![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Leg me dan uw analyze eens uit? Het is toch zo dat kiezers keer op keer bedrogen worden en ze steeds weer op het zelfde politieke krapuul stemt nee? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
|
![]() Een ideologie? Is het niet eerder een opeenstapeling van socio-culturele factoren als je het mij vraagt. Als enkel een ideologie tot zoiets in staat is, zou ik gezien het aantal ideologen die er rondlopen, er meer van zulke dingen gebeuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
|
![]() Iedereen is hier volgens u medeplichtig aan misdaden, als die het niet met u eens bent. U zegt zelf dat u het juridisch niet kan waarmaken, maar een zaak wegens laster en eerroof kunnen ze aan de hand van bepaalde van uw posts hierdoor misschien wel waarmaken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat klopt als een bus. Wel eigenaardig dat de mods dit ongestraft laten passeren terwijl ik, toevallig (?) in een discussie met droso, enkele weken geleden voor veel minder 4 strafpunten aan mijn broek kreeg. Persoonlijke aanval was hun reden.......hoe noemen ze dit dan? ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 4 september 2008 om 02:07. |
|
![]() |
![]() |