![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Parlementslid
|
![]() sinds gisteren heb ik zeker 3 maal aan de heer De Rijck gevraagd mij niet meer lastig te vallen met zijn pm-boodschappen, aangezien hij het niet kan laten publiceer ik vanaf nu elke pm die van hem komt. aan Peter: ik wens van U geen enkele, maar dan ook geen enkele pm meer te ontvangen, dit is de vierde keer dat ik het vraag!
Verwijderd. johanvdw Ik vraag mij af wie het kind is? Ik kan tenminste schrijven........En als er ene provoceer[size=7]t[/size], dan bent u het wel, meneer de "zie-je-nu-dat-ik-een-lange-arm-heb, De Rijck! |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze PM-boodschappen waren steeds antwoorden(RE) op de provocerende PM-boodschappen die ik ontving van Niels. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Parlementslid
|
![]() Ik vraag enkel dat je stopt met mij te pm'en. Doe dat en ik zal niets meer Moeten publiceren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En tóch is het grappig!
![]() Zeg Pee, zit ge nu terug bij het Blok ofwa? Na de Franstalige versie van ons volkslied verscheen in uw onderschrift weer een vlaams-nationaal zeverschrift... |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U overtreed het forumregelement, ondanks het feit dat de moderator u beleeft heeft verzocht om geen PM'S op het forum te plaatsen. Stuur mij geen provocerende PM, dan ontvangt u geen antwoord. Op die manier beschermt u zichzelf tegen bepaalde inbreuken(zie forumregelement). ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben inderdaad lid van een politieke partij(+lokale bestuursfunctie). Ik moet mij tegenover u niet verantwoorden(deze uitleg volstaat). ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet dat U zegt plaatselijk voorzitter te zijn van de Liberalen Appel van Deurne, maar toch plaatst u een belachelijk vlaams blok rijmpje onder uw postings. Plant U een terugkeer? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |