Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 december 2003, 16:29   #121
Babeth
Gouverneur

Babeth's schermafbeelding

Standaard

Ik herhaal hier mijn mening die ik op een andere discussie over dit onderwerp heb geuit:

Citaat:
Hoe kon "ne kleine" zo dicht bij een fietsende coureur geraken dat hij z'n neus kon breken ? Ik heb zo mijn twijfels over de veiligheid van publiek en deelnemers bij zo'n fietswedstrijd. Als ik die beelden zie dan zie ik over het algemeen al direct waar er gewonden gaan vallen bij een val of een slippartij. Het is net zoals die idioten die bij autorally's lekker op een plekje gaan staan waar ze het allemaal "goed kunnen zien" en dan doodgereden worden omdat er een auto uit de bocht gaat. Of een fotograaf die net achter de eindmeet gaat staan voor een goeie "shot" en dan omvergereden wordt.

In plaats van het vlaggen te verbieden zou de fietsersbond zich beter eens buigen over de schabouwelijke veiligheidsmaatregelen voor fietsers en publiek, of liever gezegd: het gebrek eraan !!!!
Nah.
Oud 16 december 2003, 16:46   #122
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

voila se. Das eraf Babeth.

Ge hebt gelijk voor een groot gedeelte. Voor een heel groot gedeelte zelfs.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2003, 16:48   #123
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babeth
Ik herhaal hier mijn mening die ik op een andere discussie over dit onderwerp heb geuit:

Citaat:
Hoe kon "ne kleine" zo dicht bij een fietsende coureur geraken dat hij z'n neus kon breken ? Ik heb zo mijn twijfels over de veiligheid van publiek en deelnemers bij zo'n fietswedstrijd. Als ik die beelden zie dan zie ik over het algemeen al direct waar er gewonden gaan vallen bij een val of een slippartij. Het is net zoals die idioten die bij autorally's lekker op een plekje gaan staan waar ze het allemaal "goed kunnen zien" en dan doodgereden worden omdat er een auto uit de bocht gaat. Of een fotograaf die net achter de eindmeet gaat staan voor een goeie "shot" en dan omvergereden wordt.

In plaats van het vlaggen te verbieden zou de fietsersbond zich beter eens buigen over de schabouwelijke veiligheidsmaatregelen voor fietsers en publiek, of liever gezegd: het gebrek eraan !!!!
Nah.
Ik zeg dat er daar bijna niks is gebeurd! Ze hebben wat moeten zoeken om die man zijn organisatie aan te pakken. En ik denk dat de rooie gazetten daar meer van weten!
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2003, 16:52   #124
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

doet mij trouwens denken aan heel lang geleden. De Scheldeprijs in Schoten. Bij de plaatselijke ronden reed het peleton met zo'n honderd renners echt tot op de boordsteen. In de eerste plaatselijke ronde snoot toen een van de renners zijne neus. Ge kent dat wel he zo met ene vinger een neusgat dicht knijpen en dan de snot door het ander weg mikken. Los op een van mijn kameraden. Die stond daar met een vettige plek snot op zijne gilet en zijn gezicht. Die natuurlijk door het dolle heen en kwaad. Wacht tot de volgende ronde dan speek ik ze in hun bakkes. En daar kwam de bende weer in volle vaart af en mijne vriend hield zijn woord of beter gezegd zijn speeksel klaar. En hop daar speekte hij los op de kop van het peleton ..... en los in het gezicht van ..... Eddy Merckx.. die daar aan de kop van het peleton mee reed.
Mijne vriend in zijn nopjes tot de volgende ronde. Want ge geloof het of niet maar bij de volgende passage reed Eddy Merckx langs de kant van de weg en spuugde gewoon terug op mijne vriend. Weeral raak.

Toen heeft hij het opgegeven. Dus den Eddy was niet alleen na kampîoen in het fietsen maar van spugen had hij ook kaas gegeten.

Maar dit terzijde. Maar stel dat daar een valpartij was ontstaan door zone speekselzwik....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2003, 19:15   #125
Rudi Dierick
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
doet mij trouwens denken aan heel lang geleden. De Scheldeprijs in Schoten. Bij de plaatselijke ronden reed het peleton met zo'n honderd renners echt tot op de boordsteen. In de eerste plaatselijke ronde snoot toen een van de renners zijne neus. Ge kent dat wel he zo met ene vinger een neusgat dicht knijpen en dan de snot door het ander weg mikken. Los op een van mijn kameraden. Die stond daar met een vettige plek snot op zijne gilet en zijn gezicht. Die natuurlijk door het dolle heen en kwaad. Wacht tot de volgende ronde dan speek ik ze in hun bakkes. En daar kwam de bende weer in volle vaart af en mijne vriend hield zijn woord of beter gezegd zijn speeksel klaar. En hop daar speekte hij los op de kop van het peleton ..... en los in het gezicht van ..... Eddy Merckx.. die daar aan de kop van het peleton mee reed.
Mijne vriend in zijn nopjes tot de volgende ronde. Want ge geloof het of niet maar bij de volgende passage reed Eddy Merckx langs de kant van de weg en spuugde gewoon terug op mijne vriend. Weeral raak.

Toen heeft hij het opgegeven. Dus den Eddy was niet alleen na kampîoen in het fietsen maar van spugen had hij ook kaas gegeten.

Maar dit terzijde. Maar stel dat daar een valpartij was ontstaan door zone speekselzwik....
Deze anekdote lijkt me een bijzonder gepast symbool voor het 'niveau' van de belgicistische verdachtmakingen tegenover VL2.
Rudi Dierick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2003, 19:19   #126
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudi Dierick
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!

Mooi verhaal, maar kompleet uit de lucht gegrepen.
Haha, gemakkelijke uitvlucht. Hoewel het natuurlijk ten zeerste spijtig is dat zulks moeilijk te bewijzen is, sta ik wel ten volle open voor alle medewerking aan elk mogelijk bewijs. terzijde: ik wil daarbij gerust een borg van méér dan wat symbolische kruimels inzetten.

Terzijde: ik ken zelfs vier namen van 'jonge mensen' aan wie door Bplus gevraagd werd om als uithanhgbord te dienen. Eéntje daarvan is ondertussen ind e Franstalige politieke terecht gekomen, in één partij met véél belgicistische ideeen; één is niet meer politiek aktief, en officier, één is in de Vlaamse politiek, en de vierde is niet-partijpolitiek aktief.

MVG

Rudi Dierick, Brussel
Zolang u geen namen geeft, is het meest logische te veronderstelling dat dit compleet verzonnen is om ons zwart te maken.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2003, 19:30   #127
Groot Bakkes
Minister

Groot Bakkes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zillox
Het komt er allemaal op neer, in de jeugd taal : Die gele vod sucks
In jeugdtaal: de Vlaamse leeuw rules!!!

Vlaamse groeten

Erwin
Groot Bakkes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2003, 19:33   #128
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-VA'er
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zillox
Het komt er allemaal op neer, in de jeugd taal : Die gele vod sucks

Vlaamse groeten

Erwin
Ik dacht het niet jongen
Oud 16 december 2003, 19:39   #129
Groot Bakkes
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:

Vlaamse groeten

Erwin
Ik dacht het niet jongen
U mag de feiten inderdaad ontkennen, bang voor de waarheid?

Vlaamse groeten

Erwin
Oud 16 december 2003, 19:40   #130
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ik dacht het niet jongen

Vlaamse groeten

Erwin
Nee, ik ontken het niet. Ik wil het niet op mijn geweten hebben uw dromen stuk te slaan. Veel plezier ermee.
Oud 16 december 2003, 19:45   #131
Groot Bakkes
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:

Vlaamse groeten

Erwin
Nee, ik ontken het niet. Ik wil het niet op mijn geweten hebben uw dromen stuk te slaan. Veel plezier ermee.
U slaat om u heen maar omdat je niets raakt zie je plots dat dit geen dromen zijn. En dan wordt Patriot angstig, hij schreeuwt en hij kruipt terug in zijn holletje. Hij herhaalt telkens het zelfde zinnetje: "flaminganten, de vuile nazi's!!!". Hij pakt nog eens zijn tricolore vod en streelt ze lieflijk. Een beetje zoals Gollem in LOTR.

Vlaamse groeten

Erwin
Oud 16 december 2003, 19:52   #132
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

U slaat om u heen maar omdat je niets raakt zie je plots dat dit geen dromen zijn. En dan wordt Patriot angstig, hij schreeuwt en hij kruipt terug in zijn holletje. Hij herhaalt telkens het zelfde zinnetje: "flaminganten, de vuile nazi's!!!". Hij pakt nog eens zijn tricolore vod en streelt ze lieflijk. Een beetje zoals Gollem in LOTR.

Vlaamse groeten

Erwin
Vriendelijke jongens, die flaminganten!
Oud 16 december 2003, 19:55   #133
Groot Bakkes
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:

Vlaamse groeten

Erwin
Ik probeer altijd nog net iets meer niveau te behouden dan de BUB'ers en ik heb nog nooit mijn voornemen geschonden.

Vlaamse groeten

Erwin
Oud 16 december 2003, 19:55   #134
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Vlaamse groeten

Erwin
Veralgemenende hypocriet, die Patriot!
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2003, 21:36   #135
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Citaat:

Is N-VA'er niet representatief voor de Vlaamse Beweging? Distantieert U zich van hem?
Oud 16 december 2003, 21:43   #136
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Is N-VA'er niet representatief voor de Vlaamse Beweging? Distantieert U zich van hem?
N-VA'er is uiteraard niet representatief voor de Vlaamse Beweging. Geen enkel individu is dat. Ik zie alleszins geen graten in zijn uitspraak. U blijkbaar wel. Mogelijk zit die balk in uw oog een beetje in de weg.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2003, 21:44   #137
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

N-VA'er is uiteraard niet representatief voor de Vlaamse Beweging. Geen enkel individu is dat. Ik zie alleszins geen graten in zijn uitspraak. U blijkbaar wel. Mogelijk zit die balk in uw oog een beetje in de weg.
Hebt U het VlaBel akkoord ondertekend? Ik zal dat dadelijk doen. Dan vraag ik wel respect voor dat verdrag. Van alle partijen.
Oud 16 december 2003, 21:47   #138
Vlaamse Leeuw
Europees Commissaris

Vlaamse Leeuw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Hebt U het VlaBel akkoord ondertekend? Ik zal dat dadelijk doen. Dan vraag ik wel respect voor dat verdrag. Van alle partijen.
Ik dacht dat de BUB het akkoord pas ging ondertekenen indien ze in de regering zouden zitten? Maar het is natuurlijk beter indien de BUB dit nu al zou doen.

N-VA voor 6.000.000 Vlamingen!!!
Vlaamse Leeuw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2003, 21:48   #139
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw
Citaat:

Ik dacht dat de BUB het akkoord pas ging ondertekenen indien ze in de regering zouden zitten? Maar het is natuurlijk beter indien de BUB dit nu al zou doen.
Op het verkiezingsforum, ja. Maar voor alle andere fora wil ik het nu toepassen, het is genoeg geweest.
Oud 16 december 2003, 21:51   #140
Vlaamse Leeuw
Europees Commissaris

Vlaamse Leeuw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw

Op het verkiezingsforum, ja. Maar voor alle andere fora wil ik het nu toepassen, het is genoeg geweest.
En waarom is het nu plots genoeg geweest. Wij hebben ook al heel wat belediggingen moeten pikken van een aantal BUB'ers - waarmee ik scheldtirades van andere mensen niet goedpraat. Maar ik vind het heel goed dat de BUB het gaat ondertekenen.

N-VA voor 6.000.000 Vlamingen!!!
Vlaamse Leeuw is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be