![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En kijk dan eens naar het electorale systeem en durf dat nog eens democratisch noemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
A je hebt het gegeven voor geen meter onderzocht B. Citaat:
![]() Pin d'Ar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
|
![]() Zbigniew Brezinski is geen referentie. -_-
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
|
![]() Anyway....ze zouden hem beter laten wegrotten in zijn cel, dat hij zijn demonen zal tegenkomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
|
![]() Ik ben voor de volle 100% een democraat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Gouverneur
|
![]() Kuch kuch kuch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() Zucht... Leven we nog in de 18de eeuw? Mensen ophangen? Oh please... Saddam's proces was een schande voor de democratie, en zijn executie is een schande voor de beschaving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
|
![]() euh...Japan heeft sinds kort de doodstraf ingevoerd....ophanging
Laatst gewijzigd door nubian : 27 december 2006 om 23:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Saddam Hoessein is natuurlijk zelf een voorstander van de doodstraf. Het is één van de vele redenen waarom ik hem een verwerpelijk politicus en leider vind.
En het is een visie die hij gemeen heeft met de velen op dit forum die voor de executie van Saddam pleiten. Ze zijn in mijn ogen even verwerpelijk als de man zelf want ze getuigen van dezelfde bloeddorst en hetzelfde gebrek aan humaniteit. Je kan niet tegen de doodstraf zijn als Saddam ze toepast maar voor als ze op Saddam wordt toegepast. Dat is inconsequent. Ik ben in alle gevallen tegen. En dan spreken we nog niet over het feit dat het hele proces meer weg had van de schijnprocessen uit de eerste jaren van Stalin's schrikbewind dan met wat we vandaag onder rechtsspraak verstaan. Het was een politieke showcase die minder met rechtspraak te maken had dan met de vereisten van FoxNews of CNN en meer nog de politieke agenda van de elite in de VS. Hoe iemand hier een voorstander kan van zijn, bevreemdt me.
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
|
![]() Ben jij dat wel, Chipie? Ik wil dat het volk beslist over de economische zaken, jij niet.
![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Praetorian : 27 december 2006 om 23:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
En in beschaafde, democratische landen als de VS of Japan worden ook mensen geëxecuteerd.
![]() |
![]() |
#137 |
|
![]() 1. Ik ben altijd tegen de doodstraf.
2. Men zou toch denken dat de internationale gemeenschap het voorbeeld zou geven. 3. Saddam's proces WAS een schijnproces. Dat verklaren zelfs tegenstanders van hem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het spijt me,maar waarvoor hij de doodstraf gekregen heeft is een gedocumenteerde moordpartij,met zijn handtekening onder de orders.......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
3. Gaan weinig mensen ontkennen. Hij was idd al veroordeeld door de Koerden en de Sjiieten voor wat hij hen aangedaan had. Ook door de westerse media. De Irakeese wetgeving zat in zijn kinderschoenen en het was het eerste groot proces tegen iemand in Irak van wat voor de oorlog gebeurt was. Er waren ook geen onpartijdige mensen te vinden. Hij was idd al tijdens zijn dictatorschap veroordeelt waardoor een echt proces niet mogelijk was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
|
![]() |
![]() |
![]() |