nooit door het Vlaams Blok aan de deur gezet. U kan uw lasterlijke aantijgingen niet bewijzen. Uiteindelijk ben ik tevreden met mijn persoonlijke campagne binnen mijn gemeente tegen het Vlaams Blok en zijn Voorzitter. U mag pronken met uw lidkaart en met de aanpassing van de slogan,van eigen volk eerst,naar eigen volk laatst. U kan nog steeds asiel aanvragen in Nederland. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Beste Peter , uit enige kenniskring binnen de partij weet ik dat jij er ben uit gesmeten !!!!! ( bewijs zwart op wit het tegen deel 8) ) en uit deze wetendheid komt je persoonlijke haat tegen het blok ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer u een persoonlijke vete wil uitvechten dan nodig ik u uit om dit via e-mail te doen en niet op dit forum. Beperk u op dit forum tot de onderwerpen. Ps.ik ben nooit lid geweest van de B.U.B. ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() Uw kennissenkring binnen het VB.is een badkuip.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |